Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik te weinig vliegers had , had ik deze ook wel even opgehaald ;) leuk ding , lijkt een beetje op een somethin extra .
wellicht iets voor corby de snorby ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

heb em ook, heb daar vorig jaar de funfly mee gewonnen. testvlucht maken mag altijd.

groetjes nijsie

Laatst bewerkt door een moderator:
Siggy is ook weer thuis na een lange middag shoppen ;-)

Eerst even langs modelshop Hoofddorp gereden ( btw. heel veel mooie vrouwen daar ) om een leuke speedwing op te halen.
Het is de velocity II van Thundertiger.

Echt een gaaf ding, en was een koopje :-)
79 euro inclusief 30 amp. borsteloze regelaar en 2700kv buitenloper,propadapter en zelfs het propje zit erbij :-)

Daarna door naar Quartel Amsterdam om de nieuwe Calmato ST EP 1400 en de zenderkoffer op te halen.

Met Harry een mooi prijsje gemaakt voor drie Futaba 3001 servo's en een giga voorraad epoxoplast.

Dit is dus ook binnen ;-)

Kortom, binnenkort maar volledig in de WW want ik kom nu echt tijd te kort :-)

Speciaal om junkie een plezier te doen. Deze wil ik... :mrgreen:

shirt_electro_sissy.jpg

BITCH !! :mrgreen:

@ Sleur: jou oranje Crash & Bash outfit ligt bij mij achterin.... zeker ene Junkie gedaan :hammer: :mrgreen:

P.S. er was sprake van een nieuwe ronde Crash & Bash kleding. Nu maar wel met een nieuwe bedrukking, en neeeeeeee... ACH Heemskerk komt er niet op :rolleyes:

Opper maar wat ideën... ik roggel het wel weer (mits er animo is)

count me in to , je weet welk jasje ik wil , ook in oranje ,alleen een maatje kleiner , aangezien ik minder buik heb dan sleur :rolleyes: ;)

HEEFT IEMAND NOG EEN REDELIJKE ACCU 35A VOOR MIJN STARTERKIST ??
GAARNE :p
was net bij accuzaan , maar daar koop je voor 35 E een 9A motor accu , lijkt me iets te licht

Wie heeft hier nou de grootste .... hangar ...... :mrgreen:

Jij zit weer eens niet op te letten Bym :-(

(ga eens vroeger naar je nest)

Siggy werkt volgens het FIFO systeem (First in First out dat is )

Eerst verkopen alvorens nieuwe voorraad in te kopen :-)

Ik ben geen verzamelaar zoals jij, maar rouleer met kistjes ;-)

Werkt net als in de supermarkt :-)

Zo blijft alles vers ;-)

Helaas, in Amsterdam regent het nu, zal op het veld niet veel anders zijn, anders begint het daar zo ook wel. Niet vliegen dus?

Helaas, dan maar alleen naar de club. Wind trekken we ons niet veel van aan he. Ook de 500 durf ik met flink wat wind de lucht in te sturen.

Veel wind is voor de Piper niet lekker, valt hij al om bij het taxien :)

Veel wind is voor de Piper niet lekker, valt hij al om bij het taxien :)
Het is geen zeilboot die je aan de wind taxiët. Gewoon neus in de wind en gaan. Je hebt de filmpjes gezien dus no excuses, gewoon VTOL. :yes: De Regenboog doet het ook prima bij deze wind. Is niet veel anders dan de Piper met die enorme flappen achterop.

Vanaaf geen vliegen voor mij,gaat in goede tijden slechte tijden modus ;-)

Donderdag wel de hele dag vliegen, en Vrijdag naar alle waarschijnlijkheid ook op het veld :-)

Ik kom wel naar het veld hoor.... kom er nu aan :yes:

@ Sigg: wat is dat nou MiniMagmaatje :( Dat Burp niet komt weten we, maar dat jij niet komt :teacher: :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back