Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
In dit geval zal de piloot de limiet zijn :yes: :mrgreen:

oh , dan is het goed , zoals hullie weten hou ik er wel van om met stevige wind te stoeien ;)
alleen het verschil is dat als een stukje piep crashed minder erg is dan mijn SE :)

80's & 90's lijkt me een goed plan. Neem alles mee dus kan alle kanten op.

@Spijker

Verzoekplaten zijn zo 1962.....................

Junkie,

De SE kan makkelijk WK 5 aan alleen moet je wat meer sturen.
Zelf vind ik WK 4 de max.

Misschien einde van de middag even met de Zagi vliegen. Die kan tot WK 7

GrTz Jasper

hoeveel wind zal er rond 14;00u op het veld staan ?

we houden contact ,en zien wel of we uitrukken naar het veld .

nu nog druk met de rode protech uitgerust met 4cc , ik moet alleen nog de gas servo plaatsen en de gaskabel .
maar voor de protech zal te veel wind staan ,dat ding weegt echt heel licht

@spijker: gewoon ff een programeerkaartje eraan hangen en kijken wat er zoals staat ingesteld. waarschijnlijk is je probleem daarmee opgelost...:rolleyes:

En hoe kom ik aan zo'n programeer kaartje?

@Sleur: Ik zal thuis dat gepiep eens goed controleren. Neem hem sowieso mee morgen, misschien dat iemand op de club een idee heeft?

De motor zal niet uitgefikt zijn (gok ik), omdat het gepiep in eerste instantie was met de 60AMP, daarna de 40AMP aansloot, om uit te zoeken of die het wel zou doen.. toen de fik, daarna de 60AMP weer aangesloten (op andere ontvanger) en hetzelfde gepiep weer.

nu nog druk met de rode protech uitgerust met 4cc , ik moet alleen nog de gas servo plaatsen en de gaskabel .
maar voor de protech zal te veel wind staan ,dat ding weegt echt heel licht
*alvast een helm gaat zoeken*
smiley_pilot.gif

In de zoektocht naar lichtgewicht motorsteunen van 44mm voor een dikke 770W brommer niets gevonden bij winkeltjes in de buurt. Ja, ze konden het bestellen maar dat duurde twee weken. Dan kan ik het ook wel uit HK halen. :p Dus maar weer de vertrouwde MDF platen tevoorschijn gehaald. Geen stukje 22mm kunnen vinden dus nu 2x18mm en 1x8mm verlijmd. Als de lijm droog is (2 uur) even mooi op maat maken en de gaten boren.

@Siggy: Ik ben nog niet naar die lamme in VB geweest. Maar mocht ik hem nodig hebben dan laat ik het je tijdig weten. :thumbsup:

*80A regelaar en satelliet-RX monteren gaat*

*alvast een helm gaat zoeken*
smiley_pilot.gif

huh , waarom ? , ik ga vandaag niet met de protechvliegen , daar staat teveel wind voor ;)

ik weet uberhaupt niet of ik ga , op het veld zal wel een dikke 5 staan , en ik ben lekker a/h knutselen , gaat toch een hoop werk zitten in de ombouw naar brandstof .(mits je het netjes wilt doen ;) )

huh , waarom ? , ik ga vandaag niet met de protechvliegen , daar staat teveel wind voor ;)
4cc klinkt wat krapjes voor de Protech. Is toch een behoorlijke vlieger die wel wind nodig heeft op de vleugels. Op elektro zat er een leuke prop op maar of een 4cc dat ook trekt... :? Zal flink doorgassen worden, denk ik. Maar ja, ik weet verdomde weinig van die stinkbrommers op vliegers. ;)

En hoe kom ik aan zo'n programeer kaartje?

@Sleur: Ik zal thuis dat gepiep eens goed controleren. Neem hem sowieso mee morgen, misschien dat iemand op de club een idee heeft?

De motor zal niet uitgefikt zijn (gok ik), omdat het gepiep in eerste instantie was met de 60AMP, daarna de 40AMP aansloot, om uit te zoeken of die het wel zou doen.. toen de fik, daarna de 60AMP weer aangesloten (op andere ontvanger) en hetzelfde gepiep weer.

Heb je de regelaar wel op het cjuiste kanaal van je ontvangers staan?

Grtz Jasper
DJ J-Fresh

4cc klinkt wat krapjes voor de Protech. Is toch een behoorlijke vlieger die wel wind nodig heeft op de vleugels. Op elektro zat er een leuke prop op maar of een 4cc dat ook trekt... :? Zal flink doorgassen worden, denk ik. Maar ja, ik weet verdomde weinig van die stinkbrommers op vliegers. ;)

4cc moet kunnen , ook volgens lynx , het toestel is erg licht , maar we zullen het wel zien , hij is zo terug gebouwd naar electro ;)

Wie was nou de windvlieger hier? :hammer:

op electro , dat was ik ;) , maar met brandstof vliegen met erg veel wind,moet junkie nog ff aan wennen ;)

Wat voor vlieger is die Protech vlieger precies?

die rode protech met 900 W ,weet je nog ;)

sleur ; hoeveel wind staat erop het veld schat jij in ?

Heb je de regelaar wel op het cjuiste kanaal van je ontvangers staan?

Grtz Jasper
DJ J-Fresh

Ik heb hem op kanaal 3 gezet in de ontvanger. Enige vrije kanaal nog, nadat ik met Knaller de setup had doorgelopen.

die rode protech met 900 W ,weet je nog ;)

4cc is zat voor op die kist. Meer dan 4 zou overkill worden, daar komt bij dat je toestel te zwaar wordt dan. En met 4cc kun je prima vliegen met windkracht 4 ofzo. Weet niet wat er nu staat?

Volgens mij heb ik deze nooit voorbij zien komen hier, klopt dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is het gesteld met het veld en wat voor weer is het aldaar? Even vliegen heb ik wel zin an, daarna even naar de club.....

De Piper mag wel even de lucht in :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back