Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig Junkie :thumbsup:

jep , ik hoop dat het doorgaat , zou nice zijn ;)

Nemo ziet er erg stoer uit Junk!

En ja, je hebt gelijk. Ik had de Geebee wel af kunnen maken, maar dan zie je net dat ie direct stuk gaat omdat de roeren niet goed functioneerden.. Dus aan de kant gezet voor een volgende keer.

Wanneer gaat de Nemo het luchtruim verkiezen?

dankje ;)

hij gaat uiteraard straks losgelaten worden op het veld , wind of geen wind ;)

Tjonge , heeft iemand nog tijd te koop , wat gaat de tijd snel als je vrij bent ,en gaat het zo langzaam als je werkt :confused: :)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hee maar weet je al wanneer ze beschikbaar komen in Nederland Sleur ?
Wie? De DX8i en DX10t? Was sollst den das? Die haal ik wel 30% goedkoper uit Duitsland of Oostenrijk zolang Benelux-distributeurs de Nederlandse winkeliers een oor aannaaien en er een potje van maken. :yes: :p

Al dat gehaast had ik ook geen zin in. Dus vanavond niet vliegen in de Meerkoet voor deze jongen. En ook geen gehaast om Discs voor anderen nog af te krijgen. Sorry, eigen belangen eerst. :teacher: Wel filmen natuurlijk en straks naar hetveld. Staat momenteel een dikke 4 Bft., we zien wel. 8)

@BYM: Ik heb een lekkere stok voor je. 8O ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Woei.. heb vrij weten te krijgen vanaf 15.00 uur. Spijkertje is dus omstreeks 15.30 op het veld (mits file :().

Wel filmen natuurlijk en straks naar hetveld. Staat momenteel een dikke 4 Bft., we zien wel. 8)

lekker briesje dus :p

waar zit het balanspunt eigenlijk v/d nemo ?

zo ,ook alles ff gereed gezet voor sigma , die gaan een baan uitzetten in het filiaal en dan mag iedere schilder een proef rondje rijden en daarna een rondje waarbij de tijd word genoteerd , de snelste skildert mag de tamiya offroad wagen meenemen :p

dus ik heb wat extra 6cel accupack's voor ze te leen en een snel laadstation ipv dat meegeleverde ladertje waarbij het een dag duurt voordat je accu vol is , er word waarschijnlijk toch aardig wat gereden .

dus ik hoop dat ik nog de rc autorij skills heb ,en moet toch een kansje maken ;)

ikke niet vliegen, volgens mij staat er teveel wind. Vanavond wordt dus ook niets vanwege geen vlieg spul. Geeft niks, Heb toch niet zoveel zin vandaag:)

hallo mannen:(

ik kreeg net een telefoontje van de WALVIS.
omdat ik een optie had genomen voor vanavond,
en niet bevestigd:sleeping::sleeping::sleeping: hebben ze voor vanavond in de walvis
andere evenementen geplaned.
ik heb dus zitten:sleeping::sleepy::sleeping:.
dus zegt het voort er is vanavond geen inoor vliegen
in de walvis:(:(:(:(:(:(:(:(

mvg een :sleeping: RAGGER:(

Komt goed uit, heb het ook veel te druk met andere dingen.

Ik ga niet naar het veld. Daarnet met de 500 twee accu's leeggevlogen. Met de nieuwe staart/andere setup mbt de gyro en herplaatsen van de kabels is de wag een heel stuk minder maar hij is nog niet snaar strak wat hij zou moeten zijn. Accu's zijn inmiddels weer geladen en misschien vanmiddag nog even testen. Er staat wel een hoop wind. Inmiddels ben ik met de 500 daar niet meer bang voor omdat ik nu een beetje het gevoel heb hoe hij zich houdt.

Wel de nick en roll nog even aanpassen, zitten beide ruim boven de 10 graden, beetje gevoelig zeg maar :) Terug naar 9 is mooi.

*bootje plamuren gaat*

hallo mannen:(

ik kreeg net een telefoontje van de WALVIS.
omdat ik een optie had genomen voor vanavond,
en niet bevestigd:sleeping::sleeping::sleeping: hebben ze voor vanavond in de walvis
andere evenementen geplaned.
ik heb dus zitten:sleeping::sleepy::sleeping:.
dus zegt het voort er is vanavond geen inoor vliegen
in de walvis:(:(:(:(:(:(:(:(

mvg een :sleeping: RAGGER:(
:( balen zeg!

ragger als het meezit is je rotorkop er vandaag:) Ik breng het wel langs vanavond of vanmiddag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back