junkie rc
Forum veteraan
@BYM, Junkie en de rest: Die Staatsloterijprijs van 10k per maand zuigt.Het betreft een rente-uitkering over een bedrag van 2.5 miljoen euro. Dat is ongeveer 4,5% rente maar niet cumulatief. Verder mag je op jaarbasis 30% Belasting over het uitgekeerde bedrag betalen want het betreft een Box 2 opbrengst (inkomsten uit aandelen en beleggingen). Daarbovenop komt nog 25% kansspelbelasting. Dus van die 10k per maand houdt je netto net iets meer dan 5k per maand over. Op zich nog aardig maar dan maar in één keer die 2,5 miljoen opeisen en zelf rente trekken. :teacher: Ik laat jullie volgende maand vanaf een tropisch eiland wel weten hoe alles afgelopen is.
:rolling:
![]()
hij weet het weer hoor , ouwe leestrut

ik deed net de deur open van hobbykamer 2 , en mijn oog viel weer op de parkmaster , stond nog in het modelgeheugen v/d 6ex ,dus hop ontvangert erin ,en staat weer klaar

verder straks de ontvanger uit de ez trekken , deze verhuisd dan naar die grote rode protech , soort brandstof kist maar dan elektro :-D
voordeel van de protech is ,dat ik ook mijn 4s lipo's weer kan gebruiken .
dus morgen gaat mee de prakmaster /protech ,en de dikke vette logge sigarenkist de sundancer

nu nog even 6 dikke lipo's ladennnnnnnnnnnn