Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik baal er ook best wel van, maarja goede les :yes:
Gelukkig had ik ze nog liggen en op de originele Nexus komen toch andere servo's.
Vanmiddag in het boek van Graupner de digitale versie van de C131's zien staan: de DS 277 SC. Volgens de website kan het nog wel even duren voordat ze leverbaar zijn. :? ;) Overigens is er ook een opvolger voor de gewone C131's: de C 131 SC. Eveneens nog een vrij lange levertijd. :hammer: En anders de gewone C131's. Niet de lichtste maar zeker heel veel sneller dan de D47 en de momenteel zo volprezen JR DS318 (die overigens even zwaar weegt als de C131). :p Langzamerhand begint het vliegwereldje op de autowereld te lijken. Als je piemel maar de grootste is qua financieel geld dan zal het ongetwijfeld ook het beste zijn. :mrgreen:

Alvast een opwarmertje. De onbewerkte video van de onboard camera op de E-Revo 1/16. 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Alvast een opwarmertje. De onbewerkte video van de onboard camera op de E-Revo 1/16. 8)

Zoals je kunt zien moet je wel een engelen geduld en een ijzersterke conditie hebben als je met dit karretje wilt gaan rijden :mrgreen:

* of ligt het toch aan de coureur ?

Zoals je kunt zien moet je wel een engelen geduld en een ijzersterke conditie hebben als je met dit karretje wilt gaan rijden :mrgreen:

* of ligt het toch aan de coureur ?
Weer wat onwennig na ruim een jaar niet rijden met karretjes. :mrgreen: ;)

Klopt !!!!!! Ik had er nog eentje nodig voor op de Baja :D
Had je ook gewoon mogen vragen hoor, je weet tog. ;)

Ik heb er nu iets degelijkere clips op zitten. Die gaan er dus niet zo meer af. :nooo: :p

Sorry vindt het niks,gewoon weer even filmen van de zijkant.Wil er wel een keer me rijden lijkt me leuk op HT kijken wat de mogelijkheden zijn.Zo'n grasveld is oer saai ;) :mrgreen:

Had je ook gewoon mogen vragen hoor, je weet tog. ;)

Ik heb er nu iets degelijkere clips op zitten. Die gaan er dus niet zo meer af. :nooo: :p
Die andere ook niet,zaten vast gerot,of zo krom van het springen dat het op een splitpen leek. ;) Je hebt in ieder geval de Baja gebruikt waar ie voor bedoelt was :mrgreen:

Sorry vindt het niks,gewoon weer even filmen van de zijkant.Wil er wel een keer me rijden lijkt me leuk op HT kijken wat de mogelijkheden zijn.Zo'n grasveld is oer saai ;) :mrgreen:
Wacht maar tot je het andere filmpje ziet. Ondertussen de schans geregeld via Mevos. Het betreft de kleine steile schans. Moet ergens opgehaald worden maar dat gaat wel goed komen. :yes:

Die andere ook niet,zaten vast gerot,of zo krom van het springen dat het op een splitpen leek. ;) Je hebt in ieder geval de Baja gebruikt waar ie voor bedoelt was :mrgreen:
Zal met de E-Revo niet veel anders gaan. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... Kwajongensstreken verleer je nooit. 8)

*filmpje nu op 76%, 21 minuten upload resterend* :evil:

zoo000 , weer een stukje verder met de clik
neusje gefixed , uiteraard de verkeerde servo's gemonteerd ,zoals ik uit jullie mondjes hoor :? of keuren jullie wel de robbe fs 31 goed ?
voor mij zal het een wereld van verschil zijn tov hk rommel

ook wat koolstof vervangen naar wat lichter hol spul .
morgen afmaken ,ook het ,het rc typhoon blokje monteren en wegen , ben benieuwd ;)
wat hoort een clik te wegen ,gemiddeld ?

IMG_2099.jpg

IMG_2101.jpg

Zooooo, de kwaliteit zal nog wel wat te wensen overlaten. JoepTsjoep moet nog wat knoeien met de compressie. ;)

-edit-
En er stond een beetje wind. :yes:

wat hoort een clik te wegen ,gemiddeld ?
met of zonder vleeswaren.Tjee wat flauw ;)
Gaat lekker :sleeping:6:30 gaat de wekker weer,klusje afmaken morgen mensen blij maken,daar doe je het voor toch.
E-revo 1:16 is ie niet groter,krijg alweer een scalpel syndroom :mrgreen::sleepy:

Deze doet me toch een beetje aan Junkie denken :mrgreen:
qua stijl dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back