K
knaller
Guest
lollllllll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ga dat maar aam mariska uitleggen
neehoor ,was een prima dagje zo , maar had leuk geweest om nog even rustig te vliegen ipv haasten tegen de klok .
het is niet anders .. waar kan ik mij laten uitschrijven ?
Je kan ook voor een mooie grote electro vlieger gaan (een Sebart Katana, of Sukhoi ofzo) en daarmee lekker constant vliegen. En die keren dat je brandstof
kunt vliegen, ga je brandstof vliegen.
Ik vind het zelf ook erg jammer hoor qua vliegtijden. Nu maak ik het er mezelf naar
om alleen dan te vliegen wanneer er ook brandstof gevlogen wordt, maar zou ik een cluppie
in den buurt hebben, dan zou ik ook wat meer ad-hoc gaan vliegen. En als je dan vast zit aan bepaalde vaste tijden
is dat enorm balen![]()
Hierzo!!!!! :rolling: 8O
-edit-
Leest net dat het niet voor jouw situatie kan. Dan wordt het hier even invullen.
Te suf? Te intertoys achtig? *proest*
Mara oke, blijf je lekker bij je brandstof vliegers en heb je het maar te doen met
de gezette tijden... Was maar een tip hoor :twisted:
Ben er ook zeer tevreden mee bijna 9mtr,het is wel een loejak hoor als ie staat.Maar ik hou van een beetje ruimteziet er onwijs mooi uit Snoek, en groot ook !
Bladspoor is het niet. Lagers zijn ook okidoki. Dan verdenk ik de bladen zelf. Op één blad moest enorm veel tape om hem in balans te krijgen, daarna ook nog eens flink tapen op het middelpunt voor balans tussen de twee bladen (conform de procedure van Hobby Bob Finless White Talks Too Much). :?Als er iets ruimte in de tailsider zelf zit krijg je geen trillingen.
Het is of een onbalans in de kop of staart, bladspoor of speling in de hoofdaslagers of staartaslagers.
Iemand ervaring trouwens met hardsolderen ?
Uitlaatje van mijn nieuwe projekt met 10CCWebra is gescheurd en kan zo niet vliegen niet ....
Swiffie schiet lekker opdinsdag maar ff op de club afbouwen want hier heb ik geen figuurzaag :nooo:
@ Snoeksel: mooie klapkar![]()