Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar zal zaterdag wel rustig zijn op het veld door het voetbal , de laatste tijd word al helegaar niet meer gevlogen op het veld op zaterdag , ik was daar laatst alleen met freijn :?

Gaan we weer combatten op het veld a.s Zaterdag lees ik ?

What time ?

Zet ik mijn ovloV aan het eind dwars op de weg en jij jouw ovloV aan het begin...
Bordje KLPD met "toegang tijdelijk gespert!" erop en voila.

Ruimte en rust :-)

Deal ?

Net op het veld,

Ff ge funjet met Nijsie en later kwam er nog iemand ff vliegen (nieuwe)

Tussendoor met mijn matras gevliegert...stond lekker wat wind.
Kon lekker mijn energie kwijt, kids mee die hebben ff lekker gevoetbalt...ook moe...:-)

@ronaldR

Mooi geworden !!!!

Yep, ben der ook wel blij mee, zal em van de week ff helemaal in elkaar steken, hij is nu compleet met al de stikkers welke we hebben laten snijden en de orginele ook heeft :yes:

voorbeeldje:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, ben der ook wel blij mee, zal em van de week ff helemaal in elkaar steken, hij is nu compleet met al de stikkers welke we hebben laten snijden en de orginele ook heeft :yes:

voorbeeldje:
full

Mooi hoor die Stickers....

Ben benieuwd hoe ie vliegt, alhoewel dat gewoon goed is natuurlijk :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan we weer combatten op het veld a.s Zaterdag lees ik ?

What time ?

Zet ik mijn ovloV aan het eind dwars op de weg en jij jouw ovloV aan het begin...
Bordje KLPD met "toegang tijdelijk gespert!" erop en voila.

Ruimte en rust :-)

Deal ?

je omschrijft het perfect , lijkt me gezellig , maar ehh , zaterdag ikke druk met andere dingetjes , dus zondag even naar het veld met de se en madness als het ff kan ;)
zal wel alleen de se worden .

ps ; zaterdag zou ik wel even stiekem naar het veld kunnen ,na het bezoek aan een klant ,zeg ik gewoon dat het wat uitliep :D ,dus dan misschien van 11;30 tot 13;00 u en dan vlug weer terug ;)

ronald ; dat kistje zal alleen op fms vliegen schat ik in ?
ga ik ook mee , misschien mag ik dan even gast vliegen aldaar :alien: :D

ronald ; dat kistje zal alleen op fms vliegen schat ik in ?
ga ik ook mee , misschien mag ik dan even gast vliegen aldaar :alien: :D

nee, de eerste keer gaat ie zeker daarheen, als we em ff doorhebben uiteraard auf das ACH field :yes:

- edit- Sh*T zit ik wel aan tijden vast, of telt benzine niet ?
* gaat ff met bestuur overleggen....

* gaat ff met bestuur overleggen....

DAT WERD ZOWIEZO WEL EENS TIJD !!!!!! :D

jij hebt toch wel een beetje inspraak neem ik aan .
skip donderdag en ruil die met vrijdag , dus vrijdag lekker atv brandstof/electro vliegen , dan ben ik tevreden ;)
gaarne wel vanaf 12;00 ,en NIET vanaf 14;00u ,stel dat je de hele dag vrij bent :D

Ronald zit er al lang maar heeft helaas niets te vertellen. Als dat wel zo was zou het bier gratis zijn :D

Nickos

24 juli gaan we naar venlo dan is daar wereld 3d masters. Google maar is op 3d masters. O, en ik heb nieuws voor je. Jij gaat nu ook kaarten bestellen en je gaat mee:) Dit komt nooit meer in nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back