Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, die gaan vliegen.. Veel plezier vandaag en morgen. Ik kom niet.
Was wel van plan morgen te komen, maar heb iets met :morning: en voel me een beetje :Fade-color en het hoofd doet.. :hammer:

Misschien woensdag, bij beter weer. Anders zal de copterx nog even wat langer moeten wachten :(

God#eF^$damme*d,

Kom ik net bij mijn boot, hebben ze van8 mijn dekzijl eraf gejat 8-O:snipersmile:

Kan ik eerst weer naar de noord om een nieuwe op te haen :(

ook de Heli nog ff fixen, op naar das field for testing

God#eF^$damme*d,

Kom ik net bij mijn boot, hebben ze van8 mijn dekzijl eraf gejat 8-O:snipersmile:

Kan ik eerst weer naar de noord om een nieuwe op te haen :(

ook de Heli nog ff fixen, op naar das field for testing

Jeetje, lekker begin van het vaarseizoen Ronald :(

Toch best jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven :mad:

Jeetje, lekker begin van het vaarseizoen Ronald :(

Toch best jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven :mad:
:yes: waarschijnlijk jeugd wat ergenst een tenje aan het bouwen is in ons aansluitende natuurgebied...

(er is vanacht ook een gemeente bank ontvreend...)

ergste is dat van de prijs voor zo'n zijl, ik een hele leuke vlieger had kunnen kopen :rolleyes:

Ziet er voor de komende dagen niet heel goed uit. Straks weer even de tennisspieren in beweging zetten. Aan het bootje werken wordt ook niets.

Junkie, vlieger al in de auto en op weg terug of ben je de hele voorraad van hem aan het kopen? :mrgreen:

Leuke vlieger, veel plezier ermee.
Djeez ,ik moest mij idd inhouden !
Was erg gezellig op het boerenland , en rijd nu pas terug ;-)

Straks wat foto's van zijn voorraad ,en een filmpje v/d madness ,die na een half jaar weer tot leven werg gewekt
Kickennnn!!!

Laters

Grmbl.. Waarom nu uitgerekend ziek worden :(.

Pakketje van de post:

5x Turnigy highspeed ds servo's voor de Yak54
1x 6S 4000mah 20C pakket voor de Sukhoi

Heb ik eindelijk 2 6S pakketten, kan ik nog niet vliegen :(

Djeez ,ik moest mij idd inhouden !
Was erg gezellig op het boerenland , en rijd nu pas terug ;-)

Straks wat foto's van zijn voorraad ,en een filmpje v/d madness ,die na een half jaar weer tot leven werg gewekt
Kickennnn!!!

Laters

Ik ben nieuwsgierig naar je nieuwe aanwinst Junkie ;)

*waar blijft die fncking postbode nou :confused:

Junkie: Komop met die foto's! ;) En heb je alleen die ene kist meegenomen? Geloof er niets van :P

maar goed dat je niet mee was , zijn hobby kamer was 3x de mijne ,en ook aardig gevuld met vliegers en stuff :cool:

Ik ben nieuwsgierig naar je nieuwe aanwinst Junkie ;)

de aanwinst is in mijn ogen echt kicken , de SE is er een dwerg bij ,en ook loodzwaar ;)

als je deze jongen ook hoorde praten over de madness , geweldig , prophangen op een meter v/d grond , hij heeft er ook een kleiner tankje in zitten , dus zo'n 8 a 10 minuten vliegen , zelf ging hij wat hoger vliegen na 7 minuten , als dan de motor afsloeg doordat de benzine op was kon hij nog rustig blijven zweven en landen

hij is echt superlicht , en al het spul wat erop zit is erg mooi en er was niet bezuinigd op servo's ed .

ik heb er 250 E voor betaald , dus neem alleen al de servo's dan kom je al aardig in de buurt ;)

was een lekker dagje zo , lekker ff tot rust gekomen in mijn ovlof , op het boerderij was het ook een gezellige boel , zelfs zijn zwangere vrouw stond achter zijn hobby :mrgreen:
nog even via Q naar huis gereden , dus ben alweer een halfuur thuis ;)

nu ff de madness knuffelen , straks da movie en pic's

:yes: waarschijnlijk jeugd wat ergenst een tenje aan het bouwen is in ons aansluitende natuurgebied...

(er is vanacht ook een gemeente bank ontvreend...)
Dekzeilen doe je vastzetten met een staalkabel en slot aan de boot. Kneuzen genoeg die ze meenemen. Begin van het seizoen iedereen is dat even vergeten. Booming business aan de eind van het seizoen als mensen een dekzeil nodig hebben.

En dat bankje staat binnenkort toch op het veld? Was toch al geregeld? Is het weer niet goed.... :? ;)

*na 3 uur losweken en een uurtje poolen weer op zijn terrasje in de zon zit* :celebrate:

Gaat even lekker knallen zo met de Baja op HT samen met Kobus,Junkie gefeli met je nieuwe kist :D

Jazeker , ik heeft ook de sav. mee , want die doet het beter als de baja :( Van de baja moet ik steeds de lhn een stukje verder uitdraaien om hem een beetje knap te laten lopen :mad:

@ Junkie , ben jij vanavond thuis ?
Dan rij ik op de terugweg even langs je huis om de spullen af te leveren , ik denk dat het anders weer twee jaar duurt :mrgreen: want na dit weekend van vrij zijn komen er weer een paar van werken :rolleyes:

Was weinig aan op het veld zo heel allenig,ronald en jasper zijn wel heel efkes geweest maar daarna was ik remi.
Heb nog een paar vluchten gemaakt vooral het landen een paar keer gedaan maar er was niks te ouwehoeren nie ben dus met me ziel onder me arm naar huis gegaan,bah hullie mogen mij gewoon niet daarom was er niemand.Stop er ook gelijk mee met dat belachelijke gevlieg.

Niet.

Was weinig aan op het veld zo heel allenig,ronald en jasper zijn wel heel efkes geweest maar daarna was ik remi.
Heb nog een paar vluchten gemaakt vooral het landen een paar keer gedaan maar er was niks te ouwehoeren nie ben dus met me ziel onder me arm naar huis gegaan,bah hullie mogen mij gewoon niet daarom was er niemand.Stop er ook gelijk mee met dat belachelijke gevlieg.

Niet.

Me is bang dat die crash neiging op andere vliegthuigen overslaat ben ik bang voor Gorby...

Wat is ze incubatietijd ? Kon het niet zo 123 vinden op wikipedia...

tja , ik was druk met aanschaffen ;)

woensdag ben ik de hele dag op het veld , met de SE /4stroker en uiteraard de 4stroke madness .

maar moet nog een hoop inregelen , de madness heeft zelfs 2 servo's op het hoogte roer :o .

Maar het was na 13;00u toch redelijk vliegweer ? , jammer dat het zo rustig was :(

hier de run test v/d madness , halfjaar stilstaan en gewoon 2 tikkies geven :p [URL="
- echt madness[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back