Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu komt een ander probleem om de hoek... alle roggelaars in fouky youky land inc. DE house is minus voorraad :(

satstok heeft allen nog zo'n gelijke roggelaar als er nu inzit...:confused:
*iets mompelt over Sleur en autovoorraad* :? ;)

ik ga direct mijn mond met zeep spoelen :mrgreen:

lijkt een beetje op zo'n dimona , met dat grote cockpit ruit .
ik vind het ook wel een sleur vlieger ;)
ben benieuwd naar den maiden !
Mooi, ga dan nog een tweede keer je mond spoelen. Lijkt in de verste verte niet op een Dimona. :nooo: En ja Sleur vindt hem wel leuk en heeft hem ook overwogen omdat er destijds geen Mini Monsuns meer waren. Eigenlijk nog meer de TL-1;)

Wil ik wat kabeltjes op me servoprint solderen is me S39 op.
Bel even Pa Spijker, die heeft vast nog een vat vol ermee staan. :rolling:

Zo,de elecronica zit er ook in :-)

Alleen de 2 ampere BEC op de regelaar is volgens mij wat aan de krappe kant met 3 hxt servootjes :-(

Mmmm,heeft geen zwaardere regelaar meer liggen :-(

Iemand nog een 30 ampere regelaar met 3 ampere BEC liggen ? ;-)

@ Sleur

Kekkuh vliegertje is het zeker,9x6 apc moet voldoende zijn toch ?

Iemand nog een 30 ampere regelaar met 3 ampere BEC liggen ? ;-)

@ Sleur

Kekkuh vliegertje is het zeker,9x6 apc moet voldoende zijn toch ?
Een Turnigy 40A Sentry heb ik nog wel in voorraad. ;) Is met een 3A BEC dus voldoende. :yes: Ooit verkeerd besteld, moest natuurlijk gewoon een Plush hebben. De Sentry is niet handig nie op de Filming Nemo. :?

En ik weet niet wat voor brommertje je erop hebt staan. Lijkt verdacht veel op die E-Max 2215/20. ;) Die zou met een 9x6" op 3S zo'n 950 gram statisch moeten trekken bij een maximale luchtsnelheid van 82km/u, dat alles bij 19,1A (volgens Drive Calc). Met een 8x6" op 3S zo'n 725 gram statisch bij 85km/u en 17,0A. Conclusie: Schaalkistje en niet prop-hangen dus een 8x6".

Heb nog een 60amp liggen met heli motor :mrgreen:

Ziet er gelikt uit Siggery! Ik ben benieuwd naar de vliegeigenschappen man. Mooi schaal kistje

*jaloers is*

@Junkie: De Protech Infinity begint weer vorm te krijgen hoor ;)..

Ik kon het niet laten, heb een tube UHU Por gepakt en ben de losse delen van de dubbeldekkert weer bij elkaar aan het plakken gegaan. Romp mist wat brokstukken alsmede de vleugel, maar daar pas ik wel een mouw aan..

Doe is een F5 Junkie ..... :p

ik heb het gezien bym , koopzieke ;)

je mag hem hebbe hoor , anders had ik hem hier niet gepost ;)

ik vind hem een tikkie te groot , laat ik eerst is goed leren vliegen met de SE (die jij ook hebt met een dikke laag stof erop ), daarna zien we wel verder ;)

maar wat moet jij ermee ,je hebt zat liggen en daar vlieg je al niet mee :confused:

Laatst bewerkt:
Zojuist het nachtvliegfilmpje gemaakt en gemonteerd. Staat nu te coderen/renderen dus straks in de upload :mrgreen: Circa 320 MB dus morgenochtend te zien op YouTube :yes: in HD :thumbsup:

Een Turnigy 40A Sentry heb ik nog wel in voorraad. ;) Is met een 3A BEC dus voldoende. :yes: Ooit verkeerd besteld, moest natuurlijk gewoon een Plush hebben. De Sentry is niet handig nie op de Filming Nemo. :?

En ik weet niet wat voor brommertje je erop hebt staan. Lijkt verdacht veel op die E-Max 2215/20. ;) Die zou met een 9x6" op 3S zo'n 950 gram statisch moeten trekken bij een maximale luchtsnelheid van 82km/u, dat alles bij 19,1A (volgens Drive Calc). Met een 8x6" op 3S zo'n 725 gram statisch bij 85km/u en 17,0A. Conclusie: Schaalkistje en niet prop-hangen dus een 8x6".

Ik heb het orgineel aanbevolen motortje erop staan.
De protech MC28/3012, hier de specs ;)

Order Nr
# MC28-3012
APOLLO BRUSHLESS MOTOR

Voltage Range
: 7,4 V- 11,1 V
Dimensions
: 28x30 mm
# Li-Po
: 2-3
Weight
: 54 g
RPM/V
: 910
Shaft Diameter
: 3,2 mm
Propellor
: 9x6
Max. Load Current
: 14 A/60 sec
Max. Thrust
: 0,80 kg
Max. Power
: 155W/60 sec

http://www.protech.be/html/t0416eurostar.html

Die regelaar neem ik graag van je over ;)
Quanta costa via PB :D

@Junkie: De Protech Infinity begint weer vorm te krijgen hoor ;)..

Ik kon het niet laten, heb een tube UHU Por gepakt en ben de losse delen van de dubbeldekkert weer bij elkaar aan het plakken gegaan. Romp mist wat brokstukken alsmede de vleugel, maar daar pas ik wel een mouw aan..

ben benieuwd , maar hij zal nooit meer zo mooi en licht worden als hij was :( ;)

@Siggy: Met dat motortje zit het wel snor dan. ;) En als jij een Plush 40A organiseert dan wil ik die wel ruilen voor de Sentry 40A. Ben jij alvast geholpen. In de Nemo komt de Graupnet Genius 40A uit mijn FlutJet. In de FlutJet komt een Plush 60A zodat-ie ook op 4S wel kan knallen. Komt allemaal dus wel goed. :yes:

Zojuist het nachtvliegfilmpje gemaakt en gemonteerd. Staat nu te coderen/renderen dus straks in de upload :mrgreen: Circa 320 MB dus morgenochtend te zien op YouTube :yes: in HD :thumbsup:

ik geloof er geen snars van :sleeping:

ik wacht nog steeds op de filmpjes van vrijdag 2 weken terug :(

ik heb het gezien bym , koopzieke ;)

je mag hem hebbe hoor , anders had ik hem hier niet gepost ;)

ik vind hem een tikkie te groot , laat ik eerst is goed leren vliegen met de SE (die jij ook hebt met een dikke laag stof erop ), daarna zien we wel verder ;)

maar wat moet jij ermee ,je hebt zat liggen en daar vlieg je al niet mee :confused:

Morgen tussen de middag maar een paar broodjes extra meenemen oud :mrgreen:

Morgen tussen de middag maar een paar broodjes extra meenemen oud :mrgreen:

ga je hem morgen al halen ? ,je bent echt gek ;)

mooi , dan is hij wat meer in mijn buurt en koop ik hem over een halfjaar wel van je , hoef ik hem alleen nog te ontstoffen :mrgreen:

*is ook met een gave vlieger bezig , word vervolgt :p *

ga je hem morgen al halen ? ,je bent echt gek ;)

mooi , dan is hij wat meer in mijn buurt en koop ik hem over een halfjaar wel van je , hoef ik hem alleen nog te ontstoffen :mrgreen:

*is ook met een gave vlieger bezig , word vervolgt :p *

Je leest verkeerd .... :mrgreen:

JIJ moet wat meer brood meenemen voor tussen de middag, want je hebt nogal honger aangezien je stevig hapt :rolling:

Ik heb genoeg airplanes :yes:

Je leest verkeerd .... :mrgreen:

JIJ moet wat meer brood meenemen voor tussen de middag, want je hebt nogal honger aangezien je stevig hapt :rolling:

Ik heb genoeg airplanes :yes:

heb jij genoeg vliegers, neetoch ,dat valt best mee hoor :mrgreen:

waarom pb jij de beste man dan , om een broodje te kopen ? ;)

Hey Junkie,

Een kist met een 26CC brommer. Dat is wel serieus spul.
Kan je geen grapjes mee maken anders bijt hij wel terug.

GrTz Jasper

Hey Junkie,

Een kist met een 26CC brommer. Dat is wel serieus spul.
Kan je geen grapjes mee maken anders bijt hij wel terug.

GrTz Jasper

ik vind de SE en de 4stroker nog steeds serieus spul , de 4stroker heeft al eens gebeten :( ;)

nee, die grote f3a kist is ong het zelfde maatje als die f3a kist van eric 3d , mij te groot .

maar bym zal hem wel kopen ,dat is een verzamelaar :p

ik ga voorlopig lekker met de SE oefenen ,bevalt mij prima , hele leuke kist vind ik dat , vliegt ook een stuk makkelijker dan de 4stroker .

donderdagmiddag gaan siggy en ik waarschijnlijk vliegen , vanaf 14;00 mag er brandstof verstookt worden , ik zou zeggen , neem wat atv uurtjes op en kom ook :p

ps ; goedemorgen deze morgen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back