Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Donderdag avond ook al naar de FMS dan :shock:

Ik ga donderdag een aantal accu's leegpruttelen bij de bootjesclub met mijn onderzeeding :)

is weer eens wat anders ;) , hele rustige loopings en rols maken :mrgreen:

Donderdag overdag hoop ik mijn Sukhoi weer even het luchtruim te laten
verkennen. Hopelijk dit keer met meer succes.

Wanneer het nachtvliegen nu precies gaat plaatsvinden weet ik niet. Is overigens bij de organisatie van de FMS ook niet bekend. Dus als iemand het weet? Let me know! ;)

donderdag lekker een dagje veld met al mijn brandstof zooi :p , het weekend dat daarop volgt ga ik ergens een klein dagje naar fms , nachtvliegen ga ik niet doen , het trekt me ook te weinig om naar zoemende lichtjes te gaan kijken .
ik neem zeker floortje niet mee , de vorige keer crashte bijna een dik vliegtuig bovenop haar , ik geloof op 5 meter afstand , alsmede de kids van sleur

ik heb verder ook geen idee wat de plannen van die andere gasten zijn , maar mijn plannen zijn bovengenoemd ;)

Laatst bewerkt:
Ziezo, even een nieuwe 16x10 EMP prop besteld.

*gaat nu zijn nestje opzoeken*

Trusssssssssszzzzzzzzzzte!

Ook goede morgen ,eerste klus zit er alweer op eigenlijk een sleur klusje, electronica van slag in een camion.
Weet iemand hoe je de superbrain roggelaar moet instellen op een turnigy 3700 motor voor een draaivleugel,ik heb zo'n programeer dinges apparaat om dat te doen.

ik heb best zin om te vliegen !! , helaas sta ik te werken ,wat zoveel tijd neemt op een dag :-(
Gisteren het 7,5cc blok van de protech gereinigd , was idd erg vuil .

Ps ; ik kan een saito 13.1 cc 4stroke blok kopen voor 125 incl verzenden , blok is alleen ingelopen , dat is toch een redelijke prijs lijkt me ?

Zoooooooo, Sleur heeft de 100 liedjes overleefd. :morning: Lekker de roes uitgeslapen en nu even bakkie leut, verse broodjes en televeetje kijken. Uiteraard vandaag fantastisch vliegweer dus vanmiddag lekker even fladderen, toch de hele dag vrij. :p :lol:

Bah, bestel ik gisteravond een prop bij rctechnics, zodat ik donderdag kan vliegen met de sukhoi. Gisteravond nog voorradig, vanochtend een mail: wachten op bestelling. Kijk ik nu, staat het op backorder... :S

Bah, bestel ik gisteravond een prop bij rctechnics, zodat ik donderdag kan vliegen met de sukhoi. Gisteravond nog voorradig, vanochtend een mail: wachten op bestelling. Kijk ik nu, staat het op backorder... :S

Ff bij lynx halen of laten opsturen , waarschijnlijk hebben die wel de juiste prop.
Welke maat is het ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back