Burp
Forum veteraan
p.s. werkt dat ouwelullendraadje nog? Die waarvoor je 4 jaar lid moet zijn?
Niet alleen 4 jaar maar ook minimaal 5000 posts.
Alhoewel BYM wel aan de tijd zit mag hij er nog niet in vanwege zijn beperkte aantal posts

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
p.s. werkt dat ouwelullendraadje nog? Die waarvoor je 4 jaar lid moet zijn?
@ Junkie: ik heb hier ook nog zo'n brandstofaanjagervolgens mij bijna nooit gebruikt. Interesse? 25HT$
Als geen interesse hebt neem ik hem toch mee... 10HT$ :-D
Niet alleen 4 jaar maar ook minimaal 5000 posts.
Alhoewel BYM wel aan de tijd zit mag hij er nog niet in vanwege zijn beperkte aantal posts![]()
Ik ben reeds voorzien. Heb die van mij weer terug.Ja heb ik ,neem morgen mee naar de club.
Zie bovenstaande poststs. Als je eraf moet sta ik altijd open voor donaties en vlammende/pintjes/coke zuipende wederdiensten. :lol:donderdag veld: IK
@ Sleur: ik heb een protech rx-regulator... heb je daar wat aan. Zelf alleen ff de draadjes solderen en er moet een jumpertje op. Met dit ding kun je van een lipo de spanning terugbrengen naar 6 of 5 volt (maar dat wist je zelf ook wel) en 3A
Mag je voor 25 HT$ hebben indien te gebruiken
![]()
Ik ook niet, maar dat had een andere reden. Wilde vanochtend/begin van de middag gaan vliegen. Had net gedouched en zat nog wat forum te lezen met mijn hand onder mijn kin. Na 10 minuten F5-en haalde ik mijn hand weg en die rook weer helemaal naar bier/alcohol. Leek me toen niet echt verstandig om naar het veld te gaan.Wie doet strakjes het licht uit, ik ga me nest in, kon niet in slaap komen gisteren.
Het licht doe ik niet uit, wel even extra verlichting aangedaan voor je..
Ben nog niet klaar, nu ik lekker het solderen te pakken heb, komen er nog meer ledjes op. Wil ook nog even de staart duidelijker zichtbaar hebben van bovenaf gezien.
Haha, je lijkt wel een opkoperIk ga je zo een PB sturen![]()
Ik krijg de indruk dat je net als ik alles koopt wat los en vast zit, hahaha
Het lijkt wel een rendier met zo'n rode neus. :xmas: Maar in ieder geval beter zichtbaar dan die drie Action knipperlampjes die halverweg eraf vielen.Ben nog niet klaar, nu ik lekker het solderen te pakken heb, komen er nog meer ledjes op. Wil ook nog even de staart duidelijker zichtbaar hebben van bovenaf gezien.
....spuitje verf en klaar is de nACHtdisc voor bij de FMS.![]()
Het lijkt wel een rendier met zo'n rode neus. :xmas: Maar in ieder geval beter zichtbaar dan die drie Action knipperlampjes die halverweg eraf vielen.![]()
Da's gek, hij heeft het zelf nog een keer gepost en ik heb het nog een keer herhaald.Als je dan ook even kunt vertellen wanneer het nachtvliegen nu precies plaats gaat vinden? Want ik kan daar niets van terug vinden. Zelfs Thierry weet het geeneens..![]()
De Zaterdagavond Special!!!
Na 2 jaar zeggen: "Volgend jaar moeten we eigenlijk....", is het er toch van gekomen. Naast de gezellige gasten uit Heemskerk, komt er ook één speciale gast van deze vliegclub die DJ is. De DJ Jasper, gaat dan ook de muziek verzorgen voor die avond.
Als klap op de vuurpijl, hebben we ook een Belgische zanger uitgenodigd die naast het knuppelen van een prachtige dubbeldekker, de microfoon ook even gaat pakken.
Succes verzekerd dus. Zorg dat je erbij bent!!!!
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
Het begint ook anderen op te vallen dat bepaalde personen wel erg vaak PB's sturen. :? :rolling: :teacher: