Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zit helaas gewoon in beverwijk,

moet deze week gewoon werken. alleen ruudie en erik3 zijn er. ze hadden even een autobom neergelegd.

Hebbe we niet gedaan!!!!
We liepen net op Times scare toen we eraf werden gekikt door de poliesie. Wat een drukte daaro, niet normaal. Dat fokking reisbureau had een fout gemaakt en het hotel gecancelled. Konden we lopen met de koffers van 54th street naar 29th street. Dit hotel heeft gratis internet, dat dan weer wel.
m.v.g. Erik

Hebbe we niet gedaan!!!!
We liepen net op Times scare toen we eraf werden gekikt door de poliesie. Wat een drukte daaro, niet normaal. Dat fokking reisbureau had een fout gemaakt en het hotel gecancelled. Konden we lopen met de koffers van 54th street naar 29th street. Dit hotel heeft gratis internet, dat dan weer wel.
m.v.g. Erik

Gratis internet bestaat niet.. Je gegevens zijn vast gecomrpomised nu en middels een keylogger is je bankrekening in nederland geplunderd..

Fijne vakantie alsnog toegewenst :mrgreen:

Hebbe we niet gedaan!!!!
m.v.g. Erik

Wel mijn iPad gekocht mag ik hopen :yes:

Aan mijn verweerde kop zien ze wel dat ik ouder ben dan 21. Ruud met zijn babyface moet steeds zijn papieren laten zien.

Hier, print maar uit:

monopoly-money.jpg

Laat ff weten hoe deze vliegt. Is alleen in elektro toch?
Waar besteld?

Deze schijnt volgens diverse berichten zeer strak te vliegen.
Ook nog betere stabiliteit dan de vorige versie.

Bij diverse shops te verkrijgen.

Uiteraard alleen in electro Martijn, nitro is zo ACHterhaald ;-)

Heb je de SE al verkocht ?

Alles elektro... ik ben voor :yes:

Net even de Minimag omgebouwd naar brushless :yes: Ik kom alleen twee m2 boutjes te kort :( Morgen maar even halen en dan kan alles erin gelijmd worden :banana:
Ben benieuwd hoe zo'n MiniMag op 4S vliegt :rolling:

Geen bbq dus? Kan ik daar rekening mee houden :yes:

ik weet niet , meeste stemmen gelden, als er veel willen bbq'en vind ik het best , als ik niets hoor dan zal er weinig animo voor zijn .

Uiteraard alleen in electro Martijn, nitro is zo ACHterhaald ;-)

hey centenbak !! :eek: :mrgreen: veel ex brandstoffers hoor je toch weer over brandstof , reden ,dat gedoe met dure lipo's die in een zucht leeg zijn , en maar weer laden ,laden.laden, laden , binladen ;)

zegt de piepnicht :mrgreen:

nee , niels of jasper eerst , dan pas junkie ,en na een maandje mag jij ook een rondje ;)

ga eerst nog maar ff oefenen op de sim :)

Oh,dus eigenlijk heb je niet zo veel vertrouwen in mijn vliegkunsten ?

Je hebt zelf gezien wat er met je kist kan gebeuren als Jasper er mee gaat vliegen he ;-)

Whahahaha,neehoor Junkie, wees er maar zuinig op vriend ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back