K
knaller
Guest
Moet ook maar wat regelen dan om nacht mee te vliegen
Gezellig is wel denk ik om een vuurkorf mee te nemen en wat te druipen ( drinken en zuipen in 1 woord
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal super geroggeld.Ik zal de mijne ook weer eens uit de mottenballen trekken
Vrees alleen dat het CoG totaal verkeerd stond de laatste keer, en ik hem om die reden dan ook in de hoek heb gezet ....
@Gorby
Zahnwiehlen sind arriveert![]()
Ja, dan staat de Prinsemerij zo op het veld. Dus dat doen we dus niet. En ook geen alcohol op het veld (ken uw regels als kersverse brevethouder). :nooo: :teacher:Moet ook maar wat regelen dan om nacht mee te vliegenGezellig is wel denk ik om een vuurkorf mee te nemen en wat te druipen ( drinken en zuipen in 1 woord
)
Een DiscoDisc moet sowieso voor de FMS.Goeiemorgen, ik zal ook ff een discie bouwen voor de nightfly
'Mannen met iPhone aantrekkelijker' | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl:lol:
pfff ,bijna geen wind , ideaal vliegweer !
Vanavond lekker ff vanuit de tuin vliegen met de nexus .
Daarna ook mijn disc beplakken met led's
Vntm en knalt weer door ...
Pas je op met die rare accu's van je?
Het is dat ik vanavond me koffer / tas moet pakken, omdat ik een lang weekendje weg ga (10 jaar samen zijn met dinnetje moet gevierd worden), anders was ik graag even komen discen vanavond..
Volgende week maar wat discs plakken en voorzien van wat ledjes.. Wil met hemelvaart minstens 3 discs vliegklaar hebben en de cessna natuurlijk![]()
Jij doelt op de hyperions
Ja, die zijn ineens leeg ,maar dan ook echt leeg:-(
Dus vanavond met betrouwbare lipo's vliegen.
Wanneer ga je er een keer op HT mee rijden ben zeer benieuwd*onderdeeltjes voor de Revo ophalen gaat*![]()
Barbaar!!!En deze is even speciaal voor Junk (stiekem ook voor BYM en voor RonaldR)
![]()
Hij ligt nog niet in de kliko.. Misschien bouw ik hem wel weer op![]()
Barbaar!!!![]()
Ik wou dat mijn Infinity nog heel was.. Is ook een leuke vliegert voor buiten namelijk. Een nieuwe bouwen is wel heel veel werk.. Misschien trap ik hem toch in de prullenbak..![]()