BYM
Forum veteraan
Vraag Jeroen Teeling even. die heeft bij mij ook een uitlaat gesoldeerd
Will do tuesday

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vraag Jeroen Teeling even. die heeft bij mij ook een uitlaat gesoldeerd
Zo net terug van het veld. Zoals verwacht niemand aanwezigHEERLIJK
Super windstil was het. # accu's leeggevlogen, waarvan 1 helemaal met autorotatieoefeningen. Gewoon aan komen vliegen op het veld en dan de motor uitgooien 10 meter boven de grond. Ging erg lekker![]()
Nooit gehad motor losMaar weinig schade omdat je geen aandrijving meer had natuurlijk.
*kan niet wachten tot het vrijdag is dan naar Den Haag de Trex600 ophalen![]()
Oh ja? Wie dan? 8O :? Nee, ik ben meer van de schaalkistjes en niet de 3D. Zo moet mijn Trex 600ESP gaan worden. Ook met 4-blads kop en parelmoerkleurige romp met bruin/bronzen bies. De gyro is ook die kleur goud/brons. 8)uhhh, ik vertelde je het meteen al op de club van de week hoor toen ik de servo ophaalde. Het is iets dat ik al heel lang wilde en nu kon betalen, dus ben er erg blij mee ja. Maar er komen er nog wel meer hoor![]()
Môgguh....![]()
*nog 4 nachtjes slapen* :? :sleepy:
Ik dacht dat je het wel gehad had met EasyStar's. :? En aan het einde met dit vliegertje een snoepdropping? Kinderachtig hoor.Inderdaad, dan gaan we naar Gilze Rij(d)en
(als we maar niet weer 5 uur in de file staan)
Ook goedemorgen![]()
Peeps.. Ik wens jullie veel forum plezier en ik zie jullie over 2 weken weer..
Misschien nog een groet vanaf Griekenland, maar neem geen vliegers mee
Grtz
Spijkertje
Beter, ook goed, prima. Alleen vertrekken we dan wel pas vanuit 0251 om 21:00 uur. :? Iets met donderdagavond en vrouw naar school etc.sleur ik sprak hem gisteravond nog en het is waarschijnlijk 3 nachtjes![]()
[SIZE="7"][B][COLOR="DarkOrange"]NED - DEN
1 - 2[/COLOR][/B][/SIZE]