Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gorby

Huh, losse draadjes in het stekkertje? De knuppel die hem gebouwd heeft snapt het duidelijk niet helemaal :-(

Ik heb hem zelf nooit helemaal uit elkaar gehaald,ervan uitgaande dat dit gewoon goed zou zitten.
Heb dit dus ook niet opgemerkt.

volgende week zaterdag moet ik wel tennissen maar zondag kan ik wel weer vliegen. Ik heb wel met de heli in de buurt gevlogen maar op het veld ben ik al even niet geweest. De Piper moet ook het luchtruim weer even zien.

Zo net terug uit Walibi, was supergaaf en de drukte viel ook mee. Ik kwam dochter Sleur ook nog tegen... die heb ik even natgespoten :mrgreen: en zei ons ook :( :rolling:

Was echt een topdag zo zonder modelbouw, maar toch loopings en rolls gemaakt :p :-D

Nu best wel gaar, lekker op de bank hangen. Morgen de nachtvliegfilmpjes plaatsen.... ja echt waar :yes:

O ja, nog iets. Ik heb een megaprijs gewonnen in de vriendenloterij :mrgreen: Leuk om het hier te lezen..... ik was het al weer vergeten dat die loterij vandaag was :oops: :-D

Zwaaide zojuist naar Sleur :-)
Ja, daar dacht ik dus aan toen ik al bij het stoplicht reed (dat nota bene op rood sprong). :oops: Ik was nog bezig met die vreselijk faute schilderding op de zijkant van je hok. :nooo: Vraag junkie eens om er wat moois van te maken. :yes: ;)

ps ; het regent hier ineens :confused: ,hadden de belgen toch gelijk , in de avond zou het gaan regenen .
werd wel weer eens tijd voor een fris buitje :p
De Duitserinnen ook. :yes: Gisteravond werd dat al voorspeld. En ze hebben het niet vaak mis daar. 8)

gewoon een turnigy plush erin doen ronnie ;) 40amp. is zat
Alleen bij 3S, bij 4S kiezen voor een Turnigy Plush 60A. Waarom? De regelaars tot en met 40A hebben een lineaire BEC en de 60A heeft een geschakelde BEC. Lineaire BECs staan erom bekend dat ze best ernstig heet kunnen worden, geschakelde BECs blijven lekker koel. :teacher:

Zo net terug uit Walibi, was supergaaf en de drukte viel ook mee. Ik kwam dochter Sleur ook nog tegen... die heb ik even natgespoten :mrgreen: en zei ons ook :( :rolling:
Hahahaha, hier een soortgelijk enthousiast verhaal. :rolling: :thumbsup:

Kan theoretisch wel zo zijn Sleur maar ik vlieg 4S. met een 40amp turnigy plush en alles blijft koel;) en een 60 ampere plush is groot !!! Slimmer is dan om een 40Mper plus + een losse bec te nemen:) Maar zoals ik al zei net de 40 Amp. PLush is perfect:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan theoretisch wel zo zijn Sleur maar ik vlieg 4S. met een 40amp turnigy plush en alles blijft koel;) en een 60 ampere plush is groot !!!
Ja, maar jij gebruikt je servo's ook amper. :? ;)

Slimmer is dan om een 40Mper plus + een losse bec te nemen:) Maar zoals ik al zei net de 40 Amp. PLush is perfect:)
Of een 60A Plush én 5A BEC zoals ik heb. :p Had het toch liggen dus waarom niet. ;)

Laatst bewerkt:
En vanavond vreselijk veel pret gehad met het indoor racen. Eerst een sessie demolition derby (schijnt redelijk gebruikelijk te zijn). Hierbij gelukt om met de Erik3D vlieger de motor te vernielen, zodanig dat de trommel met magneten van de rest van de motor verdween. Dat was dus klaar.

Vervolgens de pilonnen geplaatst in de hal en heerlijk geracet. Door het gebruik van harde APC's en 3S LiPo's zijn alle pilonnen lek gevlogen. 8O :( Stukje tape heeft het tijdelijk opgelost maar zo achterlijk heb ik ze nog niet gezien. :hammer: :lol: Ging best aardig en de HoogTij Hooligan vliegert hefet het redelijk overleefd. Ineens in een nek-aan-nek-race met Erik3D verdween mijn complete voorkant van de GeeBee. Snel geplakt met POR en wat tape en gaan met die banaan.

*filmpjes aan het uploaden is en niet wacht tot morgen* :p :rolling: :pc:

Wat een avond...hahahahaha...alles aan flappen.....werelds......:-)

Ben benieuwd naar je filmpjes sleur!
Balen dat jouw BeeGee erg last van hosmo had en niet wilde vliegen. :? :yes: Volgende keer gewoon met de juiste motor en regelaar. Richtingsroertje maakt het verschil tussen strak om de paal hoeken zonder banking dus die er maar wel op zetten. Veel minder V-stelling is ook aan te bevelen (6mm tussen "romp" en vleugeltips).

En overstappen op 2.4GHz dat stoort tenminste niet. :p :mrgreen:

-edit-
Hatsekidee, eerste filmpje staat erbij. Dit is de tweede race. Ook daarin wordt er uitermate geconcentreerd gevlogen (soms). :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er leuk uit sleur :) wel handig zo'n bult aan de voorkant he ;) dan kan je zo je zender erop laten rusten.....

ziet er leuk uit sleur :) wel handig zo'n bult aan de voorkant he ;) dan kan je zo je zender erop laten rusten.....
Yep, naast de eerder genoemde voordelen is dit er ook één. :p ;) Het is net als bij grote schepen, het bevorderd de aerodynamica en verlaagd het brandstofgebruik. :yes:

*nog twee filmpjes in de up heeft staan*

geinig ;)

alleen snap ik niet dat jij tussen dat geweld in vliegt ? , kreeg je niet je 5 minuutjes alleen :confused: :mrgreen:
Wat snap je niet dan? Al die linke HoogTeigers waren al lam van het buitenvliegen. Dus nu alle ruimte voor Sleur om lekker rond te vliegen. Degelijk gebouwde GeeBee (speciaal voor vandaag tussen alle bedrijvigheden thuis door gebouwd) en voldoende accuutjes dus gewoon door blijven vliegen was geen probleem. Sowieso werd en om-en-om gevlogen met discs en andere vliegers. Mijn andere vliegers was rap ter ziele, de GeeBee wist zich prima te handhaven tussen het discusvolk. :p

Eén filmpje dat in de upload wachtrij staat, laat het sloopwerk zien, daar ga je Sleur niet tussen zien rondvliegen. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back