Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet hier nog alles laden ...
Maar goed dat laden van een tankje doe ik met de hand en op het veld dus dat zal wel loslopen![]()
Deze had ik ook nog![]()
De Saphira is van origine een nitro vlieger.
Twee accu's van de 500 liggen alweer aan de lader. Straks weer vliegen op het veld. Op de club vanavond even wat afstellingen gewijzigd, kijken hoe dat morgen uitpakt.
@ Sleur: laat de Xeno toch maar zitten, vrouwtje is het er even niet mee eens :cry:
Ook een goedemorgen
Alles staat geladen, ga een beetje bijtijds naar het veld.
Gaat weer een mooie en gezellige dag worden mensuhhhhh ;-)
Moet hier nog alles laden ...
Maar goed dat laden van een tankje doe ik met de hand en op het veld dus dat zal wel loslopen![]()
Yep, heerlijk weertje, de af en toe grijze waterwolken negerend. Ik zeg mijn abo bij de Duisters op en ga verder met Windfinder.com. Little wind, just cloudy and some sunshine. 8) Mooi maiden weer.Goeiemoggel, mooi weer om even te vliegen vandaag![]()
Wat hebben jij en knaller vannacht nog gedaan dan? Laatste keer had ik hem goed te pakken en heeft-ie een week last van zijn kont gehad. :rolling:Goeimoggel, lekker weertje.... alleen zit er een dood vogeltje in mijn keelZal wel lekker rustig op het veld zijn straks, praten lukt nog niet echt namelijk
![]()
@ Sleur: laat de Xeno toch maar zitten, vrouwtje is het er even niet mee eens :cry:
*alvast gaat wachten op de filmpjes* :?fototoestel neem ik ook mee![]()
Spreekt de meneer wiens leven ook voor een groot deel beheerd wordt door ene mevrouw M. en alleen deze week het geluk heeft dat-ie haar op de campif gedumpt heeft.meen je nietdus zij heeft de broek an
![]()
jawel ,lekker vliegennn , staat evengoed nog wel wat wind , maar we gaan ervoor .
ik ben er ff na 11;00u , ik mag tenslotte pas om 12;00u vliegen , tja ,brandstof gasten worden toch een beetje geweerd op den club![]()
![]()
Denk zo rond 10:00/10:30 uur op het veld. Mits droog want er vallen nu wat druppeltjes in 0251 Centrum. :evil:
Tsja,een elektronen vlieger.
Benodigd geen verdere toelichting he![]()
Water en elektronica... :teacher: :lol:Tsja,een elektronen vlieger.
Benodigd geen verdere toelichting he![]()
Spreekt de meneer wiens leven ook voor een groot deel beheerd wordt door ene mevrouw M. en alleen deze week het geluk heeft dat-ie haar op de campif gedumpt heeft.![]()
:lol:
En anders heb ik nog de Boombox met 8x7Ah=56Ah inclusief verdeelstrip met 6 aansluitingen.@ Phil
Ik heb twee keer 17ah mee, dus bijprikken is geen probleem hoor.
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen
Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord![]()
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen
Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord![]()
zegt de meneer , die gisteren nog met een hele stijve P het brandstof geweld ervoer in mijn achtertuin![]()
![]()
Dat was alleen maar om voor jou enthousiast te zijn.... asociaal mens :rolling:
Precies, mensen met een zekere fetish zijn ook niet altijd even sociaal maar lopen wel met een harde L.zegt de meneer , die gisteren nog met een hele stijve P het brandstof geweld ervoer in mijn achtertuin![]()
![]()