Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja. 8O :? Geen idee, in ieder geval 21:00 weer thuis want dan gaat vrouwspersoon weg en knaller wil niet babysitten bij die twee terrorristen van me.Hoe laat op het veld straks?
Ja. 8O :? Geen idee, in ieder geval 21:00 weer thuis want dan gaat vrouwspersoon weg en knaller wil niet babysitten bij die twee terrorristen van me.En nogal wat gedoe op kantoor met een systeem dat na verplaatsing niet meer op komt maar wel voor 04:00 moet werken (daar komen weer extra vakantiedagen aan
). Dus het wordt ergens tussen 19:00 en 20:00 uur.
Wat dan? Tussen 18:38 (nu) en 19:00 of na 21:00?Gaat mij niet lukken :nooo: dus ik blijf thuis![]()
Wat dan? Tussen 18:38 (nu) en 19:00 of na 21:00?![]()
Dus na 21:00 uur vliegen? 8O Nachtvliegen dus.Ben nu nog de stroomvoorzieningen voor de Minimag aan het laden en moet nog ff eten nu.
En weer terug is. 8O :?*naar het veld gaat*![]()
Vergeet je niet de grasmaaier mee te nemen? Ik heb net een bosje bloemen van het veld gehaald, vrouw was er erg blij mee. Om te vliegen is die groene meuk minder.Vandaag heerlijk gevaren. Morgen wel even vliegen denk ik. helaas zijn de accu's voor de 500 nog niet binnen maar de later bestelde XT60 pluggen wel.
Maar even lekker het luchtruim kiezen is niet verkeerd, ook niet met wat minder accu's. De junior moet ook weer eens vliegen (zweven dat is) dus keus genoeg.
Waarschijnlijk nog zielig alleen op het veld. :?Waar hangt die knaller uit momenteel ?
Een Accipiter is een grotere versie van de Jupiter en bedoeld voor kunstvlucht. Misschien t.z.t. iets voor Junkie (die nu lekker tot rust komt op de campifGorby: Zoek jij nog een vliegtuigje? Laagdekker, Accipiter (oud arf kistje van pak hem beet 5 jaar terug?). Ik vloog er nog mee op het veld in de Purmer.
Heb er nog een staan. Heeft wel een crash gehad, is dus niet mooi meer. Maar je mag hem zo hebben. Motor erop schroeven, servo's erin en vlieeeeeeeegen maar.
Let me know..
Een Accipiter is een grotere versie van de Jupiter en bedoeld voor kunstvlucht.
Wat voor tor moet erop?Gorby: Zoek jij nog een vliegtuigje? Laagdekker, Accipiter (oud arf kistje van pak hem beet 5 jaar terug?). Ik vloog er nog mee op het veld in de Purmer.
Heb er nog een staan. Heeft wel een crash gehad, is dus niet mooi meer. Maar je mag hem zo hebben. Motor erop schroeven, servo's erin en vlieeeeeeeegen maar.
Let me know..