Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voortaan gewoon een lekkere stille scorpion motor erin op 4s . Dan heb je een echte motor:) En je vliegt ook nog eens veel langer.

Voortaan gewoon een lekkere stille scorpion motor erin op 4s . Dan heb je een echte motor:) En je vliegt ook nog eens veel langer.

Jij hebt ook een hele tijd met een andere motor gevlogen. De CopterX motor is echt niet verkeerd hoor.
Er kan natuurlijk altijd ergens wat fout zitten. Hier leren we ook weer wat van.

En nu, lekkkkeeerrrr vliegennnnnnn :D:D:D:D

GrTz Jasper

Klopt met een motor van JGF ( ook een kwaliteits motor van 69 euro) De originele copterx motor was snel stuk bij mij en de nieuwe die ik toen gekocht had heb ik niet lang mee gevlogen en zat in de belt cp die jij ook afgesteld hebt. Deze had ook problemen die weg waren na een nieuwe erin te hebben gezet. Kortom mijn ervaringen met de copterx motoren zijn niet super. Je krijgt wat je ervoor betaald zeg maar dat is de les inderdaad:)

Laatst bewerkt door een moderator:
zo , het landinggestel v/d se ook weer gefixed
meteen maar een kleurtje gespanfolied , zodat ik weet hoe om hij vliegt ;)

IMG_2257.jpg

IMG_2258.jpg

Denk dat hij zo inderdaad stukken beter te zien is Junkie, wauwwww, wat en koeleur man :cool:

@ Dre

Schiet inderdaad lekker op man ;)

ACH, je bent van de natte straat laten we maar zeggen :D

Ok foto's dan zoals je ziet ben ik nog niet erg opgeschoten.

sterkte corb ;)
vanaf het begin opbouwen is aan mij absoluut niet besteed
stomweg geen geduld voor en eigenlijk ook geen tijd .

maar wel leuk om te volgen hoe jij hem bouwt ;)

wat wel leuk aan die spanfolie kisten is, dat als het wat minder strak word , ff strijkboutje erover en hij is weer strak , ook reparaties kun je onzichtbaar wegwerken .

ik had bijv de vleugels terug gestopt in de daarvoor bestemde vleugeltas , maar 1 vleugel verkeerd om gedaan ,zodat een hevel van de ailerons in de andere vleugel drukte ,gevolg,een lelijke deuk in de oracover , maarrrr, ff strijkbout eroverheen ,en weer helemaal strak :p
dat gaat met piepschuim niet lukken nie ., dat word alleen maar ranziger ;)

Jawel hoor gewoon ff de waterkoker aanzetten en dat hete water erover kieperen en hij trekt weer redelijk strak.

dat trukje ken ik wel , maar ik bedoel als je echt een dikke pit er in hebt zitten ,dat krijg je niet weg ;)

net de madness helemaal na gestreken , wauw , echt een hoop uitgekregen , ook diverse pitjes .
nog ff ,en ik word een balsa freak :mrgreen:

Zo vleugel is nu helemaal ingedekt geschuurd en ready for wingtips die ga ik nu maken weet alleen nog niet welke je hebt nl veschilende keuzes.

2dtcb5y.jpg

dat trukje ken ik wel , maar ik bedoel als je echt een dikke pit er in hebt zitten ,dat krijg je niet weg ;)

net de madness helemaal na gestreken , wauw , echt een hoop uitgekregen , ook diverse pitjes .
nog ff ,en ik word een balsa freak :mrgreen:

Zojuist even op de Phoenix sim met de Madness 3D rondgevlogen, vliegt nog makkelijker dan de SE Junkie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back