Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Anyway, het is dus vrijdag avond en zaterdagavond... Goed. Ik kan vrijdagavond helaas niet :( Wie gaan er ook zaterdagavond? :)
Donderdag overdag even kijken, vrijdag overdag even kijken en 's avonds nachtvliegen, zaterdag overdag even kijken en 's avonds nachtvliegen en dancing om de Golden Oldies van Jasper, zondag overdag even kijken. Tussen het kijken door ook nog wat op ons veld vliegen. :yes:

Misschien heb je zojuist Junkie geholpen :mrgreen:
Ging jij niet slapen omdat je gisteren niet in slaap kon komen of ben je nu weer bezig om nog vergeetachtiger te worden. :? ;)

Doe dit maar is na :

ahhhhhhhh
zie je t helivliegenis niet moeilijk zelfs met 1 hand
alleen heb je wel een knaller nodig als t fout gaat
moelijk terepareren met 1 hand:mrgreen:
goeie morgen trouwens

effe een vraagje hoe is t gras op t veld????
heb maai dienst maar kan niet eerder als woensdag avond

oja @Spijker nachtvliegen bij fms doen ze iedere avond
ach vliegt meestal vrijdag/zaterdag avond

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Vinni: woensdag moeten we wel redden hoor :yes: Op zich lag het er nog goed bij.
Ik kan meestal ook nooit eerder maaien dan vrijdagmiddag

m1czj1rau2tj.jpg

@ Vinni: woensdag moeten we wel redden hoor :yes: Op zich lag het er nog goed bij.
Ik kan meestal ook nooit eerder maaien dan vrijdagmiddag

oke phil
bedankt voor de info
werd al bang dat er vanavond veel boze vliegers waren
maar beloof dat donderdag t veld er mooi bij ligt(mits het woensdag avond droog is) anders donderdag ochtend

oke phil
bedankt voor de info
werd al bang dat er vanavond veel boze vliegers waren
maar beloof dat donderdag t veld er mooi bij ligt(mits het woensdag avond droog is) anders donderdag ochtend
Bij deze: Pffffff, wat een lang gras op het veld. Weer geen tijd om te maaien zeker.... :evil: :rolling: ;)

*kleinere props en grotere wielen bestellen gaat* :pc:

is dit misschien niet wat voor je?

bushwheels-piper-cub-1-5-schaal

Deze persoon (Joeri) heeft van het weekend ook de Charter bij mij opgehaald.
Komt binnenkort met zijn zoontje even buurten op de club, omdat zijn zoontje allicht lid wil worden van de ACH.
Ja, lol. Voor op de Regenboog. Bush Flying steent enorm. :thumbsup:

Er worden zelfs wedstrijden in gehouden. 8O

En alles voor de hobby. :? Een paar ertussen die een beetje teveel de neus naar voor doen en wat bladen schrapen... :(

/komkommertijd

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha, die wielen... daar had ik het v/d week nog over met Siggy op het veld. Altijd leuk om op de MiniMag te monteren :mrgreen:

Hahaha, die wielen... daar had ik het v/d week nog over met Siggy op het veld. Altijd leuk om op de MiniMag te monteren :mrgreen:

Grappig ja !

Vanochtend even de starterkist opgehaald bij siggy , mooi kissie !
Mooi vliegweer ,bietje veel wind schat ik in .
Donderdag word een mooi dagie , wk 3 ,met af en toe zon !!
Heb er alvast zin an ;-)

Woei, 2 propjes zijn net gebracht met de post.

1x 16x10 en 1x 17x8.
Damn, wat is die 17x8 grooooooot.

Donderdag eens zien of ie daaraan nog beter aan de prop blijft hangen :) (doe ik wel op grotere hoogte dan de laatste keer)

Ik ben er vanavond ook Gorby, anders help ik je wel.

Voorspellingen zeggen dat het vanavond wel eens zou kunen gaan regenen, als ik de buienradar bekijk moet het wel droog blijven aan onze kant. Dan even vliegen met de Piper. Wie is er vanavond nog meer op het veld?

nou Burp je mag hem van mij helpen hoor :) kan ik eindleijk is rustig aan doen als ik op de club ben :D

Edit : Wie heeft de labels aangepast ?

ik zou heel graag vanavond even vliegen, maar uit de praktijk blijkt dat dat geen optie voor me is ,mits ik vrij ben ;-)
Bovendien staat er een behoorlijke wind .

Ik houd het lekker op donderdag , lekker de tijd voor nemen ,geen zin in gehaast .

ik zou heel graag vanavond even vliegen, maar uit de praktijk blijkt dat dat geen optie voor me is ,mits ik vrij ben ;-)
Bovendien staat er een behoorlijke wind .

Ik houd het lekker op donderdag , lekker de tijd voor nemen ,geen zin in gehaast .

Helemaal mee eens! Niets overhaasten. Nergens voor nodig.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back