Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Carbonversteviging in de vleugel en de voorlijst voorzien van glasvezeltape :D

DSC_0157.jpg

Hey Gorby: Is een mooie Extra 300S van Greatplanes, voor een .40 size 2takt motor ? Moet wel gebouwd worden, complete kit verder.
Hoor het wel.

Mocht je je bedenk Gorb..

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

(of iemand anders interesse hebben?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft Ronald nu de Extra 300 van EF? En zo ja, welke kleurstelling? ;)

Oh en welke maat? De 58" of de 78" ?

Zo de OS61 ff goed schoongemaakt en nagekeken ,op de prop en spinner na geen schade, zit nu weer met een drupje schone olie in elkaar.

Plannen zijn gewijzigt.Ga eerst de os46 op de crashmato zetten en rolroeren aan de gang helpen zodat die weer vliegklaar is, lijkt me toch wel belangrijk als je wil vliegen.:mrgreen:

@Spijkermans: Ik heb eens wat zitten kijken nar dat Sebart-spul. Maar de Katana S 50e is maar 9cm meer span en 6cm meer lengte dan mijn Graupner Sleurphira. Beiden zitten ze op 2,2kg AUW. Dus het heeft voor mij weinig zin twee van nagenoeg hetzelfde te hebben. Ik ga een dikkere brommer regelen voor de Sleurphira omdat de huidige 770W maar 480W effectief op de prop is en da's niet genoeg voor eindeloos vertikaal. :( En met de mooie digitale kraak-/piepservootjes wil ik ook wel een stillere motor dus het zal wel een A-merk brommer worden (Hacker/AXI/Scorpion).

Zo motor gewisseld ,ailerons gemaakt ,op zender ingeregeld ,daar kunnen ze bij de formule1 nog een puntje aan zuigen zo snel als ik dat allemaal doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back