Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijker, kan je niks zelf bedenken of opzoeken? Dit soort dingen staan al vele malen op het forum.

Ja, je kan ze koppelen maar dan alleen als het dezelfde soort accu's zijn die dezelfde capaciteit hebben en dezelfde C rating. Nieuw is het dus geen probleem. Is het ene pack al een stuk ouder dan zou ik het niet doen.

Anders even de searchknop op het forum gebruiken :teacher:

Spijker, kan je niks zelf bedenken of opzoeken? Dit soort dingen staan al vele malen op het forum.

Ja, je kan ze koppelen maar dan alleen als het dezelfde soort accu's zijn die dezelfde capaciteit hebben en dezelfde C rating. Nieuw is het dus geen probleem. Is het ene pack al een stuk ouder dan zou ik het niet doen.

Anders even de searchknop op het forum gebruiken :teacher:

Denk om jij een beetje om je bloeddruk ouwe :mrgreen:

Net de herhaling van mijn man heeft een hobby gekeken. Volgende week komt die gast met zijn heli's :D ik zag in de voorstukjes dat hij echt ontzettend veel heli's heb. En hij mag er maar 4 houden.Dat belooft wat :)

He? hoorde ik nu een lama schijten? :mrgreen:

Ach, hij is mod he, dan moet ie wat te mekkeren hebben (al heeft ie wel een punt).. En och, misschien heb ik gewoon behoefte aan een antwoord als: ja dat kan, of nee, dat kan niet, in plaats van dat ik mijn tijd verdoe aan hele lappen text door te lezen.. aangezien de zoekfunctie nog niet heel erg optimaal werkt hier.

De Swift NO:2 zit in elkaar ge-epoxoplast :cool:

DSC_0156.jpg

Wat een kekkuh vliegertjes zijn het toch :D

De set-up is onderweg vanuit Hongkong,dit wordt een snelle :cool:

De Swift NO:2 zit in elkaar ge-epoxoplast :cool:

DSC_0156.jpg

Wat een kekkuh vliegertjes zijn het toch :D

De set-up is onderweg vanuit Hongkong,dit wordt een snelle :cool:

Mooie vlieger man.. Welke setup heb je hiervoor gekozen?

Ik ga de mijne eerdaags ook bestellen. Moet toch nog een proppie hebben voor de Sebart Sukhoi..

Voortaan zelf ff opzoeken he :teacher: :rolling:

Net ook even de zoekfunctie hier gebruikt voor de mijn man heeft een hobby uitzending draadje, geeft hij een database error aan :hammer: :sleepy:

@ Siggy: mooi onderschrift :thumbsup:

Mijn nieuwe vlieger en zenderkoffer volgende week ophalen bij quartel Amsterdam, je moet de lokale winkels ook iets gunnen he ;)

calmato.jpg

ro_f1556_aluminium_zender_koffer_ae.jpg

*uiteraard wel even onderhandeld over de prijs ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back