Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met die stevige bries toch even de boot verder in de glas/epoxy gezet. Nadeel is wel dat er van alles in waait. Moet ik er later weer netjes af schuren. Gelukkig moet er nog een tweede laag epoxy op dus erg is het allemaal niet.

Ben weer lekker opgeschoten. Moet maar even snel met Junkie mee om goede verf uit te zoeken, komt snel dichterbij nu. :yes:

ik niet hoor , er zit nog geen led verlichting op de madness 8-O
ook niet naar die nichtenclub , veeeel te ver weg van waar ik woon ;)

ik moet zeggen ,dat was best weer ff lekker om te werken , het lesbische stel (mijn klant dus ) waren lekker naar het werk , dus was lekker alleen , en dat bevalt prima :p

ik word al echt een vrijgezel , na het werk gelijk naar AH , sta ik voor de kant en klaar gerechten met nog allemaal vrijgezellen ( ook leuke dames moet ik zeggen ;)) , en je weet gewoon dat de kans groot is dat ze echt vrijgezel zijn :music: ;)

dus thuiskomend , gelijk die kip ketjap rijst schoteldinges in de micro W , beetje sambal en wat kruiden toevoegen en klaar :p
smaakt best aardig .

zo , en nu totale rust om me heen ,en maar is bedenken wat te doen ....eerst maar ff een bad nemen , daarna een hp'tje met bier , ff een slaapje doen ,daarna nog wat knutselen ,en of vliegtuigen kopen via de internets , ik vermaak me wel :bye:

toedeloe

Whahahahaha,Junkie die zich langzaam maar zeker gaat lopen vervelen :p
En dat na nog geen week ;)

Kun je nagaan wat er van hem terecht komt als hij helemaal geen vrouw meer om zich heen heeft die hem een beetje in gareel houdt :rolling:

*bukt voor de lege bierflessen en kant en klaar maaltijd verpakkingsmaterialen.

Laatst bewerkt:
Met die stevige bries toch even de boot verder in de glas/epoxy gezet. Nadeel is wel dat er van alles in waait. Moet ik er later weer netjes af schuren. Gelukkig moet er nog een tweede laag epoxy op dus erg is het allemaal niet.

Ben weer lekker opgeschoten. Moet maar even snel met Junkie mee om goede verf uit te zoeken, komt snel dichterbij nu. :yes:

Goed bezig Burp,als hij klaar is neem ik wel een biertje mee als we gaan varen met die schuit ;)

Whahahahaha,Junkie die zich langzaam maar zeker gaat lopen vervelen :p
En dat na nog geen week ;)

Kun je nagaan wat er van hem terecht komt als hij helemaal geen vrouw meer om zich heen heeft die hem een beetje in gareel houdt :rolling:

*bukt voor de lege bierflessen en kant en klaar maaltijd verpakkingsmaterialen.

dit is wel even lekker , maar zonder vrouw en kind is het ook niets ;)
eigenlijk is het nooit goed bij junkie 8-O :) ;)

ik word al echt een vrijgezel , na het werk gelijk naar AH , sta ik voor de kant en klaar gerechten met nog allemaal vrijgezellen ( ook leuke dames moet ik zeggen ;)) , en je weet gewoon dat de kans groot is dat ze echt vrijgezel zijn
Whahahaha :rolling: Ik loop het al geruime tijd te verkondigen. De R is uit de maand en junkie's vrijgezellenhormonen spelen op. Man, wat ben jij voorspelbaar. :yes: :lol:

Sleur heeft gelijk..... Sleur zei het denk ik 2 maanden terug al tegen me. Let op Junkie gaat dit en dat doen straks. En ja hoor :D

Sleur heeft gelijk..... Sleur zei het denk ik 2 maanden terug al tegen me. Let op Junkie gaat dit en dat doen straks. En ja hoor :D

natuurlijk ben ik voorspelbaar , ik zeg ook altijd wat ik denk ;), en daarom weet sleur dat ;)

binnenkort een mooie oorlog schaal kist , wedden dat sleur dat ook weet :lol:

zo ,net wakker , nu een bakkie :morning:

natuurlijk ben ik voorspelbaar , ik zeg ook altijd wat ik denk ;), en daarom weet sleur dat ;)

binnenkort een mooie oorlog schaal kist , wedden dat sleur dat ook weet :lol:
Nee hoor, straks wordt het nog warmer weer en gaan we wilder vliegen op HT en dan ineens is al dat brandstof weer klut en komt er elektro. :rolling: Daarna krijg je mot, gaat er weer wat piep en een balsakist de kliko in etc. etc. Voor het exacte verhaal even het forum teruglezen (ongeveer rond 6 mei 2009). ;) :lol: :mrgreen:

BYMsel heeft nog een P40 warhawk hangen met 13CC 4takt erop :yes:
De meeste van die kisten zijn de grond in gegaan. Ga je dat ook op schaal doen? Zal niet meevallen Gorby nog te verslaan... :nooo:

Nee hoor, straks wordt het nog warmer weer en gaan we wilder vliegen op HT en dan ineens is al dat brandstof weer klut en komt er elektro. :rolling: Daarna krijg je mot, gaat er weer wat piep en een balsakist de kliko in etc. etc. Voor het exacte verhaal even het forum teruglezen (ongeveer rond 6 mei 2009). ;) :lol: :mrgreen:

tja , ik word nauwlettend in de gaten gehouden .. WAT DOET JUNKIE ?? :)

wat ik toen zei weet ik niet meer , ga ik ook niet allemaal terug lezen , ik geloof je gerust .

maar mijn nieuwe motto is , ik zie wel wat ik doe , soms die kant op soms weer de andere kant op , net hoe het me uitkomt ,en wat er in me opkomt
of dat nou nichterige electro is of homobrandstof ,het is me allemaal om het even .

doordat ik weer met mijn 4stroker ben gaan vliegen , kreeg ik weer een brandstof kick , met het gevolg dat ik nu de madness heb , wat ik trouwens een erg brute kist vind , dat geluid , die rooklijn dat het achterlaat ,de kracht , en de adrenaline die het oplevert , geweldig gewoon ;)

helaas gaat het hier steeds harder waaien :mad:

zo , gaan hullie maar weer lekker roddelen op de club over junkie en voorspellen wat junkie allemaal gaat doen in de toekomst .
( daarom hou ik ook niet van clubjes );)

Pssst.. Sleur? Wat vind jij....

Angel
Miss Wind
Katana
Sukhoi

En dan wel weer de E50 serie (vind ik een mooi maatje)

En het voor de 4e keer weer goedmaakt :rolling:

@Knaller
Ik ga het niet redden om 20:30 op de club te zijn, zal ik anders bij Patries ff langsbrengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back