Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Junkie,

Een kist met een 26CC brommer. Dat is wel serieus spul.
Kan je geen grapjes mee maken anders bijt hij wel terug.

GrTz Jasper

Let ook op, hij is full composite. Wat inhoud dat de kist er prachtig mooi en gelikt uitziet, maar 1 stootje en je hebt een deuk of een scheur dat er nauwelijks uit te halen is. Dan kun je beter een kist van hout hebben, of van schuim ;)

WTF :hammer: Ik filmpje gemaakt, daarna rippen.... krijg ik de melding 'Media Offline' :( Ik ff gegoogled maar meerdere hebbendat probleem in Premiere, alles geprobeerd maar niets helpt. Ik ga het morgen nog één keer proberen in Premiere, lukt dat niet dan ga ik op zoek naar een officieel programma in de winkel.
Er komt dus een vervolg want dit filmpje was te leuk om te laten schieten..... Ik baal er echt van :evil: :bad-words:

wtfbbq.jpg

Laatst bewerkt:
WTF :hammer: Ik filmpje gemaakt, daarna rippen.... krijg ik de melding 'Media Offline' :( Ik ff gegoogled maar meerdere hebbendat probleem in Premiere, alles geprobeerd maar niets helpt. Ik ga het morgen nog één keer proberen in Premiere, lukt dat niet dan ga ik op zoek naar een officieel programma in de winkel.
Er komt dus een vervolg want dit filmpje was te leuk om te laten schieten..... Ik baal er echt van :evil: :bad-words:

zie je wel , weer niets geen filmpje :mrgreen:

joh , gewoon op youtube knallen en klaar .

Ik voel hier een Burp versie 2.0 aan komen. 8O :rolling: :mrgreen: Ik weet niet welke Adobe Première jij gebruikt maar die melding heb ik nog nooit gezien. Waarom zou je ook iets online doen terwijl je alles lokaal kunt doen? :? Of gebruik je dat stomme Lighthouse? Dat zuigt enorm voor video. :yes: Of gebruik je een netwerk share of USB disk? Is je computer in de bijstand gesprongen vannacht?

Allemaal nee :nooo: Ik gebruik Adobe Premiere Pro, alles gewoon lokaal, online-offline heeft hier niets mee te maken.
Alles staat netjes op mijn harde schijf, in de preview doet hij het gewoon maar tijdens het coderen gaat het fout :(
Schiet mij maar lek :yes:

---gaat op zoek naar een ander programma---

Allemaal nee :nooo: Ik gebruik Adobe Premiere Pro, alles gewoon lokaal, online-offline heeft hier niets mee te maken.
Alles staat netjes op mijn harde schijf, in de preview doet hij het gewoon maar tijdens het coderen gaat het fout :(
Schiet mij maar lek :yes:

---gaat op zoek naar een ander programma---
Tsja, illegale kopietjes zuigen voor dit soort programma's. Daar was ik jaren geleden al achter. :yes: Ook met bijv. Microsoft Flight Simulator 2000/2004/X altijd gezeur met hacky-cracky dingen en het origineel werkte in één keer goed. Hetzelfde voor videosoftware, altijd zeuren, incompleet (net dat wat ik wil gebruiken zit er niet bij) of vastnaaien. Koop je de echte (of installeren van een echte dvd van een klant :mrgreen:) en probleemloos werken. :teacher:

Mijn idee: Magix Video deluxe Premium of Plus. 8) Probleemloos pakketje, overzichtelijk (logischer ingedeeld dan Adobe Première) en werkt ook snel. Even zoeken naar de laagste prijs, ik geloof dat bol.com het goedkoopst was. :?

Goedesmorgens allemaal,

Hullie geloven nooit wat mij is overkomen... :rolleyes:

We hebben een interwebs store welke het forum volgt 8O

Je reclameert over een knT roggelaar op het forum en 10min. later staat die interwebs meneer op de stoep met een vervanger :p :cool:

Super service!!! :-D

Satstok bedankt :worship: :mrgreen:

Goedesmorgens allemaal,

Hullie geloven nooit wat mij is overkomen... :rolleyes:

We hebben een interwebs store welke het forum volgt 8O

Je reclameert over een knT roggelaar op het forum en 10min. later staat die interwebs meneer op de stoep met een vervanger :p :cool:

Super service!!! :-D

Satstok bedankt :worship: :mrgreen:

Klasse service dat zeker.. wordt alleen wat, als ie dat bij iedereen moet gaan doen straks.. Wordt heel wat huis aan huis rijden ;)

@Junkie:

Gaan we straks synchroon vliegen?
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/108195-brio-10-somezini.html#post1652555

Zonde trouwens junk... :( Ik ben afgelopen zondag nog langs Venray gereden..
Ha ,ik ben betrapt ;-)
We gaan dan zeker saampjes vliegen .
Net prijsje ook toch ?
Komt er nog iemand in de buurt van venray ?

Donderdag trouwens vervroegd atv vliegen , siggy en ik zijn om 14;00u op het veld , ff tanken en vliegennnn!!!

I know, werd ons (lees: medewerkers) ook met klem verzocht om het zo breed mogelijk te communiceren. :) Twitter, Facebook, etc etc :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back