Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat modelletje Quantum 6000Z in combinatie met de Backpacker lift wel wat voor hem :rolling:

@Junkie

Mocht je jezelf vervelen,ik ben de gehele dag thuis.
Heb nog wat schildersadviezen nodig,dus de koffie staat klaar ;-)

gaan we binnenkort zeker doen ;)

ik ben net terug v/d fietsenmaker , lekker een stukkie gefietst , en mijn koga even gepimt met flinke fiets tassen , en de bobike (kinderzitje ) inklapbaar , moet ik binnenkort even ophalen via MP ;)

de fietsenmaker rade mij af om een nieuwe "gewone" sparta of batavus te kopen en de koga in te ruilen , hij zegt ,je bent verwent en kan niet meer terug naar zo'n zwaar lopende logge fiets :)

ik moet zeggen de koga fietst wel erg lekker , mag ook wel voor een fietsje van 1300 E :) , dus ik houd hem lekker en pleurt er wel wat accessoires op ;)

ik knap weer lekker op ,en ga thuis wat schuren een schilderen , morgen weer werken voor centjes

siggy ,ik kom v/h weekend wel ff bij je langs ,voordat we gaan vliegennnnn:alien:

ik ben net terug v/d fietsenmaker , lekker een stukkie gefietst , en mijn koga even gepimt met flinke fiets tassen , en de bobike (kinderzitje ) inklapbaar , moet ik binnenkort even ophalen via MP ;):alien:

@ Junkie: Kinderzitje.... krijg je nog een kind? :D ;)

Zo, alles voor de nieuwe vlieger is onderweg. Nu maar wachten en wachten tot alles binnenkomt. Komt overal vandaan behalve Hong Kong. 8O Over twee weken te zien op de club. 8)

Zo, alles voor de nieuwe vlieger is onderweg. Nu maar wachten en wachten tot alles binnenkomt. Komt overal vandaan behalve Hong Kong. 8O Over twee weken te zien op de club. 8)

hou toch eens op met kopen en verzamelen ,gek dat je bent ;)

@ Junkie: Kinderzitje.... krijg je nog een kind? :D ;)

nope , maar een extra zitje ,zodat floor ook eens achterop de koga kan , maris begon te klagen ,vandaar :rolleyes:;)

Nu staan ze nog te koop maar over een poosje weer gewoon op de plank. Per saldo dus niets opgeschoten :)

Nu staan ze nog te koop maar over een poosje weer gewoon op de plank. Per saldo dus niets opgeschoten :)
Zo jammer weer, zo'n opmerking. Nu weet Sleurtrutje dus dat het één grote hoax is. :evil: :( ;)

Waar staat de e-revo te koop van je,zie hem niet staan ;) :hammer:
Precies, die blijft dus sowieso in de hangar/garage. :yes: :thumbsup: Moet nog bedenken door wat voor viezigheid ik hem nog kan laten rijden. Er ziet nu gras, klei en eierstruis op... :mrgreen:

*zal ik nog een hint geven* :?

Zo jammer weer, zo'n opmerking. Nu weet Sleurtrutje dus dat het één grote hoax is. :evil: :( ;)

Precies, die blijft dus sowieso in de hangar/garage. :yes: :thumbsup: Moet nog bedenken door wat voor viezigheid ik hem nog kan laten rijden. Er ziet nu gras, klei en eierstruis op... :mrgreen:

*zal ik nog een hint geven* :?
Straks op de camping,op het hondenuitlaatstukje :D.

*gaat zaterdag zijn wellicht toekomstige vouwwagen oppikken*

Vandaag het doosje binnen gekomen van HC met twee van die compatible ontvangers voor Spektrum erin :yes:

Volgens mij gelijktijdig besteld met zeurhutje en nu dus binnen :)

Ze zijn erg klein en licht maar aansluitingen staan er niet bij. Even opzoeken dus :(

He Sleur de achterwieltjes moeten overdreven gezegd toch iets richting chassis staan schuin naar binnen :D
Ja, minimaal 0,5 graden naar binnen (toe-in). Dat maakt de wegligging wat beter. Voor kunnen ze helemaal recht tot 2,5 graden naar buiten (gezien op de voorkant van de wielen, toe-out). Ook is het wel verstandig om de wielvlucht op 0,5 tot 1,5 graden te zetten, dus de bovenkant iets meer naar binnen dan de onderkant. Maakt de auto stabieler. :yes:

Hoe rechter je wiele, des te harder je kunt rijden met dezelfde setup maar de besturing wordt ook steeds gevoeliger (reageert snel en al snel oversturen bij te weinig spoor). :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back