Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de zomerrrrrrrrrrr in mijn holllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!
KOUD HÈ?!?!

DSC00387.jpg

Al die linke HoogTeigers waren al lam van het buitenvliegen.

ik was zeker voldaan ,en geniet nog na , tja de hele dag een lekker zonnetje op mijn kopf en daarna een paar biertjes met schaap ,daar word je wel lam van :yes:;)

laatste filmpje is mij gewoon ,ben niets anders gewend als ik met de raggers in wormer vlieg :mrgreen:
ook ik wacht die sessie braaf even af ;)

En hopla, hier deden we even niet aan mee (althans een poging om mee te doen resulteerde in een uitgelopen motor :evil:).

Morgen nog een filmpje knutselen maar daar zit wat werk aan (multi-angle van de pilonnenrace waar Nickos zijn leven waagt tijdens de verslaglegging). 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn nog even mat Martijn twee accutjes geleegd op het veld, met de minimaglite, was gezellig zwaag moeten we vaker doen ;)
Schiet eens op met school! :p

*Gaat slapie doen*

Wakker worden luie huipen.

Oja een hele goede morgen deze morgen.

ben al een tijdje wakker corb , alleen echt vertrekken naar mijn werk kost me wat moeite :)

SLEUR ; teletekst zegt de hele week mooi weer , behalve vrijdag/zat/zon :mad:, klopt dit ??
koninginnen dag is het vaak rotweer , als het zaterdag of zondag maar droog is ivm brandstof vliegennnnnnnn:p

jasper ; de SE kan prima prophangen hoor ... [media=youtube]B4rDp2TfRF0[/media]

ben al een tijdje wakker corb , alleen echt vertrekken naar mijn werk kost me wat moeite :)

SLEUR ; teletekst zegt de hele week mooi weer , behalve vrijdag/zat/zon :mad:, klopt dit ??
koninginnen dag is het vaak rotweer , als het zaterdag of zondag maar droog is ivm brandstof vliegennnnnnnn:p

jasper ; de SE kan prima prophangen hoor ... [URL="
- SIG Something Extra hovering over snow[/URL]

Koninginedag is een feestdag, dan mag er vanaf 12.00 uur brandstof gevlogen worden.... :yes:

Veel meer dan 3 dagen vantevoren kunnen ze het weer toch niet echt voorspellen. Hier voor de komende week...

2mobbsk.png

jasper ; ik hoef ook niet snel , dus ga die prop er zeker een keer op zetten ,op een gegeven moment ben je mooie rondjes vliegen wel zat ;-)

Ronald ; wauw vrijdag brandstof vliegen klinkt goed , maar ff kijken of het mooi weer is .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back