Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ben jij toch een ontiegelijke lelijke zweetlul he !!

ook jij wist dat de oorzaak laatst met de madness een lege plug was , daarna was het 2 tikkies lopen .

je zal ook wel chaggie zijn :)
Nope, ik lig blauw hier. :rolling: Je weet toch, alles om elkaar te stangen. En je hapt altijd zo lekker (net als die prop :oops:). Zoals al eerder gezegd, accu's en brandstofpiloten liggen elkaar niet zo. :nooo: Vlieg je brandstof, schijn je nog steeds te moeten laden. :teacher: Doe mij maar één dikke accu, stekertje in elkaar en vliegen maar (op voorwaarde dat je je accu laadt en controleert voordat je gaat vliegen). :thumbsup:

ik wou dat ze wakker waren , pleuren ze me maar van het forum af , ik blij ,maris blij :p

sleur vind brandstof eigenlijk ook wel leuk , maar hij durft er niet an , MIETJE !!:mrgreen:
Hmmmm, vrouw thuis, junkie weer aan de mopper. :? :hammer: :lol:

En ja, eind van het jaar komt er zekers een brandstofbak. Maar dan wel 55-80cc op benzine. 8) Niet van die gillende en kankerverwekkende walm dampende dingen (u weet dat uitlaatgassen van nitro-methanol salpeterzuur bevatten in een vrij hoge concentratie, dat snuiven is niet echt gezond).

Niet van die gillende en kankerverwekkende walm dampende dingen (u weet dat uitlaatgassen van nitro-methanol salpeterzuur bevatten in een vrij hoge concentratie, dat snuiven is niet echt gezond).

Nee die kerncentrales die ze nu gaan bouwen om al die Lipo's te vullen... DAT is gezond :-)

Of laden jullie alleen in het nacht tarief ???

Nee die kerncentrales die ze nu gaan bouwen om al die Lipo's te vullen... DAT is gezond :-)

Kom eens onder die steen vandaan.. Stroom wordt tegenwoordig ook op andere wijze verkregen hoor, dan alleen maar via kerncentrales...

Kom eens onder die steen vandaan.. Stroom wordt tegenwoordig ook op andere wijze verkregen hoor, dan alleen maar via kerncentrales...

Die 2 wieken die in de noordzee staan ?

Modd. version below :

Moederdag, het feest voor allen
maar voor moeder nog het meest
Moeder die voor ons een jaar lang
lief en zorgzaam is geweest

Zet de vliegtuigen maar buiten
sier de gevel met de vlag
Want met moeder in het midden
vliegen wij nu elke dag

@Siggery: Nee, hoewel de charter wel een prima kistje zou zijn voor jou
om mee te leren brandstof vliegen....

*KUCH

Ik heb mijn motorbrevet al hoor Robert ;)

Die 2 wieken die in de noordzee staan ?

Modd. version below :

Moederdag, het feest voor allen
maar voor moeder nog het meest
Moeder die voor ons een jaar lang
lief en zorgzaam is geweest

Zet de vliegtuigen maar buiten
sier de gevel met de vlag
Want met moeder in het midden
vliegen wij nu elke dag

Laugh out loud :D

Gaat inladen en richting het veld :cool:

TOEDELOE !!!!

De hoeveelheid afval van een kerncentrale per jaar is gelijk aan de hoeveelheid uitstoot van een gas/kolencentrale in een week. Kernenergie is de schoonste vorm van energie die het meest efficiënt is.

Voor de productie van een paar windmolens is zoveel energie nodig dat ze pas na 20 jaar rendabel worden. Tegen die tijd zijn ze afgeschreven en hebben dus niets bijgedragen aan een schoner milieu. Eén van de vele waanideeën van de overheden. Daarnaast ontsieren ze het landschap behoorlijk en maken ze lawaai.

En wat te bedenken van waterkrachtcentrales.... die choppen alle vissen die erdoorheen gaan :hammer:

Geef mij maar een kerncentrale :yes:

Het is maar goed dat de Modderaars nog slapen :mrgreen:

*neemt nog een bak koffie en een peukie, en gaat langzaam in beweging komen ;-)

Nee man, niet slapen maar lekker ontspannen op bed wat vers gebakken broodjes, eitje, koffie en andere lekkernijen oppeuzelen. Zouden jullie ook wat meer aandacht aan moeten besteden ipv zielig zo vroeg op het forum al rondhangen. Hangouderen zijn hullie gewoon ;)

ik wou dat ze wakker waren , pleuren ze me maar van het forum af , ik blij ,maris blij :p

sleur vind brandstof eigenlijk ook wel leuk , maar hij durft er niet an , MIETJE !!:mrgreen:

Zeg het maar hoor, zet je zo even voor een paar dagen tussen de geraniums, alles om je vrouwtje het naar de zin te maken :mrgreen:

Nee man, niet slapen maar lekker ontspannen op bed wat vers gebakken broodjes, eitje, koffie en andere lekkernijen oppeuzelen. Zouden jullie ook wat meer aandacht aan moeten besteden ipv zielig zo vroeg op het forum al rondhangen. Hangouderen zijn hullie gewoon ;)
Been there, done that. 8O :? Maar tijdens het eitje koken/broodjes bakken natuurlijk wel even F5-en. ;)

*wat sociale bezoekjes gaat plegen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back