Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lolllllll, die Junkie:)

Sleur veel plezier straks, doen wendy en jij ook aan coma zuipen ?

Zo, net weer terug van das Field. Heerlijk gefladderd met de MiniMag... stuk of 5 lipo's geleegd. Op 1 lipo vlieg ik ruim 20 minuten :thumbsup:
Siggy ook heerlijk ge-minimagd, mooi man dat synchroon vliegen :mrgreen: En het achtergrondgeluid was ook erg mooi vandaag, zo'n niet startende nitrobak :worship:, heerlijk dat elektro ;)
Later 2 kisten die niet wilde starten en op het hoogtepunt waren het er 3 :rolling: Man, man, man, ik ben nu definitief genezen van brandstof :-D :teacher:

opkomst was matig:
Vliegers:
Junkie... nou ja vliegen?
Siggy
Frank
Phil

toeschouwers
Ronald
+ een handje vol voorbijgangers.

Nou Junkie, kom op met die filmpjes en foto's ;)

p.s. ook nog heerlijk gepist, dat luchte lekker op :yes:

EN WAUW !!!!!

echt kicken die dikke vette 4stroke madness !
ik ben nu gewend aan de kist en heb er geen angst meer voor ,en heb hem door , dus heerlijk vliegen met dat ding :p

ronald heeft er ook nog even mee gevlogen ,en werd er ook blij van ;)
helaas sloeg de motor bij ronald af , dus heeft ronald mijn madness in puin gevlogen :( , hier was ik niet blij mee, en heb ik ronald het veld afgeslagen :mad:
geintjeu ,nee hij zette hem keurig neer , en daarna heeft de madness zich netjes gedragen ;)

en ja , 2 tact zuigt , geef mij maar 4stroke , TIKKIE LOPEN :mrgreen:
de protech wou idd lastig lopen , met ronald vele pogingen gedaan ,maar de carb/sproeier moet worden schoongemaakt , v/d week maar ff doen.

de trutten met de minimags waren ook lekker bezig , en dat kon alleen maar goed gaan , weinig aan verder ,maar het vloog ;)

hier wat picca's ,straks da movies v/d madness en de de enige vlucht v/d protech ,die ook nog afsloeg , uiteraard netjes geparkeerd by junkie XXL :p

my love
IMG_2300.jpg

freijns vlieger
IMG_2299.jpg

so in love with phills :mrgreen:
IMG_2298.jpg

maar het is wel een zeikerd :mrgreen:
IMG_2309.jpg

sig in da house
IMG_2297.jpg

Het feit alleen al dat je moet knielen en smeken aan een brandstofkist om gelijk te willen starten om niet voor lnl te staan.... :nooo:

electric_mini_cooper_plug.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back