Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
JE MAG ME morgen op het veld eens laten voelen waar mijn leven om draait ;-)

*gooit vaseline in de zendertas :-)

ik wil je best een smeerbeurt geven in die ouwe rioolbuis van je, schat :p

Vroeger deden ze dat met S39. :yes: Of was je dat alweer vergeten. 8O :?

*alles klaar voor morgenochtend piepschuimouwetruttenkookwekkervliegen* :banana:

oei , 1ste lipo bijna vol , en oei aan de 4 stroker moet ik nog wat knutselen ,en oei maris vroeg of ik tot 13;00u mee ging fietsen ,oei nou kom ik in tijdsgebrek ,oei, wat moet ik nu ,oei oei , nu maar slapen :sleepy:

Laatst bewerkt:
oei , 1ste lipo bijna vol , en oei aan de 4 stroker moet ik nog wat knutselen ,en oei maris vroeg of ik tot 13;00u mee ging fietsen ,oei nou kom ik in tijdsgebrek ,oei, wat moet ik nu ,oei oei , nu maar slapen :sleepy:

Het is maar goed dat jij niet in de maaiploeg zit met al je excuses :mrgreen:

alles berust hier op de waarheid ;)

ik ga mijn best doen ;)

Dat weet ik toch ;)

hug-1.jpg

@Junk: Wat nou 4stroken.. Hier alweer 5 3Sjes geladen en wel en de 4S komt eraan. Dus de fukjut gaat morgen weer achterin.

Zo ook weer thuis geariveerd:) Net samen met Sleur wezen nachtvliegen:D Wat gaaf is dat zeg die mimi mag zo vet verlicht :) FIlmpje wordt geuped door nicht Sleur himself.

Ga nu weer de accu's laden voor morgen:) morgen belangrijke dag voor mij op het veld ( zegt verder lekker niks )

Ja, was even lekker verfrissend en ontspannend. Was wel rustig op het veld (zowel qua wind als vliegers). :rolling: Heerlijk relaxt twee accuutjes geleegd, goed voor 12 minuten vliegplezier in dikke mist (gaf wel een speciaal effect met mooie halo's). 8)

*filmpje is reeds unterwegs zum DuRohr* :pc: :D

Zo ook weer thuis geariveerd:) Net samen met Sleur wezen nachtvliegen:D Wat gaaf is dat zeg die mimi mag zo vet verlicht :) FIlmpje wordt geuped door nicht Sleur himself.

Ga nu weer de accu's laden voor morgen:) morgen belangrijke dag voor mij op het veld ( zegt verder lekker niks )

Laat mij 1 keer raden :D

Moet je soms vliegen voor je heli brevet ;)

ach we zien het wel morgen. Haal ik het niet dan haal ik het niet . Dan ros ik die heli bij Ronnie in zijn voorgevel :) voor de rest no hard feelings ;););)

Ja, nou, die twee accuutjes van net kunnen wel tot morgen wachten. Onderweg van Egmondia naar huis (of al op de heenweg) zijn ze alweer vol. 8)

En jammer dat Ronald geen tijd had net, anders had je vannacht al je piepbrevet kunnen halen. Ik hoop dat ik je net voldoende geleerd heb voor morgen. Succes met je MiniMag, go get that piepschuimbrevet. :thumbsup:

-edit-
Twitta Picca
ml1fn5.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back