Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoei, weer lekker relaxt gevlogen in Egmondia. Netjes geoefend en alles ging nog goed. Geen crash of rare dingen. Dus vol goede moed op naar de westrijden van 2010/2011. :yes:

En buiten met BYM de E-Revootjes lekker afgeragd. Philmpjes volgen (als ze maar sneller komen dan die van het ATV vliegen :?). 8) Schade bij Sleur: Voorste body posts weggesleten waardoor de clips niet meer blijven zitten en een onderste draagarm voor gebroken. Heeeeeel raar dat dat gebeurd is. :nooo: ;)

Geen burgerslachtoffers?

en hop , de clik met tuinstart :p

dit was het 2e filmpie, 1ste keer kon ik hem vangen ,bij dit filmpje was de hyperion ineens leeg , dus een klimop landing;)

[URL="
- tuinstart 001.AVI[/URL]

tot straks auf da field

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoei, weer lekker relaxt gevlogen in Egmondia. Netjes geoefend en alles ging nog goed. Geen crash of rare dingen. Dus vol goede moed op naar de westrijden van 2010/2011. :yes:

En buiten met BYM de E-Revootjes lekker afgeragd. Philmpjes volgen (als ze maar sneller komen dan die van het ATV vliegen :?). 8) Schade bij Sleur: Voorste body posts weggesleten waardoor de clips niet meer blijven zitten en een onderste draagarm voor gebroken. Heeeeeel raar dat dat gebeurd is. :nooo: ;)

Volgens mij was niemand gecrashed vandaag in de hal.

Filmpje van de E-Revolutions staan in de upload maar YouTube heeft op het moment onderhoudswerkzaamheden :hammer:

---Zit ook in de maaicommissie en zoekt alleen maar excuses--- :mrgreen: :rolleyes:

Volgens mij was niemand gecrashed vandaag in de hal.

Filmpje van de E-Revolutions staan in de upload maar YouTube heeft op het moment onderhoudswerkzaamheden :hammer:

---Zit ook in de maaicommissie en zoekt alleen maar excuses--- :mrgreen: :rolleyes:
Jawel, ik was al een filmpje aan het uppen van Jasper. En ja, JoeTjoep doet het hier in 0251 wel gewoon. :? Upload is reeds 20 minuten onderweg. Daarna volgt een 360 filmpje van Niels die vliegt.

-edit-
Jasper dus.... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ghehehe, ja die E-revo's die vliegen erg mooi :yes:, mijnes hing erg mooi in de lucht :rolling:
Een stuurstangetje is afgebroken, nahja die hebben we liggen dus de schade is beperkt gebleven :)

Van de week maar weer ff repareren :)

Ook het vliegen ging inderdaad voltreffelijk, meteen de eerste set was het al raak met Mexicaanse achtjes en loopings, alleen de roll durf ik nog niet maar nu zal het volgens mij steeds beter gaan :yes:

Jasper is even langsgeweest en heeft eventjes wat spulletjes gebracht, ik heb weer huiswerk :) (waarvoor dank ;) )

Vntm, nu eerst met Frau een stukje toeren en dakloosheid ervaren :yes:

:bye::bye:

Zooooo, was weer gezellig vandaag met veel gevlieg. Eerst indor een 's middags nog even ouwelullen gevlogen met de Regenboog. Lekker vliegertje om saai wat rondjes te cruisen. ;)

Satstok en Knaller gefeesteliteerd met hullie heli-light brevet. :thumbsup: :bday: 8)

En het eind van de dag even spectaculair afgesloten op het veld. :?

Zo,voor dit weekend vind ik het wel mooi geweest :-)

Ben echt helemaal gaar,letterlijk en figuurlijk.
De Sandokan look was echt pure noodzaak.
Het pannetje was redelijk verkleurd door het voorjaarszonnetje :-)

Was echt een topdag vandaag !

Dit was ook wel aan de opkomst te zien.
Een gezellige clubdag met de mannen (en vrouwen natuurlijk) ;-)

*gaat z'n kop in de afterrun olie zetten :-)

Zooooo, was weer gezellig vandaag met veel gevlieg. Eerst indor een 's middags nog even ouwelullen gevlogen met de Regenboog. Lekker vliegertje om saai wat rondjes te cruisen. ;)

Satstok en Knaller gefeesteliteerd met hullie heli-light brevet. :thumbsup: :bday: 8)

En het eind van de dag even spectaculair afgesloten op het veld. :?

Hoezo spectaculair Sleur,heb ik iets gemist dan ?

Hahahaha, leer dan ook eens prophangen. ;) Kun je weer mooi vertikaal landen. :mrgreen:

tja ,daar dacht ik later pas aan , prophangen beheersch ik immers al ;)

Geen burgerslachtoffers?

nee , alleen de klimop krijg een klapje ;)

PH-ILS;1642195 Filmpje van de E-Revolutions staan in de upload maar YouTube heeft op het moment onderhoudswerkzaamheden :hammer: [/QUOTE zei:
waar zijn die filmpjes van laatst nou :confused:

was weer een top dagie :p:p:p:p

weer gedurfd te 4stroken ! ,heerlijke machientje , die sound , gewoon lekker een brandstof kist voor erbij ,en gaat ook nie meer weg nie ;)

knal en stok ; felici met het helihopter brenvetje :thumbsup:

hier wat picca'ssssss

hetveld18-4-10009.jpg

hetveld18-4-10010.jpg

hetveld18-4-10014.jpg

hetveld18-4-10015.jpg

hetveld18-4-10017.jpg

hetveld18-4-10018.jpg

hetveld18-4-10025.jpg

hetveld18-4-10026.jpg

hetveld18-4-10016.jpg

hetveld18-4-10027.jpg

hetveld18-4-10030.jpg

hetveld18-4-10032.jpg

hetveld18-4-10033.jpg

hetveld18-4-10034.jpg

zo ,gaat nu wat filmpjes bekijken

Ziet er goed uit jongens, knaller en jasper gefeliciflapstaart. kon helaas niet vliegen. zat lekker te dobberen op t uitgeestermeer ben potje bier een stokbrood. denk dat ik dinsdag avond maar weer moet knallen. gaat nu even nieuw lijpo's bestellen. ze zijn redelijk op.

groetjes uit huize Nijs

@junkie: Is dit piepschuimpje dan wat? 1,38m spanwijdte, piepschuim (EPO=kruising tussen EPP en Elapor), kunstvlucht, stickerts in twee kleuren, vliegkaar zou het iets meer dan 2kg moeten worden etc.

gaaf , precies wat ik zoek :p in de kleurstelling roze dat is ;)
hoe krijg ik dat dinges naar hollandia ? zou jij hem naar je kantoor kunnen laten komen ,aangezien ik geen creditcard heb , te verrekenen auf club incl verzendkosten . :thumbsup:

Hier een filmpje van de multiplex funcub

ook erg leuk ,maar mij te minimag achtig , is geen junkie vlieger ;)

maar beide bedankt voor info :thumbsup:

en als het de rainbow word , dan toch maar electro uitgevoerd ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back