5p1k3
Forum veteraan
Een SebArt vliegert![]()
Jij bent grappig.... :music:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een SebArt vliegert![]()
Accu komt alleen op de Source. Op de Load kun je dus bijvoorbeeld een Deans zetten voor de dikke regelaars/brommers en een JST-BEC voor het indoor spul. Als je indoro wilt testen, pak je gewoon een dikke accu, weet je zeker dat er genoeg vermogen is (moet je wel 2S hebben voor indoor maar die zitten toch in de Junior).@ Sleur: Thanx voor de info... dus die kant kan ik gebruiken voor de indoorshit? Moet daar dan ook de accu op?
Accu komt alleen op de Source. Op de Load kun je dus bijvoorbeeld een Deans zetten voor de dikke regelaars/brommers en een JST-BEC voor het indoor spul. Als je indoro wilt testen, pak je gewoon een dikke accu, weet je zeker dat er genoeg vermogen is (moet je wel 2S hebben voor indoor maar die zitten toch in de Junior).![]()
Heulemaal goed.Zo dus
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/DSC00492.jpg
Solderen gaat wel lekker met S-39 :rolling:
Heulemaal goed.![]()
Als je ze niet gebruikt altijd welkom@ Ronald: ik heb 3 setjes over van die koperen aansluitingen die jullie gebruiken voor de F3P accu's ... willen hullie die hebben?
vanavond ff minimaggen op het veldwie nog meer vliegen?
Waait toch wel heeeeel hard, ik ga niet vliegen straks. Wel even naar den Drossel.
yep, net even op het terras geweest, waait mij ook te hard.....
Waait toch wel heeeeel hard, ik ga niet vliegen straks. Wel even naar den Drossel.