Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeimoggel, lekker weertje.... alleen zit er een dood vogeltje in mijn keel :( Zal wel lekker rustig op het veld zijn straks, praten lukt nog niet echt namelijk :( :mrgreen:

@ Sleur: laat de Xeno toch maar zitten, vrouwtje is het er even niet mee eens :cry:

Laatst bewerkt:
Ook een goedemorgen :-)

Alles staat geladen, ga een beetje bijtijds naar het veld.
Gaat weer een mooie en gezellige dag worden mensuhhhhh ;-)

Moet hier nog alles laden ...
Maar goed dat laden van een tankje doe ik met de hand en op het veld dus dat zal wel loslopen :mrgreen:

Deze had ik ook nog :mrgreen:

geil filmpie hoor ;)
dus gij gaat weer vliegen ? ben benieuwd ;)

De Saphira is van origine een nitro vlieger.

de rode protech is van orgine elektro , maar met de setup ,toch een redelijke zware buitenloper ,dikke 3750 mah 4s lipo ,moest er evengoed nog 200 gram bij in de neus :confused:
nu hij brandstof is ,is de vlieger zelfs iets lichter met volle tank .

Twee accu's van de 500 liggen alweer aan de lader. Straks weer vliegen op het veld. Op de club vanavond even wat afstellingen gewijzigd, kijken hoe dat morgen uitpakt.

meen je dat :confused: ,ga jij naar het veld :confused:, eerst zien dan geloven ;)

@ Sleur: laat de Xeno toch maar zitten, vrouwtje is het er even niet mee eens :cry:

meen je niet :mad: dus zij heeft de broek an :mrgreen:

Ook een goedemorgen :-)

Alles staat geladen, ga een beetje bijtijds naar het veld.
Gaat weer een mooie en gezellige dag worden mensuhhhhh ;-)

jawel ,lekker vliegennn , staat evengoed nog wel wat wind , maar we gaan ervoor .
ik ben er ff na 11;00u , ik mag tenslotte pas om 12;00u vliegen , tja ,brandstof gasten worden toch een beetje geweerd op den club :( ;)

Moet hier nog alles laden ...
Maar goed dat laden van een tankje doe ik met de hand en op het veld dus dat zal wel loslopen :mrgreen:

je gaat toch niet met die gore brandstof vliegen he ? :mad:
dan hoeft het van mij niet meer :mad: , kolere herrie , ik kom ook een beetje voor de rust ja !! :mad:

:mrgreen:

Goeiemoggel, mooi weer om even te vliegen vandaag :yes:
Yep, heerlijk weertje, de af en toe grijze waterwolken negerend. Ik zeg mijn abo bij de Duisters op en ga verder met Windfinder.com. Little wind, just cloudy and some sunshine. 8) Mooi maiden weer. :yes:

Goeimoggel, lekker weertje.... alleen zit er een dood vogeltje in mijn keel :( Zal wel lekker rustig op het veld zijn straks, praten lukt nog niet echt namelijk :( :mrgreen:

Wat hebben jij en knaller vannacht nog gedaan dan? Laatste keer had ik hem goed te pakken en heeft-ie een week last van zijn kont gehad. :rolling:

En voor wat betreft de Xeno, lekker dan. Ik helemaal de doos ophalen uit de Self Storage, servootjes opgezocht en ligt nu al in de auto. :? Ik neem hem gewoon mee en ga je lopen verlekkeren. Kijken of je zo sterk bent om niet toe te geven. :rolling:

fototoestel neem ik ook mee :thumbsup:
*alvast gaat wachten op de filmpjes* :?

meen je niet :mad: dus zij heeft de broek an :mrgreen:
Spreekt de meneer wiens leven ook voor een groot deel beheerd wordt door ene mevrouw M. en alleen deze week het geluk heeft dat-ie haar op de campif gedumpt heeft. :p ;) :lol:

Het zwaartepuntprobleem met de Saphira lijkt rijdelijk eenvoudig op te lossen te zijn. De Zippy/Turnigy's zijn 130 gram lichter dan de Graupner/Kokam's van de Monsun. En die 130 gram lijkt precies genoeg om het CG goed te krijgen. 8) Alle tieten hangen aan de accu's, alleen nog lood zoeken en stroken van 130 gram maken zodat ook de Zippy/Turnigy's in de Saphira kunnen (heb er 4 van dus met de Graupner/Kokam's maakt dat 7 accu's om te vliegen :D).

Denk zo rond 10:00/10:30 uur op het veld. Mits droog want er vallen nu wat druppeltjes in 0251 Centrum. :evil:

jawel ,lekker vliegennn , staat evengoed nog wel wat wind , maar we gaan ervoor .
ik ben er ff na 11;00u , ik mag tenslotte pas om 12;00u vliegen , tja ,brandstof gasten worden toch een beetje geweerd op den club :( ;)

Tsja, nadeel van brandstofvliegen he :(
Je halve dag is al voorbij voordat je uberhaupt MAG vliegen :mrgreen:

Denk zo rond 10:00/10:30 uur op het veld. Mits droog want er vallen nu wat druppeltjes in 0251 Centrum. :evil:

Tsja,een elektronen vlieger.
Benodigd geen verdere toelichting he ;)

Ook goedemorgen,

Ikke ook om 10:30 op het veld.
Eerst even electro en daarna nog een uurtje brandstof.
De No-Limit is weer hersteld, dus kan weer vliegen. Alleen de 3D prop nog binnen krijgen. Die staat bij Q in bestelling. Nu even een ander propje er op.

Verder een andere motor op de Zagi gezet. Gaat nu naar 30000 toeren. Hopelijk beter en sneller.

Tot straks.

GrTz Jasper

*Wat een vieze wolken over 0251*

@ Phil

Ik heb twee keer 17ah mee, dus bijprikken is geen probleem hoor.
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen ;)

Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord :D

Spreekt de meneer wiens leven ook voor een groot deel beheerd wordt door ene mevrouw M. en alleen deze week het geluk heeft dat-ie haar op de campif gedumpt heeft. :p ;) :lol:

dat valt wel mee hoor , ik krijg vrijheid genoeg , maar neem soms nog meer dan dat ;)
maris was ook niet blij met de madness , maar die ging ik echt gewoon ophalen ,en binnenkort komt er nog gewoon een dikke F3A kist bij ;)

ik vind dat de wind behoorlijk toeneemt :mad: dus overweeg de madness thuis te laten en de 4stroker in te laden .

de madness heeft een flink vleugel oppervlak en een zeer dik profiel ,bovendien weegt hij amper wat , dus dat is niet leuk vliegen met wk 4 of 5 , en ik wil hem ook niet als bouwkit weer mee terug nemen :nooo:

@ Phil

Ik heb twee keer 17ah mee, dus bijprikken is geen probleem hoor.
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen ;)

Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord :D
En anders heb ik nog de Boombox met 8x7Ah=56Ah inclusief verdeelstrip met 6 aansluitingen.

*inladen gaat*

Dat was alleen maar om voor jou enthousiast te zijn :mrgreen: .... asociaal mens :rolling:

nee, schat , ik weet precies wanneer siggy echt opgewonden raakt ;)

ik heb geen probleem met electro hoor , dan hoor ik goed mijn brandstof motor :mrgreen:

tip ! ,gasten ; vergeet niet eten en drinken mee te nemen , ik merk dat sommige dat vergeten , en hongerig/dorstig rondlopen rond een uur of 3

tot strakkies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back