Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt een mooi weekeinde om al mijn brandstof voorraaden eens aan te spreken :yes:
Donderdag brandstof vliegen, vrijdag/zondag brandstofvliegen, zaterdag brandstof vliegen, en zondag brandstof vliegen ......

Vier dagen straight achter elkaar :yes:

Wordt een mooi weekeinde om al mijn brandstof voorraaden eens aan te spreken :yes:
Donderdag brandstof vliegen, vrijdag/zondag brandstofvliegen, zaterdag brandstof vliegen, en zondag brandstof vliegen ......

Dat klinkt goe bym !! ,ik kan je aanraden om de SE ook eens te gaan vliegen ,je kan er rustig rondjes mee vliegen of gek doen .

Dus jij bent ook rond 14;00u op het veld ? ,gezellig ;-)

Sleur ; goed weer dus , das mooi !
Nachtvliegen ? ,tja als het me echt had geboeid ,had ik alang actief geweest , ik heb nu wel mijn lesdisc klaar , binnenkort maar is testen .

Nuja, misschien dat ik a.s. zondag de Burdapiper eens ga uitlaten. Wel een goed idee van jou BYM.. Voorlopig toch nog geen gegaadigden die interesse hebben in mijn oldtimertje..

Nachtvliegen ? ,tja als het me echt had geboeid ,had ik alang actief geweest , ik heb nu wel mijn lesdisc klaar , binnenkort maar is testen .

Neem hem mee a.s. donderdag..:)

@ Sleur: Jammer dat donderdag je niet gaat lukken. Kom je helemaal niet? Moet je weer mijn Sukhoi missen :(

Dat klinkt goe bym !! ,ik kan je aanraden om de SE ook eens te gaan vliegen ,je kan er rustig rondjes mee vliegen of gek doen .

Dus jij bent ook rond 14;00u op het veld ? ,gezellig ;-)

Sleur ; goed weer dus , das mooi !

Ik heb donderdag enkelt smorgens een beurs te bezoeken, hopen dat ik ook zo snel mogelijk auf das veld aanwezig kan zijn :yes:
Moet ff kijken voor de SE, moet er nog een ontvanger en een accu in proppen, lijkt me op zich ook wel wat, nu ik weet dat je er ook rustig mee kan vliegen :yes:

Wie weet, wie weet :mrgreen:

Heb alleen probleem dit weekeinde met vervoer, want heb pieperdienst moet maar ff kijken.

Laatst bewerkt:
@ Sleur

Het gemonteerde motortje op de EV 97,apollo 910kv,doet met een 10x7 apc slechts 100 watt ?

Dit zou volgens mijn berekeningen minimaal rond 170 a 180 moeten zijn.
De quirli heeft een 1100kv met een 9x6 apc en doet ruim 265 watt.

Motortje klinkt ook niet lekker.
Eerst maar even een ander brommertje erop zetten :-)

@ Sleur: Jammer dat donderdag je niet gaat lukken. Kom je helemaal niet? Moet je weer mijn Sukhoi missen :(
Business is business en levert uiteindelijk aan het eind van het jaar een leuke bonus op. :yes: En jullie hebben dan ook een keer een lekker rustig weekend van donderdag tot en met maandag. :mrgren: :thumbsup:

@ Sleur

Het gemonteerde motortje op de EV 97,apollo 910kv,doet met een 10x7 apc slechts 100 watt ?

Dit zou volgens mijn berekeningen minimaal rond 170 a 180 moeten zijn.
De quirli heeft een 1100kv met een 9x6 apc en doet ruim 265 watt.
Inderdaad niet goed en ja, minimaal een 150W/kg ga je nodig hebben voor rondvliegen. :yes: Bij 3D zo'n 250W/kg, zoals dus bij de Quirli het geval is. :)

spijker ; dus jij komt ook ? , gezelli
Nu verderniemand meer hoor , ik kom voor mijn rust .

En laat sleur maar , als hij niet kan ,begint hij altijd over bonussen , standaard regel ;-)

Vntm

Junkie: Ik kom morgenmiddag uit werk vandaan ja. Zit er ergens een snackboer in de buurt? Dan kan ik op het veld even een happie doen.

De grote M in beverwijk ,ong 10 minutjes v/h veld vandaan ;-)

Ha, dat is te doen.. Dan kom ik morgen uit werk vandaan gewoon rechtstreeks naar het veld.. (via wormerveer, kwam er net achter dat ik een rugtas achterover gedrukt heb van een vriend van me.. gehe)

FPS9257 Futaba S9257 EP Digital Rudder Ser 1 Reserved
Ziezo, nu alleen nog 3x hs65mg's bestellen een keertje, als het zo uitkomt en dan kan ook mijn copterx gaan vlieeeeeeeeeeegen

Oh en nog wat lichtmeuk voor de komende nachtvliegavonden

@Nickos: Goed gedaan kerel.. Ben benieuwd naar je uiteindelijke creatie :mrgreen:

Dan heb je pech want ik heb hem morgen ook bij me :yes:
Ga lekker op de middenstip staan ermee en proberen te hooveren :)

Dan heb jij pech, want ik ga morgen proberen te torquen en te hangen met de Sukhoi (ook een vorm van helicopteren)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back