Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen lastige vlieger, wel goed landen, wil graag eindigen met de neus op t gras ;)

Wat een mooie Iphone weer... (we wisten natuurlijk al lang hoe hij eruit kwam te zien)
Gelijk maar even omruilen met mijn 3G :yes:

Kom je bij mij slapen? Ik heb interwebs en een spelcomputer op een grote televee op de slaapkamer. Ik heb al anderhalve week pijn in mijn onderrug. Gisteren was het genoeg dus een afspraak bij de dokter gemaakt. Net terug een eerste conclusie is ontstoken nieren en/of nierbekkenontsteking te hebben. Nu twee dagen rusten en pillen. :puppydogeyes: Nog wel even langs de club vanwege wat goodies voor anderen maar geen pintjes, staat met grote letters op de bijsluiter dat die pillen niet met alcohol mogen (geen bijwerking maar gevaarlijk 8O).

Lekker dan Sleur,

Sterkte ermee (moet je niet verwaarlozen)

Bier hou je dus nog tegoed :yes: :)

Kom je bij mij slapen? Ik heb interwebs en een spelcomputer op een grote televee op de slaapkamer. Ik heb al anderhalve week pijn in mijn onderrug. Gisteren was het genoeg dus een afspraak bij de dokter gemaakt. Net terug een eerste conclusie is ontstoken nieren en/of nierbekkenontsteking te hebben. Nu twee dagen rusten en pillen. :puppydogeyes: Nog wel even langs de club vanwege wat goodies voor anderen maar geen pintjes, staat met grote letters op de bijsluiter dat die pillen niet met alcohol mogen (geen bijwerking maar gevaarlijk 8O).

ai , jij ligt dus ook thuis half in bed ?
ik heb echt overal pijn , ook een stevige kopf pijn , maar dat komt omdat ik weer teveel in het nest lig :sad:

beterschap sleur , dat van jouw klinkt niet lekker :( ;)

Jij natuurlijk ook he Junkie >>> Beterschap !!!

Q-koorts bij je in de buurt geweest? (Assendelft)

Brief over Q-koorts in IJmond verspreid - Kennemerland - Noordhollands Dagblad

nee , niet in de buurt geweest , wellicht bym , die woont daar :)

ik heb geen koorts , maar kopfsmertsen , veel spieren in mijn lijf zijn zeer voelbaar , net of ik gisteren een marathon heb gelopen ;)

net een afwasje gedaan ,maar dat is best zwaar :???:
ik merk wel dat het iets beter gaat als ik uit mijn nest blijf .
zo ff een douche scoren .

ps ; zoekt er nog iemand een mooie handmade koga fiets ? ( beetje mountainbike/tour achtig ) deze wil ik verkopen ,om vervolgens zo'n burger trutten fiets te kopen , is wat makkelijker met een gezin .

ruilen met een deugdelijke nette fiets ook goed ;)

Hahaha, zeker zo'n fiets met brandstof hulpmotor. Een hulpmotor op LiPo's is toch niet jouw ding. ;)

best een aardig idee om zo'n 30cc 2tact blok voorop te monteren met dikke prop erop , of achterop monteren met een pushprop , dan heb je niet zo'n last v/d wind ;)

*heeft zijn 1ste bakkie pleur op *

best een aardig idee om zo'n 30cc 2tact blok voorop te monteren met dikke prop erop , of achterop monteren met een pushprop , dan heb je niet zo'n last v/d wind ;)

*heeft zijn 1ste bakkie pleur op *
Nah, dan een vette JetCat P180. Kun je tenminste nog een beetje gang maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
grappig , had het filmpie al eens gezien ;)
mwah, ga wel gewoon fietsen ,anders word je weer aangehouden door oom agent :)
Beetje schijnheilig meetrappen. :D Gelukkig hoort oom agent je tijdig aankamen en zich lam schrikken als-ie denkt dat er een straaljager aan komt zetten. :rolling:

*wat vreselijk dikke accu's voor zijn nieuwe speeltje besteld heeft*

Jij natuurlijk ook he Junkie >>> Beterschap !!!

Q-koorts bij je in de buurt geweest? (Assendelft)

Brief over Q-koorts in IJmond verspreid - Kennemerland - Noordhollands Dagblad
Uh ja, diverse keren vanwege geocaching in de laatste weken. Ongeveer anderhalve week later kreeg ik last van pijn in mijn lijf (lamme benen, pijn in mijn onderrug maar niet mijn ruggewervels) en niet lekker slapen. Valt net die brief op de deurmat en 7 van de 10 symptomen kan ik aanstrepen. 8O Alleen niet koortsig, hoofdpijn en rillerig. :? Morgen uitslag van het onderzoek van vandaag, toch dit ook maar even onder de aandacht brengen. :(

laat zien ! foto's graag :cool:
Wat je niet hebt, kun je geen foto's van maken. Maar een pakketje weegt een bijna een kilo per stuk. 8) Dat wordt puntlassen. :yes:

Uh ja, diverse keren vanwege geocaching in de laatste weken. Ongeveer anderhalve week later kreeg ik last van pijn in mijn lijf (lamme benen, pijn in mijn onderrug maar niet mijn ruggewervels) en niet lekker slapen. Valt net die brief op de deurmat en 7 van de 10 symptomen kan ik aanstrepen. 8O Alleen niet koortsig, hoofdpijn en rillerig. :? Morgen uitslag van het onderzoek van vandaag, toch dit ook maar even onder de aandacht brengen. :(

Wat je niet hebt, kun je geen foto's van maken. Maar een pakketje weegt een bijna een kilo per stuk. 8) Dat wordt puntlassen. :yes:

Lekker verhaal zeg....HHmmzzzz

denk je dat je q koorts hebt ?
zou niet mooi zijn ,want je komt er lastig vanaf .

ik zelf denk een buikgriep te hebben , ik heb geen koorts ,geen hoesten , wel griepachtige verschijnselen zoals rare spieren kouwelijk , maar dat hoort bij griep
wel flinke koppijn , maar ik denk dat dat is van teveel slapen en ineens geen koffie meer drinken ,en bijna niets eten of drinken

laten we hopen dat het geen q koorts is :)

ik last van pijn in mijn lijf (lamme benen, pijn in mijn onderrug maar niet mijn ruggewervels) en niet lekker slapen. Valt net die brief op de deurmat en 7 van de 10 symptomen kan ik aanstrepen. 8O Alleen niet koortsig, hoofdpijn en rillerig. :? Morgen uitslag van het onderzoek van vandaag, toch dit ook maar even onder de aandacht brengen. :(

Jeetje sleur.. dan moet je in Quarantaine 8O

wordt dus geen vliegers plakken :nooo: :???:

Ik denk het ook niet hoor. Al dat soort symptomen zijn zo algemeen. Maar als ze het bloed testen, nemen ze het gelijk maar even mee. Gaarheid komt omdat ik elk half uur het gevoel heb dat mijn blaas knalt maar het stelt niets voor. Echt lekker doorslapen is er dus niet bij. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back