Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, in het donker bedoel je Phil?
Of nog tijdens licht?

Ergens wel zin om de Heli een 3e vlucht te geven, kom je ook knaller gaan we daarna wel naar de club toe :p

Ik ga het niet redden. Ik ga eerst met Patries de Breestraat op en even langs de Praxis om wat zand te halen voor op het gras. En dan naar huis het gazonnetje instrooien en samen film kijken. Maar eerst nog even de Minimag afgeven op de club aan Sleur. En wat ophalen op de club bij MIke :)

Oh knaller: wat was dat ding ookweer dat ik moest bestellen voor mijn chopper? En waar kan ik dat het beste doen? Ikke wil ook chopperen..

Spijker je vraagt het net aan mij op msn en ik zocht alles meteen op voor je en gaf je antwoord. Maar je bent weer pleite alhoewel je wel online staat op msn.

@ Sleur: Thanx voor de info... dus die kant kan ik gebruiken voor de indoorshit? Moet daar dan ook de accu op?
Accu komt alleen op de Source. Op de Load kun je dus bijvoorbeeld een Deans zetten voor de dikke regelaars/brommers en een JST-BEC voor het indoor spul. Als je indoro wilt testen, pak je gewoon een dikke accu, weet je zeker dat er genoeg vermogen is (moet je wel 2S hebben voor indoor maar die zitten toch in de Junior). ;)

Accu komt alleen op de Source. Op de Load kun je dus bijvoorbeeld een Deans zetten voor de dikke regelaars/brommers en een JST-BEC voor het indoor spul. Als je indoro wilt testen, pak je gewoon een dikke accu, weet je zeker dat er genoeg vermogen is (moet je wel 2S hebben voor indoor maar die zitten toch in de Junior). ;)

Zo dus ;)

DSC00492.jpg

Solderen gaat wel lekker met S-39 :rolling:

@ Ronald: ik heb 3 setjes over van die koperen aansluitingen die jullie gebruiken voor de F3P accu's ... willen hullie die hebben?

Laatst bewerkt:
@ Ronald: ik heb 3 setjes over van die koperen aansluitingen die jullie gebruiken voor de F3P accu's ... willen hullie die hebben?
Als je ze niet gebruikt altijd welkom :thumbsup:

Kom straks ook nog wel ff naar het veld, al waait het hier in monkeytown nog best stevig.... :???:

Is zeker een topmetertje Phil, ook handig voor indoorkistjes.
Meet tot 100ampere, dus kan een flinke indoorkist worden ;-)

Geen vliegen voor mij vanavond, heb vanmiddag alles al leeggevlogen :-)

*heeft zojuist de dikke phoenix regelaar uit de minimag gesoldeerd,en deze vervangen voor een lichter exemplaar.
Uiteraard met S39 ;-)

vanavond ff minimaggen op het veld :yes: wie nog meer vliegen?

ik niet hoor , er zit nog geen led verlichting op de madness 8-O
ook niet naar die nichtenclub , veeeel te ver weg van waar ik woon ;)

ik moet zeggen ,dat was best weer ff lekker om te werken , het lesbische stel (mijn klant dus ) waren lekker naar het werk , dus was lekker alleen , en dat bevalt prima :p

ik word al echt een vrijgezel , na het werk gelijk naar AH , sta ik voor de kant en klaar gerechten met nog allemaal vrijgezellen ( ook leuke dames moet ik zeggen ;)) , en je weet gewoon dat de kans groot is dat ze echt vrijgezel zijn :music: ;)

dus thuiskomend , gelijk die kip ketjap rijst schoteldinges in de micro W , beetje sambal en wat kruiden toevoegen en klaar :p
smaakt best aardig .

zo , en nu totale rust om me heen ,en maar is bedenken wat te doen ....eerst maar ff een bad nemen , daarna een hp'tje met bier , ff een slaapje doen ,daarna nog wat knutselen ,en of vliegtuigen kopen via de internets , ik vermaak me wel :bye:

toedeloe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back