Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik weet hoe ik ben. Ik hou ervan om met van alles en nogwat bezig te zijn. Dus de copter blijft er echt wel. ;) Alleen het gevlieg met vleugels net zo.

Komt bij, als ik het vliegen met de heli onder de knie heb, ga ik een mooie body zoeken voor de barebone die ik heb staan. Dus weer leuk ouderwetsch knutselen :)

Phil,

Als je morgen toevallig naat het veld gaat. Zou jij dan dat kristal 77 mee willen nemen.

Alvast bedankt.

GrTz Jasper

Om welke ging het ook alweer? zenderkristal heb ik liggen maar ontvangerkristal moet ik nog ff zoeken :(
Maar ik ben morgen sowieso niet op het veld, dat wordt zondagmiddag :yes:

Kun je mij eens een lijstje sturen met waar ik keuze uit zou hebben dan? Ben wel benieuwd. Ook gaarne de prijzen of wat het ongeveer gaat kosten dan

Zou heel erg lief zijn, maar kan om 2 redenen niet. Morgen met meissie naar Nijkerk, nieuwe bril voor dr kopen.
en.. Ik zou jaloers worden op je nieuwe aankoop ;) Mooi kistje.. Zag hem al staan en zo ook jouw reaktie. Je begint een beetje mij en BYM te lijken, met je gekoop hier op het forum :P

*is in zijn nopjes van zijn CopterX*

Wil jij mij niet met jou vergelijken :confused:
Om te beginnen ben ik al veel knapper dan jij ook maar lijkt. :mrgreen:

Morgen de SE maar weer eens uitlaten, is al zolang geleden ..... :mrgreen:
Knaller nog op het veld morgen dan gaat de copterx ook mee :)

Ben bang dat het regent:( Wel lekker voor het pas gemaaid gras :yes:

Goeimoggel trouwens :mrgreen:

ja phils ,dat ziet er niet best uit :( , vieze natte winderige herfstzooi :)
en als ik op de buienradar kijk , komt er nog meer natte zooi aan .
morgen word het helemaal een natte zooi , maandag ook , maar woensdag is het weer droog ,lekker de hele dag vliegen avec bbq :p

maar goed ,ik zit voorlopig wel even in mijn ovlof richting duitsland :? , ik vind het wel lekker om even te toeren in mijn karretje , en op de terugweg een dikke madness in de kofferbak :-D

mocht het weer nog verbeteren , veel plezier allemaal !

*gaat koffie en broodjes regelen voor onderweg *

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back