Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet wat ze aan het klooien zijn bij die FlutPijp maar het is zo traag als dikke poep en de pagina my_videos doet het soms ook niet (HTTP1.1/Service Unavailable).Ik heb er hier een gedeelte van staan Sleur... op één of andere manier krijg ik hem er niet helemaal op.
- Is minder dan 2 GB
- Is minder dan 10 minuten
Maar als jij hem upload laat ik het lekker zitten.... ga ik straks lekker ff de ATV-film afmaken![]()
Ik weet niet wat ze aan het klooien zijn bij die FlutPijp maar het is zo traag als dikke poep en de pagina my_videos doet het soms ook niet (HTTP1.1/Service Unavailable).![]()
Ik heb alle springschansreparatie- en baaninzetacties eruit geknipt. De upload is eindelijk voltooid. Nu nog even wat verwekken en dan klaar. Moet nog e.e.a. even de-shaken en dan op een DVD'tje zetten voor Meneer Vos RC.![]()
dus de nemo in de kliko ,en snel de full range ontvangert eruit ,en in de SE plaatsen![]()
Voor $6,88 rijdt-ie weer. En te vervangen in 5 minuten. Da's minder werk dan een hele avond om een vlieger te plakken.kapitaal vernietiging dat is, ongeveer het zelfde als jij denkt over indoor vliegen met zijn alle
wel grappig verder![]()
Istie nog heel en wat mot t kosten?
Voor $6,88 rijdt-ie weer. En te vervangen in 5 minuten. Da's minder werk dan een hele avond om een vlieger te plakken.Kapitaalvernietiging? Ja, een Nemo in een opwelling kopen en dan na 1x vliegen de container in, da's inderdaad kapitaalvernietiging (en 5 setjes draagarmen).
![]()
![]()
Sleur is 2D en kijkt televee.sleur heppie ff op msn?
Sleur is 2D en kijkt televee.![]()
Sleur is 2D en kijkt televee.![]()
Trouwens wel een beetje ernstig jammer dat je wel van Jasper een foto heb gemaakt Junkie en niet van mij![]()
Ook goeiemorgen iedereen
@ Junkie: hoop dat ik vanmiddag de filmpjes kan plaatsen, nog even een paar kleine probleempjes oplossen in Adobe Premiere.