K
knaller
Guest
Sleur je bent toch een bouwer of niet ? retract bedenk en maak je zelf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmmm, zo'n delta is leuk voor drie vluchtjes, daarna saai. :?
Ja, dat knutselen is het probleem niet. Wel de tijd.Sleur je bent toch een bouwer of niet ? retract bedenk en maak je zelf.
Mag een 2,4 meter loodzware brommerzwever ook? 8O :?
Ik nu ook zo één. Zal mij benieuwen.Overigens heb ik de servostangetjes aan de bovenzijde van de vleugel gemaakt. Steekt er niets aan de onderkant uit. 8) En de accu ga ik er mogelijk ook schuin door steken. Inpluggen vanaf de bovenkant. Anders moet de accu dwars in de neus en ze zijn vrij lang. :?
![]()
Ik heb drie vliegers van 86cm,mag dat ook ?
Goedesmorgens allemaal,
Uhh, 3x 86 = toch ook 258cm?![]()
Ik heb drie vliegers van 86cm,mag dat ook ?
Mag een 2,4 meter loodzware brommerzwever ook? 8O :?![]()
Wauw, jaaaaaaa. Die is vet gaaf. Naast de Monsun die altijd als kind bekeken in de boekjes van Graupner.Persoonlijk zou ik voor dit gaan. Mooie retro vlieger. Kun je nog meedoen met een retro meeting ook.
Paps heeft er vroeger een gehad. Ik moest heel hard even mijn best doen om hem niet te kopen.. hahaha. Nostalgie..
Nope, ik ga de knappe schilder uithangen dit weekend. 8ODuo swift maiden ?![]()
Die kom ik wel even oppikken want die heb ik nodig voor in de vlieger waar de 30A uit komt.Gooit een 40amp. regelaar voor Sleur en een tube epoxoplast voor Gorby in de tas![]()