Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vier op een rij:banana:
Alstublieft, gefeliciteerd met uw prijs.... :bday: :banana:

4005161112131_LG_Combi_Magnetron_MC7644AS_BESTE_KOOP_Consumentengids.jpg

mogguh. gister een gast over mijn auto gerend buiten de kroeg. Ik kwam buiten allemaal smeris om mijn auto heen. Ik dacht nee he. Die gast was meegenomen en kreeg een boete van 300 euro :) Toen maar even een patatje gegeten ;) Daarna besloten geen risico te nemen en de politieman aangesproken en gevraagd of ik even mocht blazen :) Ik kreeg een pass alert wat betekend dat als ik een puntenrijbewijs zou hebben gehad dat ik niet zou morgen rijden. Maar ik mocht gaan van de beste man . Nu best wel een beetje gaar, was laat thuis.

Zoooo, aapjes even geslagen en daarna geknuffeld. 8O :D Laatste nachtvliegaccuutjes laden en de 7Ah in de laadkoffer een beetje bijvullen. Kom maar op met dat nachtvliegfeest bij de FMS.

Ik kreeg van junkie nog wat geld om iets van iemand mee te nemen van de FMS. Geen idee wie en wat meer. :? :hammer: Maar we kunnen het mooi opzuipen. :celebrate: :thumbsup:

*rond 17:00 uur bij de FMS is* 8)

staan nog wel voetstappen op geloof ik . Sleur kan het zijn dat na 1 jaar mijn 4s accu's minder worden in power? Ik heb eens gelezen dat lipo's ook als je ze niet gebruikt in power afnemen.

Zo, ook weer terug in de lage landen. Wel even een tegenvaller na 25 graden en zon...

Knaller, je hebt je auto toch wel all risk verzekerd? ;)

Straks eens alle pagina's teruglezen.

staan nog wel voetstappen op geloof ik . Sleur kan het zijn dat na 1 jaar mijn 4s accu's minder worden in power? Ik heb eens gelezen dat lipo's ook als je ze niet gebruikt in power afnemen.
Alle accu's slijten. Gelukkig gebruik jij ze niet zo vaak. ;) Ja, langzaam aan raken ze op. :yes: Na zo'n 50-150 cycles (afhankelijk van merk/kwaliteit) zijn ze afgeschreven.

ok, ben dus benieuwd naar de nieuwe lipo die eraan komt dat zal wel weer een openbaring zijn dan :)

Ziezo.. Terug uit Waalwijk.

Meegenomen:

- Hacker 50-16S motor
- Masterbasic 70SB ESC
- 17x8 APC prop

- Sebart Sukhoi S 50E V2 (geel / zwart)

Bijna ging ik de deur uit met ook nog een Katana S 50E, zelfde kleurenschema. Alleen toen ik vroeg of er wat aan de prijs gedaan kon worden, was het een keiharde Neen!.
Dus, heb ik de Katana maar laten staan. Ik geen korting, hij minder omzet ;).

Ook heb ik de Angel S 50E uit de doos gezien.. *kwijl*. Dat wordt de volgende die op de lijst staat ;).

Tevens een Jeti ESC uitlezer meegenomen voor de Masterbasic ESC. Direct maar eens uitlezen hoe die roggelaar ingesteld staat standaard :)

*gaat lekker bouwen en vanavond bioscoopie pakken*

@Burp

Ben net terug van het veld,dat gezellige biertje gaan we de volgende keer zeker even doen ok ;-)

*tapt er nu wel eventjes eentje :-)

Vandaag wel weer rustig op het veld.
Pa Nijs en Rob van de ACH waren er ook weer eens :-)
Voor de rest was het de vaste kern.

Junkie
Sleur
Gorby
Siggy
Freijn
Erik 3B

Druk genoeg eigenlijk ;-)

Ik blijf vanavond lekker thuis.
Filmpje kijken,beetje bouwen en bankhangen.

De nachtvliegers,veel plezier en hou het heel :-)

yes , was erg gezellig , en vooral heel veel gevlogen , bijna al mijn nitro op :o
tja ,dat heb je met 4stroke , paar tikkies en lopen , dus dan is het leuk spelen ;)
de rode protech is perfect geschikt voor de os 8,5 4stroke ,vliegt echt geweldig , maar heeft een behoorlijk landingbaan nodig ,hij blijft maar glijden op de wind :p
de madness is echt mijn topper nr1 , zeer geweldige vlieger ,ben er zeer blij mee .

dus voorlopig erg vlieg verzadigd , en volgend weekend maar weer een middagje vliegen .

ik zet alles in de schuur , want toegegeven , het begint aardig te meuren in da hobby kamer :mrgreen:

ps ; proost siggy , ik zit hier ook aan mijn 2e groene :celebrate:

sleur ; ik ben benieuwd of de vlieger wat is waar je straks mee thuis komt ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back