Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weltruzzzten...

Ik rijg ze even op een stokkie hoor!!

28663_1287888762600_1391616826_30648151_1817389_n.jpg

Wie dat houten minimagje wil hebben mag die op komen halen vanavond :yes:

(deze dus <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > )

[edit]

Sorry, een hele goeiemorgen allen.

[edit2]

Stofhappende Siggy, zijn ze al eens klaar met die renovatie?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wie dat houten minimagje wil hebben mag die op komen halen vanavond :yes:
Ikke wel hebben. Maar niet vanavond, mijn hele rug doet zeer en mijn benen tintellen. Begint zo ongeveer op een hernia te lijken. 8O :evil:

Ik heb nog een KDA36-???? liggen van de wijlen Calmato en ook bijbehorende servootjes. Is wel wat van te maken dus. :thumbsup:

Ikke wel hebben. Maar niet vanavond, mijn hele rug doet zeer en mijn benen tintellen. Begint zo ongeveer op een hernia te lijken. 8O :evil:

Ik heb nog een KDA36-???? liggen van de wijlen Calmato en ook bijbehorende servootjes. Is wel wat van te maken dus. :thumbsup:

Ah mooi, geef ik ook eens wat terug aan jou :yes::thumbsup:

Da's mooi kloeten van je rug :confused::mad:

Beide benen zou wel een heel bijzondere hernia zijn, meestal heb je dat maar op een kant, trekt de pijn door naar een/je grote teen?

---stookmodus on---

Dat is lekker BYM :( vooral niet reageren op mijn PB :rolling: :p ;)

vreemd om dat in een te koop draadje aan te geven :hammer: nooit van PB gehoord zeker :rolleyes:

---stookmodus off---

Weet iemand zo gauw een goedkoper adres voor de Hitec HS-625MG danwel de Hitec HS-645MG dan bij Rob vandaan in Velserbroek? (resp 30 om 33€)

---stookmodus on---

vreemd om dat in een te koop draadje aan te geven :hammer: nooit van PB gehoord zeker :rolleyes:

---stookmodus off---

[insert image]

BIG middlefinger.jpg

[/insert image]

:rolling::mrgreen:

Goedemorgen mannen :-)

@Bym

Verbouwing duurt 2 weken,vandaag gaat dag 3 in,schiet dus al lekker op ;-)

@Sleur

Klinkt niet best kerel.
Sterkte en beterschap ;-)

das niet lekker sleur , je moet nodig eens naar zo'n gezondheid centrum ;)

ik heb net 11 u lope legge maffen , en knap langzaam op , hoofdpijn is bijna weg ,ik lust weer koffie en sigaretten , en heb weer honger .
logisch ,want gisteren 3 appels en 2 tosti's gegeten :) .
nog wel een lome rug ,van het weinig bewegen .
vandaag toch pleuris weer , dus proberen thuis wat te schilderen .

---stookmodus on---

---stookmodus off---

ik was hullie allemaal voor , ik vroeg of hij gratis was ;)
maar ben blij dat hij naar sleur gaat , ik heb immers modelstop ;)

@ragger ; kom op met dat filmpie , ben nieuwsgierig !!:p

ik was hullie allemaal voor , ik vroeg of hij gratis was ;)
maar ben blij dat hij naar sleur gaat , ik heb immers modelstop ;)

Nee je was iedereen niet voor, je was te vroeg :rolling:
En die modelstop ken ik, ik heb modelvermindering :p

Zometeen een lekker ruim hok wat ik overhoudt met enkelt een paar dingen waar ik nog wat aan moet doen en dan vliegen maar :yes:

Gisteren van Ronald en Richard een paar tips gekregen om een resonantiebocht te laten maken, dus het ziet er naar uit dat mijn grote groene sportkist een snellere jongen gaat worden dan die nu is :p

Nee je was iedereen niet voor, je was te vroeg :rolling:
En die modelstop ken ik, ik heb modelvermindering :p

modelstop is bij mij haalbaar , model vermindering lukt mij niet , ik ben niet zo verkoperig , modelvermindering kan alleen geschiede door crashen , en ook dat lukt mij niet ;)

maar zoveel vliegers heb ik nou ook weer niet
dat zijn 4 brandstof kisten en 1 ez , en nog wat depron zooi voor indoor of campiffff.

gaat er onverhoopt binnenkort toch 1 de grond in koop ik een mooie F3A kist erbij ,en plaats daarin het 13cc saito blok .

@ Junkie: Ik was niet te laat hoor, ik had helemaal geen interesse in het kistje :nooo: Ik doelde op een ander bericht in het desbetreffende te koop draadje :rtfm: ;)

@Junk: Een F3A kist met een 13cc 4takt? Als je voor een echte F3A kist gaat is dat te weinig power hoor.. een 2 bij 2mtr kist heeft minstens een 20cc nodig, al dan niet een 25cc in jouw geval ;).

Misschien heeft Erik3D nog een mooie Saphir over..? Of een Robin? (weet niet of Erik die dingen nog heeft staan eigenlijk)...

Posting :

lorbeerkranz_50000_counts.gif

Bedankt dat jullie dit allemaal mede mogelijk hebben gemaakt :rolling:

@ Junkie: Ik was niet te laat hoor, ik had helemaal geen interesse in het kistje :nooo: Ik doelde op een ander bericht in het desbetreffende te koop draadje :rtfm: ;)

Slaat ook wel een beetje op junkie :rolling: (iets met le-zen :p )

Laatst bewerkt:
Hahahahaha, Spijkerdinges met nummers trakteert. Die heeft post#50000 gemaakt. Maar officieel is BYM de 50.000e reactie op de eerste post. Vechten jullie maar uit wie trakteert.

In ieder geval een unieke mijlpaal. :bday:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back