Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
OOK jij mag hem in mijn wilgenboom hangen hoor (weet je nog) :yes: :-)

Hehe, i know. Maar heb er nu 2 staan...

1 van Phillie geweest, die staat vliegklaar.

1 van mijzelf, barebone met wat electronica. Als ik het heli vliegen toch leuk ga vinden, dan komt daar een body omheen.

Alles hangt ervan af of het mij wel trekt of niet. Magoed, een manier om erachter te komen en dat is gewoon.. ehm.. doen :)

Hehe, i know. Maar heb er nu 2 staan...

1 van Phillie geweest, die staat vliegklaar.

1 van mijzelf, barebone met wat electronica. Als ik het heli vliegen toch leuk ga vinden, dan komt daar een body omheen.

Alles hangt ervan af of het mij wel trekt of niet. Magoed, een manier om erachter te komen en dat is gewoon.. ehm.. doen :)

En zo dat het is....doen

Motto > alles in ieder geval 1 x gedaan hebben (oeps bijna alles ok)

SUPER gafe kissie's sleur.....

Als je de juiste configuratie/profiel gevonden hebt hou ik mij van harte aanbevolen, kunnen we wat gaten in de lucht vliegen en/of in elkaars kist....dat was het plan toch ???
De setup is gelijk aan de DepDart. Dit is mijn setup:
- 2205C 1400Kv Outrunner $9,79
- Turnigy Plush 10A ESC $8,58
- Rhino 610mAh 3S 11.1v 20C Lipo $5,77
- 2x HXT500 5g / .8kg / .10sec Micro Servo $6,98 ($3,49/stuk)
- GWS 7035DD Propellor $3,35 (6 stuks), overigens zijn de echte oranje efficiënter en beter in balans
En dan nog wat ander bouwmateriaal als: glasvezeltape $5,50, O-ringetjes, JST-BEC contrasnoertje voor de regelaar en een stukje 6mm Depron voor de winglets en eventueel de rolroeren. Naar eigen smaak en inzicht eventueel wat carbon ter versteviging maar niet echt nodig. Alles samenplakken met 5 minuten epoxy en klaar.

Een bouwbeschrijving staat o.a. hier. Met de vermelde accu zo'n 10 minuten 3/4 gas vliegen. :thumbsup:

Geen last van ,gister iets besteld en staat nu al op verzonden.
Prima jongens die menu 148 bakkende overzeese vrinden.
Ja, maar het scheelt kennelijk of je gewoon met bami neemt of moeilijke garnalen dingen neemt. Voor accu's en motortjes zal dat wel op gaan. Maar ik had een bestelling met allemaal bijzondere dingen die wel ruimschoots op voorraad waren. Blijft lastig voor die gasten om van vanalles een paar meter te doen. Pak je niet zo van de plank hè. :?

@sleur,

Was je vleugelprofiel ok? omdat ik las dat hij bij een tikkie down erg "down" ging.

Ennuh, de onderdelen heb ik liggen, alleen geen piepersnijder...
Wel leuk als er zometeen dan een stuk of 10/20 door elkaar heen vliegen en allemaal dezelfde kleur....:-)

Net de accu geladen van de pestpleuriscopter en ging wel weer 528Ma in:confused:schiet mij maar lek ik weet het niet meer.
Iemand toevalig nog een 60amp regelaar liggen?

@sleur,

Was je vleugelprofiel ok? omdat ik las dat hij bij een tikkie down erg "down" ging.

Ennuh, de onderdelen heb ik liggen, alleen geen piepersnijder...
Wel leuk als er zometeen dan een stuk of 10/20 door elkaar heen vliegen en allemaal dezelfde kleur....:-)
Ja, profiel is 100% okidoki. Is van het origineel overgenomen. Maten zijn ook identiek (profiel is naar verhouding ook iets dikker dan de gewone Swift II, zoals ook op de echte Mini Swift). Overigens is het probleem alleen bij echt gas geven, zodra je het gas eraf doet, gaat alles weer goed. Voor mijn gevoel dus een gevalletje overpowered. :mrgreen:

Ik ga voor het gratis pilsen op de club. Ik snij een hele stapel vleugeltjes, verder onbewerkt (niet eens de rolroeren eruit gesneden). Kost elke liefhebber een pintje en als afnemer ben je verplicht om deel te gaan nemen aan de nog te organiseren Combat. :rolling:

Ja, profiel is 100% okidoki. Is van het origineel overgenomen. Maten zijn ook identiek (profiel is naar verhouding ook iets dikker dan de gewone Swift II, zoals ook op de echte Mini Swift). Overigens is het probleem alleen bij echt gas geven, zodra je het gas eraf doet, gaat alles weer goed. Voor mijn gevoel dus een gevalletje overpowered. :mrgreen:

Ik ga voor het gratis pilsen op de club. Ik snij een hele stapel vleugeltjes, verder onbewerkt (niet eens de rolroeren eruit gesneden). Kost elke liefhebber een pintje en als afnemer ben je verplicht om deel te gaan nemen aan de nog te organiseren Combat. :rolling:

Count me in.

COUNT me in, ga ff spaarvarken omgooien voor pils :-)

gorby ik heb gezegd je moet dingen out rulen. Dus zet er even een normale turnigy regelaar in die heb je vast wel liggen. Is dat dan nog niet opgelost zet er een andere motor in. Dan is het wel opgelost. Het is 1 van beide.

Blijft hij nu wel strak hangen? En waarom heb je niet gebeld vandaag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back