Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond geen club voor mij en ook geen vliegen. Vrouw heeft een afscheids feestje van 'd'r collega. Kan dus niet weg. Lekker rustig voor de rest. :lol:

Donderdag pas weer vliegen.

GrTz Jasper

Voorspellingen zeggen dat het vanavond wel eens zou kunen gaan regenen, als ik de buienradar bekijk moet het wel droog blijven aan onze kant. Dan even vliegen met de Piper. Wie is er vanavond nog meer op het veld?
Voorspellingen zijn voor de toekomst en zo. Zie mijn onderschrift. ;) :yes: :hammer: Dat er wat wind staat mag duidelijk zijn. Momenteel een ruime 4 Bft. op het dak van het kantoor. :? Wel koel, kun je achteruit landen met de Piper. :rolling:

ik zou heel graag vanavond even vliegen, maar uit de praktijk blijkt dat dat geen optie voor me is ,mits ik vrij ben ;-)
Bovendien staat er een behoorlijke wind .

Ik houd het lekker op donderdag , lekker de tijd voor nemen ,geen zin in gehaast .
Gehaast? Oh ja, nitro-boyzzzz. Die moeten nog iets doen met accu's en zo. Zijn ze niet zo sterk in. :mrgreen: Een beetje elektro-dude heeft al zijn accu's geladen liggen. Stekertje prikken en go with the flow. :yes: En een beetje wind is toch geen probleem voor je Protech? Het hele luchtruim verplaatst zich met een zeker snelheid. Bij harde wind wat sneller dan bij een slappe 2 Bft. ;)

Helemaal mee eens! Niets overhaasten. Nergens voor nodig.. :)
Nope, precies. Ergens tussen 19:00 en 19:30 uur sta ik op het veld (mits droog want ik vaar geen bootjes).

sleur : huh , ga je weer lope brabbelen ?
Als ik donderdag met 4 brandstof vliegers kom , is het 4x tanken en gaan !! De ontvangeraccu's ziin dan reeds geladen ;-)
Jij moet voordurens laden , ga ik wel voortdurend tanken :-)

sleur : huh , ga je weer lope brabbelen ?
Als ik donderdag met 4 brandstof vliegers kom , is het 4x tanken en gaan !! De ontvangeraccu's ziin dan reeds geladen ;-)
Jij moet voordurens laden , ga ik wel voortdurend tanken :-)
Tsja, na 4x vliegen zijn je ontvangeraccu's ook leeg. Stort je spontaan in de klei en kun je ook gaan. :bye: :mrgreen: Dan laad ik nog wel een keertje bij en ga nog een paar rondjes. :yes: :thumbsup: :rolling:

*neemt een extra accu voor de camera mee om alle 2 tikjes en lopen acties vast te kunnen leggen* :sleepy:

Tsja, na 4x vliegen zijn je ontvangeraccu's ook leeg. Stort je spontaan in de klei en kun je ook gaan. :bye: :mrgreen: Dan laad ik nog wel een keertje bij en ga nog een paar rondjes. :yes: :thumbsup: :rolling:

*neemt een extra accu voor de camera mee om alle 2 tikjes en lopen acties vast te kunnen leggen* :sleepy:

4 keer vliegen, accu leeg? Doe je goed hahaha..

Anywayz, junk: Gewoon 2 accu's mee nemen. Altijd minder keer laden dan zo'n stomme electro vlieger.. ;)

Wat ben je ook een lekker vals knuffelbeertje ;-)
Je weet best dat je op een ontvanger accu een paar dagen kunt vliegen , maar 1 dag is mij wel genoeg .
Neemt de opmerkingen van sleur niet meer zereneus ,en weet dat hij eigenlijk ook wel brandstof wil vliegen ,maar heeft last van angst ! ;-)
Je mag donderdag wel een rondje met de madness , dan weet je weer hoe het is om een stijve te hebben , LOL :-)

pfff, altijd die discussie. Gewoon het beste van twee werelden nemen. Een mooie schaalvlieger als de Piper of de Spit voor de echte show en wat electromeuk om altijd en overal te vliegen als je wilt :mrgreen:

Gewoon voldoende accu's kopen zodat je thuis alles oplaadt en op het veld alleen de accu hoeft te wisselen. Kost wat maar daar betaal je dan ook voor ;)

Als het droog is ben ik ook op het veld te vinden vanavond :yes: De wind boeit mij niet :nooo: :mrgreen:

@ Burp: Als jij Gorby wilt helpen moet je wel vroeg bij de club zijn ;)

@ Gorby: Als ik jou was zou ik maar op Knaller wachten :yes: :rolling:

4 keer vliegen, accu leeg? Doe je goed hahaha..

Anywayz, junk: Gewoon 2 accu's mee nemen. Altijd minder keer laden dan zo'n stomme electro vlieger.. ;)
50 eypo voor die stomme elektrokist van je. Okay, doe er 2x 15 eypo bij voor de nieuwe props. :yes: :thumbsup:

Wat ben je ook een lekker vals knuffelbeertje ;-)
Je weet best dat je op een ontvanger accu een paar dagen kunt vliegen , maar 1 dag is mij wel genoeg .
Neemt de opmerkingen van sleur niet meer zereneus ,en weet dat hij eigenlijk ook wel brandstof wil vliegen ,maar heeft last van angst ! ;-)
Je mag donderdag wel een rondje met de madness , dan weet je weer hoe het is om een stijve te hebben , LOL :-)
Je weet toch. ;) En sinds wanneer neemt iemand op het forum een anders opmerkign serieus? Heb ik in die 6 hoofdstukken ergens iets gemist? Moet dan heel aan het begin zijn geweest.

En met die Madness vliegen? Nee bedankt. :nooo: Ik geen behoefte aan een stijve nek. Ik vlieg lekker relaxed mijn elektronenbommen leeg. In de tijd dat we dan samen knuffelen en ouwekleppen zijn mijn accu's al lang vliegklaar. :mrgreen: Die andere stijve hou ik wel voor thuis, heb je meer aan dan op het veld. Twee antennes valt best wel op. :rolling:

@ Sleur: jou oranje Crash & Bash outfit ligt bij mij achterin.... zeker ene Junkie gedaan :hammer: :mrgreen:

P.S. er was sprake van een nieuwe ronde Crash & Bash kleding. Nu maar wel met een nieuwe bedrukking, en neeeeeeee... ACH Heemskerk komt er niet op :rolleyes:

Opper maar wat ideën... ik roggel het wel weer (mits er animo is)

Speciaal om junkie een plezier te doen. Deze wil ik... :mrgreen:

shirt_electro_sissy.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back