Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ook maar wat regelen dan om nacht mee te vliegen:) Gezellig is wel denk ik om een vuurkorf mee te nemen en wat te druipen ( drinken en zuipen in 1 woord;) )

Moet ook maar wat regelen dan om nacht mee te vliegen:) Gezellig is wel denk ik om een vuurkorf mee te nemen en wat te druipen ( drinken en zuipen in 1 woord;) )
Ja, dan staat de Prinsemerij zo op het veld. Dus dat doen we dus niet. En ook geen alcohol op het veld (ken uw regels als kersverse brevethouder). :nooo: :teacher:

Een DiscoDisc moet sowieso voor de FMS. :yes: Plak er anders twee want je weet maar nooit of je Hemelvaart gaat halen of dat je Disc eerder gaat Hemelen. :mrgreen:

Voor wat betreft de iPhone heb ik er weinig aan toe te voegen. Er was ook nog iets met witte en zwarte modellen waarbij mensen met een zwarte iPhone wel de gadget wilde hebben maar er liever niet mee opvallen omdat ze dan dus als "rijk" bestempeld worden. Dus met een witte iPhone ben je gewoon Da Man. :rolling:

*profiel op dating sites aanpast* 8O :mrgreen:

pfff ,bijna geen wind , ideaal vliegweer !
Vanavond lekker ff vanuit de tuin vliegen met de nexus .
Daarna ook mijn disc beplakken met led's

Vntm en knalt weer door ...

pfff ,bijna geen wind , ideaal vliegweer !
Vanavond lekker ff vanuit de tuin vliegen met de nexus .
Daarna ook mijn disc beplakken met led's

Vntm en knalt weer door ...

Pas je op met die rare accu's van je?

Het is dat ik vanavond me koffer / tas moet pakken, omdat ik een lang weekendje weg ga (10 jaar samen zijn met dinnetje moet gevierd worden), anders was ik graag even komen discen vanavond..

Volgende week maar wat discs plakken en voorzien van wat ledjes.. Wil met hemelvaart minstens 3 discs vliegklaar hebben en de cessna natuurlijk :D

Pas je op met die rare accu's van je?

Het is dat ik vanavond me koffer / tas moet pakken, omdat ik een lang weekendje weg ga (10 jaar samen zijn met dinnetje moet gevierd worden), anders was ik graag even komen discen vanavond..

Volgende week maar wat discs plakken en voorzien van wat ledjes.. Wil met hemelvaart minstens 3 discs vliegklaar hebben en de cessna natuurlijk :D

Jij doelt op de hyperions :-)
Ja, die zijn ineens leeg ,maar dan ook echt leeg:-(
Dus vanavond met betrouwbare lipo's vliegen.

Jij doelt op de hyperions :-)
Ja, die zijn ineens leeg ,maar dan ook echt leeg:-(
Dus vanavond met betrouwbare lipo's vliegen.

Ik wou dat mijn Infinity nog heel was.. Is ook een leuke vliegert voor buiten namelijk. Een nieuwe bouwen is wel heel veel werk.. Misschien trap ik hem toch in de prullenbak..:mrgreen:

En deze is even speciaal voor Junk (stiekem ook voor BYM en voor RonaldR)

SDC11305.JPG

Hij ligt nog niet in de kliko.. Misschien bouw ik hem wel weer op :rolleyes:
Barbaar!!! ;)

tja , zo ziet je kist eruit als je met de raggers meegaat :( ;)
idd een barbaar :mad:

Ik wou dat mijn Infinity nog heel was.. Is ook een leuke vliegert voor buiten namelijk. Een nieuwe bouwen is wel heel veel werk.. Misschien trap ik hem toch in de prullenbak..:mrgreen:

dat WAS zeker een leuke buitenkist bij weinig wind , je kunt er ook mooi mee filmen .
ik heb gelukkig de aito nog ,maar die gaat ook niet tussen de raggers vliegen :nooo: ;)

ik ga toch maar niet tuinvliegen , de wind is toch iets toegenomen

morgen lekker ff atv vliegen , ben rond 14;45 op het veld , helaas moeten de brandstof kisten thuisblijven :(
ik weet niet of ik al mijn lipo's nog volkrijg voor de elekto afdeling :)

@BYM, Junkie en de rest: Die Staatsloterijprijs van 10k per maand zuigt. :yes: Het betreft een rente-uitkering over een bedrag van 2.5 miljoen euro. Dat is ongeveer 4,5% rente maar niet cumulatief. Verder mag je op jaarbasis 30% Belasting over het uitgekeerde bedrag betalen want het betreft een Box 2 opbrengst (inkomsten uit aandelen en beleggingen). Daarbovenop komt nog 25% kansspelbelasting. Dus van die 10k per maand houdt je netto net iets meer dan 5k per maand over. Op zich nog aardig maar dan maar in één keer die 2,5 miljoen opeisen en zelf rente trekken. :teacher: Ik laat jullie volgende maand vanaf een tropisch eiland wel weten hoe alles afgelopen is. :bye: :rolling: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back