Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Ronald: Weet jij misschien hoe ik mijn FF9 moet instellen voor de Copterx? Ik wordt er een beetje duizelig van.. Ik heb zelfs de papieren handleiding erbij gepakt, kom er alleen niet uit.. :S

:yes: weet wel hoe het moet, maar ik vrees dat het op afstand niet gaat lukken... :?

Weet wel een hele snelle methode....., :idea:

Als je een campac meeneemt vaar het veld, en jerkev ff lief aankijkt kan je misschien een kopietje maken van zijn heli.
Dan is het alleen ff de servo's subtrimmen, en klaar :cool:

Laat ik het zo zeggen, is het de bedoeling dat er iets gemixed moet worden? Of is het gewoon zo dat wanneer ik links, of rechts geef op de zender (aileron) dat dan maar 1 rotorblad beweegt? En wanneer ik hoogte geef, een ander blad beweegt? (en in beide gevallen tegelijkertijd ook de stabilisatie bladen meebewegen) En wanneer ik pitch geef, beide bladen bewegen? (met uitzondering van de stabilisatie bladen) ?

Wow.. misschien toch handig als ik eens een simpele howto doorneem :mrgreen:

@Ronald: Weet jij misschien hoe ik mijn FF9 moet instellen voor de Copterx? Ik wordt er een beetje duizelig van.. Ik heb zelfs de papieren handleiding erbij gepakt, kom er alleen niet uit.. :S

dat was voor mij ook een reden om niet door te zetten met heli's , die duizeligheid :mrgreen:

oeps !!! junkie heeft waarschijnlijk een dikke 3D kist gekocht , met uiteraard een dikke 4 tact 13cc saito :cool:

dus de keuze gemaakt om morgen op te halen , wat best een stukkie rijden is naar Emmercompascuur :? ;)
wat dan weer inhoud dat ik zondag niet ga vliegen , aangezien mijn zaterdag wel naar de hobby gaat ,dus zondag gezindag word :)

iemand verder nog wat nodig uit Emmercompascuum of omgeving :confused: :rolling:

dus als iemand nog de brio wil kopen , was netjes geprijsd , en sleur is in de buurt ;-)

Laat ik het zo zeggen, is het de bedoeling dat er iets gemixed moet worden? Of is het gewoon zo dat wanneer ik links, of rechts geef op de zender (aileron) dat dan maar 1 rotorblad beweegt? En wanneer ik hoogte geef, een ander blad beweegt? (en in beide gevallen tegelijkertijd ook de stabilisatie bladen meebewegen) En wanneer ik pitch geef, beide bladen bewegen? (met uitzondering van de stabilisatie bladen) ?

Wow.. misschien toch handig als ik eens een simpele howto doorneem :mrgreen:

:nooo:

Bij rol moeten de 2 servo's link en rechte bewegen (tegengesteld) , bij nick (foreward achterwards) alle 3 de servo's bewegen waarbij de achterste tegengesteld is aan de voorste 2, welke gelijk moeten gaan, en bij pitch moeten ze alle 3 gelijktijdig in de zelfde richting ...

snap ie em nog :mrgreen:

daarnaast moeten er geen andere mixers actief zijn (Revo uitschakelen....)

Ziezo, de filmpjes van gisteravond staan online...

Allereerst de eerste vlucht met mijn EZ* en de Picsio camera van JVC:

Ragger met zijn CopterX:

Knaller met zijn CopterX:

De tweede vlucht met de EZ*, ditkeer met wat rolls en loops:

En hierbij het nacht filmpje:

Wat betreft de kwaliteit, dat duurt altijd even bij youtube, voordat dat goed staat

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft nu ook extra gratis WiFi via KPN Hutspot en zijn XS4ALL abootje. :thumbsup: :banana:

En de eerst liters Hertog Jan Premium zijn al weggewerkt en gerecycled. :celebrate:

Ik dacht dat jij je zou distantieren van de modelbouwwereld, waarom bespeur ik je accountje hier dan online :mad:, vooruit, hop ga aan je gezin werken :rolling:

AAAAAHHH , nog ff een nachtje slapen , en dan dit geval ff oppikken :p <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > moet hebben /moet 4stroken met veel power/moet 3D'en /moet door de vleugels heen kunnen kijken /moet gewoon :mrgreen:

spijker ; ik pik je wel ff op ,mag je mee, ik kom toch langs hoevelaken ;)

Zou heel erg lief zijn, maar kan om 2 redenen niet. Morgen met meissie naar Nijkerk, nieuwe bril voor dr kopen.
en.. Ik zou jaloers worden op je nieuwe aankoop ;) Mooi kistje.. Zag hem al staan en zo ook jouw reaktie. Je begint een beetje mij en BYM te lijken, met je gekoop hier op het forum :P

*is in zijn nopjes van zijn CopterX*

AAAAAHHH , nog ff een nachtje slapen , en dan dit geval ff oppikken :p <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > moet hebben /moet 4stroken met veel power/moet 3D'en /moet door de vleugels heen kunnen kijken /moet gewoon :mrgreen:

Dan kan de rode protech nu zeker wel in de verkoop he Junkie ;-)

Zou heel erg lief zijn, maar kan om 2 redenen niet. Morgen met meissie naar Nijkerk, nieuwe bril voor dr kopen.
en.. Ik zou jaloers worden op je nieuwe aankoop ;) Mooi kistje.. Zag hem al staan en zo ook jouw reaktie. Je begint een beetje mij en BYM te lijken, met je gekoop hier op het forum :P

*is in zijn nopjes van zijn CopterX*

gaaf ding he , en vooral 4stroke was mijn wens , dat deze kist eraan vast zit vind ik prima ;)

ben blij dat je geen brandstof meer vliegt ,anders stond hij al bij jouw :mrgreen:

serieuze gozer waar ik hem van koop , hij heeft er ook goed spul op zitten , dat ding koste hem 1250 E toen hij hem nieuw had :o
morgen kom ik dus in een flinke vliegtuig wereld terecht , hij heeft heel wat meer staan ,en vooral ook veel grotere modellen,en parts , dus ik neem wat extra zakgeld mee ;)

Ps.

*Arie Ribbens mode aan:

Bij Hoevelaken, links af :-)

La,la,lala,la,lalaahhh !!!

Ribbens modus uit :-)

Wie gaan er morgen vliegen op het door Phil vers gemaaide veld :-)

Ik heeft er zin an ;-)

Ps.

*Arie Ribbens mode aan:

Bij Hoevelaken, links af :-)

La,la,lala,la,lalaahhh !!!

Ribbens modus uit :-)

Wie gaan er morgen vliegen op het door Phil vers gemaaide veld :-)

Ik heeft er zin an ;-)

haha ;)

ik zit morgen de ganze dag in da auto , eerst da 3D vlieger oppikken , daarna een klus opmeten ,daarna waarschijnlijk nog naar lynx ,daarna thuis de madness knuffelen ;)

door dit drukke dagje morgen ,heb ik maris beloofd gezinsman te zijn op zondag , dus hoe ik ook sta te trappelen om te vliegen met mijn verzameling , zondag mag junkie nie vliegen nie :(:mad::(:mad::):eek::(;)

Dan kan de rode protech nu zeker wel in de verkoop he Junkie ;-)

je zou het bijna zeggen he ! , ik ben meer het kopende type ipv de verkopende partij :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back