Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, de bakstenen blijven uit. 3x door de handen is voldoende. :yes: ;)

Maar de buurman (broertje in ons geval) besloot wat te gaan breken in zijn huis. Helaas hadden we een gedeelde schoorsteen en bepaalde bouwontwerpen in 1922 waren nog niet van dien aard dat ze handig waren voor een hedendaagse verbouwing. Dus bij het weghalen van rookkanaal bleek dat ook bij ons een stuk schoorsteen verdween (handig om de stenen zo te metselen dat ze aan beide kanten van de tussenmuur uitkomen). Nu moesten we toch al aan onze kant hetzelfde verbouwen dus gisteren maar even onze kant ook gedaan. Was wel een degelijke schoorsteen van meer dan anderhalve kuub stenen.

Daarnaast wordt het vast wel weer gezellig (te) druk op het veld. Ik ga vanavond en vannacht wel vliegen. 8) :mrgreen:

Lol, waar zit dat dan bij jou? Moet toch in de keuken, pc hoek of gang zitten dan neem ik aan? Of was het op de eerste verdieping?

wel leuk zo'n doorgeefluik met de buren:)

Ik ga ook vanavond pas vliegen ( als het dan niet regent)

Zoooo, even 3 kuub puin weggewerkt in een aanhanger (ja, hele dikke tandemasser waar het met gemak in kon en mocht). Best leuk zo'n verbouwing (van je buurman) maar het geeft zo'n rommel hè. ;)

GeeBee en DepViper zijn eindelijk gereed en vliegklaar. Accuutjes worden geladen onder het genot van een pintje. Even 2x 14 meter snoer aan elkaar geklodderd (zonder S39 want dat heb ik niet meer :? :() en nog 6 meter extra om naar de kant te komen voor de pilonnen. Kunnen die gewoon op de boombox of PSU gezet worden i.p.v. die verdomde losse accu's.

*lekker in de tuin blijft zitten en om 17:30 vertrekt* :banana:

WAUW !!!!!

was meer dan geweldig vandaag :p , ik was de 1ste om 11;00U daarna siggy , en pas rond 13;00u druppelde het overige volk binnen .
jasper heeft me goed geholpen met de SE , en nadat er een nieuwe plug in ging liep het nieuwe magnum 8,5cc geweldig .
dus best veel met de se gevlogen ,afgewisseld met de rode protech en de parkmaster .

geweldig dat brandstof vliegen , geeft toch net dat beetje extra ;)
en ook geweldig dat electronen vliegen , maar er mist toch iets :mrgreen:

was een gezellige boel op het veld , niet te druk ,floor heeft zich prima vermaakt , en ben totaal verzadigd ,en heb alweer zin in volgend weekend met de SE :thumbsup:

*gaat vast wat filmpjes bekijken , van de mooie vluchten /crashes ed :o ;)*

Alles in de auto geknikkerd, aapje bij oma gedumpt. Even wat eten organiseren en dan op naar Wormer. MiniNacht stiekem ook mee, je weet maar nooit. ;)

*fotocamera's onderweg oplaadt*

Alles in de auto geknikkerd, aapje bij oma gedumpt. Even wat eten organiseren en dan op naar Wormer. MiniNacht stiekem ook mee, je weet maar nooit. ;)

*fotocamera's onderweg oplaadt*

oja ,wormer :???: heels vergeten , gelukkig kan ik niet , had er geen puf meer voor gehad ;)

veel plezier en houd het heel , bij schade mag de gbee naar junkie ;)

Zo,ook weer thuis.
Gaat zometeen lekker aan de zelfgemaakte moussaka, wat heb ik toch ook een lief vrouwtje :-)

Zometeen even naar Sleur zwaaien vanaf la balkonia ;-)

Was zeker weer gezellie, en niet al te druk :-)

Was weer meer bezig met het helpen van anderen dan met zelf vliegen.
Maargoed, dat was op Hoogtij al niet veel anders :-)

Pintje neemt en samen met vrouwtje gezellig eten gaat ;-)

Veel plezier in de sporthal mannen :-)

Hmmm ja, dat heb ik ook altijd Siggy :) Meer andere mensen opleiden en begeleiden dan zelf vliegen:) ACH ja, dat heb je in zo'n sociale werkplaats he;)

*Gewonnen heeft*

gewonnen heb je zekers ;)

maar maak volgend weekend weer ff tijd voor het veld , wel zo gezellig als je er ook weer eens bij bent ;)
neem je heli mee en een vleugelvlieger .

ik snap dat je het druk hebt met van alles en nog wat , je hebt een druk leven ;)

straks wat filmpjes van vandaag , ook een mooie beelden van jasper zijn vette 3d kist , helaas was het einde wat minder :o

Zo,lekkere bak met Grieks voer zit in het bruine buikje :-)

Nu lekker languit op de bank voetbalklassieker kijken ;-)

(vind het vrouwtje leuk he ) ;-y

@ Siggy haal ik net een hoogteroerservo uit de edge wat denk je,zitten er gewoon losse draadjes in de stekker van de servo geduwd en vastgeplakt met plakband:hammer:.
Ga hem nu helemaal maar ff nakijken.

@ Siggy haal ik net een hoogteroerservo uit de edge wat denk je,zitten er gewoon losse draadjes in de stekker van de servo geduwd en vastgeplakt met plakband:hammer:.
Ga hem nu helemaal maar ff nakijken.

ben benieuwd wat heer siggy hierop te zeggen heeft :mrgreen:

ps ; het regent hier ineens :confused: ,hadden de belgen toch gelijk , in de avond zou het gaan regenen .
werd wel weer eens tijd voor een fris buitje :p

zucht , was het maar weer weekend , volgend weekend gaat mee the SE / fourstroker / rode protech , helemaal goed :thumbsup:

en als ik het niet meer uithoud , dan dinsdag uit het werk even naar het veld .
nog meer liefhebbers van 16;30 tot 18;30 u ? even nonstop brandstof verstoken .

please let me know :D

inderdaad ff lekker gevlogen,
Cpterx heeft helaas een foute roggelaar, dat ding heeft hoogte vrees.. 8O

dinsdACH maar ff wisselen voor een verse..... :worship:

Daarnaast wel lekker met de merlin rond gekart., 1 uur 40 minten op een halve lipo. Was wel uitkijken om niet in .... :sleepy:

niet geheel leeg gevlogen, was tijd voor een :proost: :yes: :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back