K
knaller
Guest
Dat maatje heb ik ook komende week 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nickos
24 juli gaan we naar venlo dan is daar wereld 3d masters. Google maar is op 3d masters. O, en ik heb nieuws voor je. Jij gaat nu ook kaarten bestellen en je gaat meeDit komt nooit meer in nederland.
Tsjonge, zoveelste gevalletje slechte planning.Uhmmm....zou wel heel graag willen maar ben dan op vakantie.....
Maar misschien vanaf mijn vakantie adres daarheen (optie??)
Tsjonge, zoveelste gevalletje slechte planning.
hahaha...ennuh..ik hoor net van mijn wederhelft dat dan ook Jets over Pampa is....
Ik ga me laten omscholen......
Neejoh, moet gewoon de Iphone4 hebben voor extra geheugen en kalender![]()
Is dat met schaalmodellen die rondvliegen of van die stick bangende ongecontroleerde zottigheden die niet recht kunnen vliegen? :? Nah, mij niet gezien. Na 5 seconden heb ik gehad met die filmpjes dus ik ga me daar dood vervelen/irriteren. Ik heb niet veel met 3D helikopteren. :nooo:sleur mee naar venlo?
Vertel, vertel, vertel..... Donderdag gaan we ze ophalen?Ik heb 600 nieuws Sleur![]()
Pech voor you, die zijn zoekgeraakt. Even contact opnemen met HK hoe verder af te handelen.Ik wilde die groene he![]()
Vanavond (woensdagavond) ophalen dus? 8Oze zijn volgens de track trace die ik nu ook hebin NEDERLAND
![]()
![]()
![]()
Dan hoop ik dat je genoeg hebt aan grootbeeld kanaal 23 (Private Spice) en een doos tissues. Je kunt kiezen uit rode of bruine pap. 8OVertrek jij dan maar dan ga ik wel met Wen op de bank zitten / liggen .
Pech voor you, die zijn zoekgeraakt. Even contact opnemen met HK hoe verder af te handelen.![]()
![]()