Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ff mijn disc in elkaar geflanst , het geeft in iedergeval wat licht ;)

IMG_2207.jpg

IMG_2206.jpg

vntm ,en gaat naar nest

Joehoe, dat was even lekker relaxt zeg. Heerlijk gevlogen, zelfs nog wat bezoekers op het veld (en stiekemu gluurders op een afstandje) ;) Alleen een probleempje ontdekt maar nog even uitzoeken wat het was. Probleem tijdens het vliegen met de FlutPower accu, bij knuppelen kennelijk zoveel stroom nodig dat de BEC uitschakelde omdat de accu het niet kon leveren. Dus al cirkelend wat hard in de klei neergekomen. Schade: Propellor met 1 blad in plaats van twee. BYMpie had nog een proppie bij zich dus die erop gezet en lekker verder gevlogen (andere accu's geen problemen geconstateerd). mooi 4 accuutjes geleegd dus zo'n 30 minuten gevlogen. 8) :yes: ;)

@PH-ILS: KOM OP MET DIE FOTO'S EN FILMPJES. :pc: :teacher: :yes:

zldpix.jpg

Zo, lekker genachtvliegt (gekeken) :yes: Was erg leuk maar toch ook wel fris aan de pootjes. Hier wat foto's, morgen ff de filmpjes aan elkaar plakken en plaatsen.... ja echt waar he.

Nu ff lekker chillen en dan naar mijn nest... vroeg weer op om naar Biddinghuizen te gaan... Walibi.

DSC00386.jpg

DSC00387.jpg

DSC00388.jpg

DSC00390.jpg

DSC00391.jpg

DSC00393.jpg

DSC00399.jpg

DSC00400.jpg

DSC00407.jpg

DSC00408.jpg

DSC00409.jpg

DSC00410.jpg

DSC00411.jpg

DSC00412.jpg

DSC00413.jpg

DSC00414.jpg

DSC00415.jpg

*zich afvraagt wie die leiptoeterende wegpiraat was* :?

*constateert dat het bijna morgen is* :yes:

*nog steeds wacht op filmpjes van vorige week* :(
(de Première is voorbij hè!)

Ja was duidelijk een bekende die voorbij reed, anders toeter je niet zo opvallen :p

Gezellig zo ff gevlogen te hebben :yes:

*Gaat slapen, morgenochtend klusje in Brabant, iets met stroomtest zonder voorbereiding :hammer: ....*

Goedemorgen allemaal,

Leuke foto's van de NightFly. Had ook wel even willen vliegen, maar had andere dingen te doen. Was in ieder geval niet aan het toeteren.

Ben helemaal klaar om straks naar het veld te gaan. 12:00 is de tijd.
Hopelijk blijft de wind nog een beetje liggen. Ik wil namelijk even prophangen.

Tot straks en voor de mensen die niet gaan vliegen een fijne zondag.

Gr. Jasper

*zich afvraagt wie die leiptoeterende wegpiraat was* :?

*constateert dat het bijna morgen is* :yes:

*nog steeds wacht op filmpjes van vorige week* :(
(de Première is voorbij hè!)

ja , nogmaals ,vergeet die filmpjes maar , phils filmt wel ,maar plaatst ze gewoon niet :confused: , waarschijnlijk zijn ze voor prive gebruik , :mrgreen:

mooi weertje wederom , ik neem de SE en de protech mee , niet teveel vliegers anders past floor er niet meer bij .
komen er nog meer kinderen mee behalve floor en ik ? ;)

ik wil ook een beetje vroeg gaan , voor de spits zeg maar :)

Straks even een schoorsteen wegwerken in een aanhanger en bij de boer op het pad dumpen. Daarna wat draad regelen voor de pilonnen voor vanavond. Als er dan nog tijd over is, kom ik nog wel even langs het veld (met Tygo, vliegers weet ik nog niet).

vliegers weet ik nog niet).

ha , nog een gematigde vlieger , net als siggy :rolling:
*oeps verwacht vliegende bakstenen,en staat al gebukt :mrgreen: *

siggy ; wil jij den wattsup mitnemen ? ff mijn parkmaster doormeten

oei das weer een vlieger , dan neem ik de led disc ook wel mee , kijken of hij nog vliegt met die zware ledstrips van rct :)

*is rond 11;30 op das velt *

*Stouwt bakkie t en broodje bam naar binnen en zwaait alle vrolijke vliegefluiters gedag en gaat aan het werk*

:bye:

Nee hoor, de bakstenen blijven uit. 3x door de handen is voldoende. :yes: ;)

Maar de buurman (broertje in ons geval) besloot wat te gaan breken in zijn huis. Helaas hadden we een gedeelde schoorsteen en bepaalde bouwontwerpen in 1922 waren nog niet van dien aard dat ze handig waren voor een hedendaagse verbouwing. Dus bij het weghalen van rookkanaal bleek dat ook bij ons een stuk schoorsteen verdween (handig om de stenen zo te metselen dat ze aan beide kanten van de tussenmuur uitkomen). Nu moesten we toch al aan onze kant hetzelfde verbouwen dus gisteren maar even onze kant ook gedaan. Was wel een degelijke schoorsteen van meer dan anderhalve kuub stenen.

Daarnaast wordt het vast wel weer gezellig (te) druk op het veld. Ik ga vanavond en vannacht wel vliegen. 8) :mrgreen:

straks word het nog een wedstrijdje wie er het minst aanwezig is :mrgreen:

ik hoop dat er velen wegblijven ,lekker rustig onrustig brandstof vliegen :p

*gaat inladen *

siggy ; wil jij den wattsup mitnemen ? ff mijn parkmaster doormeten

oei das weer een vlieger , dan neem ik de led disc ook wel mee , kijken of hij nog vliegt met die zware ledstrips van rct :)

*is rond 11;30 op das velt *

Neemt de watt's up voor je mee, gooi jij je propbalancer even in je koffer? ;)

Gaat even een broodje eten en is bijtijds op het veld.
Wat Sleur zegt, het zal weer erg druk worden door het mooie weer, dus vroeg op het veld = veel vliegen :D

Neemt de watt's up voor je mee, gooi jij je propbalancer even in je koffer? ;)

Gaat even een broodje eten en is bijtijds op het veld.
Wat Sleur zegt, het zal weer erg druk worden door het mooie weer, dus vroeg op het veld = veel vliegen :D

neem ik mee dagobert ;)

je hebt kans dat gasten die gisteren kwamen ,vandaag NIET komen :p

het liefst zou ik nu gaan rijden , maar het is een hoop gedoe om alles in te laden , floor paraat zetten ,drinken/broodjes/snoep inpakken enz enz ..

maar het vordert , ik ga 11;00u rijden

en dan samen met jasper de SE afstellen invliegen , heb er zin an :p

tot zoooooo

neem ik mee dagobert ;)

je hebt kans dat gasten die gisteren kwamen ,vandaag NIET komen :p

het liefst zou ik nu gaan rijden , maar het is een hoop gedoe om alles in te laden , floor paraat zetten ,drinken/broodjes/snoep inpakken enz enz ..

maar het vordert , ik ga 11;00u rijden

en dan samen met jasper de SE afstellen invliegen , heb er zin an :p

tot zoooooo

Rustig aan, geen stress ;)

Tot zometeen fladderigevrienden :D

Zo het weekendje limburg loopt op zn eind. Paar dagen werken en dan dondernach even de cessna maidenen in de avondschemering
en de Sukhoi nog even laten brommen.

nu eerst 2 uurtjes rijden pfff
veel plezier, zij die gaan vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back