Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft hier nog iemand wat betonplex of iets dergelijks staan? Ik wil een filterbouwen voor de vijver. Ik had een bak in gedachten van ongeveer een meter bij 60 bij 60 cm.

Hahaha, dan praat je in het niets want vrouw zit achter de PC. Ik zit op de PC die aan de grote televee zit en die is MSN-loos. :banana:

word je niet gek van die gast? , ik zou het niet moeten voortdurend met iemand in contact moeten staan , pfffft .

Kwestie van zorgen dan in al je vliegtuigen dezelfde LiPo's zitten. Momenteel zitten in de Monsun en de Regenboog dezelfde accu's. In de Jodel Robin komen ook dezelfde accu's alleen dan twee in serie. Ook de Saphira gaat met dezelfde accu's vliegen. Kans is dus heel groot dat de SE ooit ook dezelfde accu's gaat gebruiken. Allemaal 4S 3000mAh. De Super Dimona vliegt op 3S2P LiFePo dus dat is in 15 minuten vol te stampen met 10C laadstroom (alleen nog een andere lader ervoor aanschaffen :oops:).

En je weet zelf, vrijdagmiddag ATV-vliegen is relaxter dan al die chaos op de reguliere vliegtijden waar al die stinkgasten tegelijk moeten in anderhalf uur. Doe mij maar relaxt de hele middag de tijd en stoppen omdat je vlieggaar bent en niet omdat de tijd om is. :teacher:

nonsens ! ik heb zondag heerlijk gevlogen met elektro en brandstof ,en geen moment gedacht dat ik niet zou kunnen vliegen .
ja ,alleen toen die heli's het veld bezette door de examens hield ik mij in .

maar vrijdag elektro is prima ,ik heb daarvoor genoeg modellen , maar af en toe brandstof is wel kicken :p

siggy ; nice job :p , ziet er goed uit .
junkie zal volgen , maar weet ff niet de tijd ervoor vrij te maken :(

heb het nogal druk met werk zoals je weet ;)

Laatst bewerkt:
Siggy, morgenavond na je Vaseline-uurtje even vliegen? Zo rond 20:30 op het veld. Dan is het nog licht maar zie je de LEDs al wel. Wordt in een half uurtje donker dus met drie accuutjes kom je tot heel donker. ;) Ben ik er ook met de lichtnicht.

En ook mijn nACHtvlieger is klaar.. Gaat volgende week donderdagavond gemaidend worden..

Laatst bewerkt door een moderator:
En deze is even speciaal voor Junk (stiekem ook voor BYM en voor RonaldR)

SDC11305.JPG

Hij ligt nog niet in de kliko.. Misschien bouw ik hem wel weer op :rolleyes:

Siggy, morgenavond na je Vaseline-uurtje even vliegen? Zo rond 20:30 op het veld. Dan is het nog licht maar zie je de LEDs al wel. Wordt in een half uurtje donker dus met drie accuutjes kom je tot heel donker. ;) Ben ik er ook met de lichtnicht.

Dat kunnen we wel doen Sleur, rond 20.30 uur op het veld is prima.
Denk dat Gorby ook wel eventjes meekomt om het te aanschouwen :D
Zal wel een vreselijk gaaf gezicht zijn, twee van die giga magnights op het veld.

Ik zal de mijne ook weer eens uit de mottenballen trekken :yes:
Vrees alleen dat het CoG totaal verkeerd stond de laatste keer, en ik hem om die reden dan ook in de hoek heb gezet ....

@Gorby

Zahnwiehlen sind arriveert :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back