Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo, meerdere tegelijk gaat nog sneller. Nog even twee Mini Swifts om te combatten in elkaar gekleefd. Gelijk de verbetering doorgevoerd om het duiken te voorkomen. Waar het origineel iets "hol" aan de onderkant is, adviseren ze op RCGroups om de onderkant zo vlak mogelijk te houden om dat duiken te voorkomen. Dus de nieuwe twee zijn helemaal vlaak onderop. 8) Biedt gelijk een betere mogelijkheid om een strip van 34cm bij 6x1,2mm carbon erin te lijmen als versteviging. :yes: Ondertussen dus wel mijn twijfels over de kwaliteit van de echte Swifts die ook niet kloppen op het vlak waar de vleugels op elkaar komen. :? Ook nog een kleine aanpassing op de binnenste kanten van de rolroeren, lopen nu iets schuiner weg, schijnt te helpen tegen hoeken in de loopings.

swift_mini_veelmeer.jpg

Zoooo, meerdere tegelijk gaat nog sneller. Nog even twee Mini Swifts om te combatten in elkaar gekleefd. Gelijk de verbetering doorgevoerd om het duiken te voorkomen. Waar het origineel iets "hol" aan de onderkant is, adviseren ze op RCGroups om de onderkant zo vlak mogelijk te houden om dat duiken te voorkomen. Dus de nieuwe twee zijn helemaal vlaak onderop. 8) Biedt gelijk een betere mogelijkheid om een strip van 34cm bij 6x1,2mm carbon erin te lijmen als versteviging. :yes: Ondertussen dus wel mijn twijfels over de kwaliteit van de echte Swifts die ook niet kloppen op het vlak waar de vleugels op elkaar komen. :? Ook nog een kleine aanpassing op de binnenste kanten van de rolroeren, lopen nu iets schuiner weg, schijnt te helpen tegen hoeken in de loopings.

swift_mini_veelmeer.jpg

GaaF Sleur !!!! echt GaaF !!!

swift_mini_veelmeer.jpg

Wat nu Sleur? Ben je ze al RTF aan het maken voor ons? Goed bezig knul! ;) Zie je morgen op de club..

Zo Siggy gaat lekker naar z'n nest.

De gehele keuken ontdaan van behang en vloerzeil.

Vanmiddag grote opruiming gehouden,kaarsje gaat nu langzaam uit ;-)

Toedeloe :-)

Zo, net even weer mijn budget voor het gay-o-cachen opgemaakt :D ik heb deze ff gekocht :hammer: De oude was ook goed maar het had toch zijn beperkingen.
Nu ben ik er dus helemaal klaar voor :banana:

Volgende item op de verlanglijst:
- Multiplex Mentor (v/d week maar ff naar Rob)

@ Sleur: die swiffies... is die middelste voor mij? :mrgreen: :rolling:

vntm

Zo Siggy gaat lekker naar z'n nest.

De gehele keuken ontdaan van behang en vloerzeil.

Vanmiddag grote opruiming gehouden,kaarsje gaat nu langzaam uit ;-)

Toedeloe :-)

toedeloe ouwe verbouwer , weet je is hoe ik me voel iedere dag ;)

Zo, net even weer mijn budget voor het gay-o-cachen opgemaakt :D ik heb deze ff gekocht :hammer: De oude was ook goed maar het had toch zijn beperkingen.

vntm

mentor ? goed bezig ! , kun je ook uitrusten met 8,5cc magnum :cool:

ik wil er graag een rondje mee vliegen ,lijkt me een leuke kist

Frisjes, vooral het 3-assige kompas lost het gemiep dat je de unit recht moet houden helemaal op. :yes: En die camera... Hmmmm, weer een camera erbij. En een foto met een GPS in je hand als bewijs wordt lastig. :mrgreen:

Voor wie een Mini Swift had gereserveerd, de vierde van rechts is voor jullie. :p :bye:

Oh ja, ik was de gepruts en geknutsel met die 5,8GHz videorommel even zat. Heb gelijk maar bij HK een 200mW 1,2GHz setje gebestolen. Zal mijn andere 800mW zender ook wel mee werken, de ontvanger van het eerdere 1.2GHz setje was een drama maar de zender was wel OK. Zit ook een net 1/3" Sony CCD cameraatje met glazen lens bij dus gelijk knap beeld. De Archos 5 IMT heb ik al en de opnames zien er goed uit. Alleen nog even een 5A BEC voorzien van stekertjes om de DVR Station te voeden (2,4A bij opnemen 8O).

Laatst bewerkt:
damn, het saito 80 blok is lek :( , tenminste ,hij loopt mooi ,maar de pakking van de deksel laag op het blok waar de stoterstangen in zitten is lek , als de motor loopt ,zie je de brandstof er langs weg lopen .

is dit snel te fixen ? en heb jij nog een saito pakking set ?
zo niet ,waar kan ik dit halen ? bij Q of muco ?

Even bellen met de shop uit Waalwijk (www.hobbyin.nl)

Wordt het gewoon naar je huis opgestuurd

@ Sleur: die camera zal me een worst zijn :yes: ik ging echt voor het 3-assige kompas :D
Toen ik mijn Oregon 300 kocht, was de 500/550 nog niet beschikbaar. Ondertussen heb ik leren leven met de kleine tekortkoming. Verder zit er ook een kompas in mijn aaiPhone en de Archos 5. het moet toch raar gaan wil ik niet de juiste richting vinden. ;) Mooiste vind ik dat er geen knoppen op zitten, alles lekker met een aanraakschermpje. Als het goed is, heb ik nog ergens een beschermfolie liggen. Als het scherm even groot is en ik kan hem vinden, mag je die wel hebben.

Zo, de 450 heeft de nieuwe Spartan 760 erin zitten. Lekker afgeregeld en met de USB link wat instellingen gedaan. Aangezien ik de instellingen nu eens goed bekeken heb kan ik wat proberen om de stops na een pyro niet meer te laten bouncen. Gewoon het deceleration profiel iets langzamer zetten. Moet even getest worden.

De 450 kan dus de lucht weer in. Zo te zien wordt het deze week nog best aardig weer.

@ Sleur: :thumbsup: dan krijg je van mij een pintje op de campif :p
---kan ze ook op de club geven maar daar heb je er al genoeg tegoed :rolling:---

is dit snel te fixen ? en heb jij nog een saito pakking set ?
zo niet ,waar kan ik dit halen ? bij Q of muco ?

Even bellen met de shop uit Waalwijk (www.hobbyin.nl)

Wordt het gewoon naar je huis opgestuurd
Klopt Hbyin heeft deze setjes gewoon liggen..
Maar, deze nwe motor mag gewoon niet lekken....
Is niet (1 van de) inbusjes losgetrild? , je mag deze overigens niet te strak vastdraaien.... In de nokkenas behuizing zit ook je as gemonteerd, als je de pakking te vast aandraaid lopen de tanden van de nokkenas te diep in je krukas, waarme de zooi stuk draaid...
Even voelen bij het draaien aan de prop of je de vertanding niet voeld.

Je kan de pakking wisselen, alleen moet je dan de nokkenas wel weer even op tijd zetten.. :yes:
anders loopt hij uiteraard niet, en heb je een grote kans dat je je kleppen beschadigd. :sad:
Neem hem anders maar ff mee, kijken we er samen ff na. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back