Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sleur: feli met de 600 (knaller ook natuurlijk). Vergeleken met dat is een 500 voor mietjes :rolling: *bukt voor de modder* ;)

Niet van mij hoor, heli vliegers onderling he ;)

Well, I have a complaint, otherwise I wouldn't be Zeurhutje. :teacher: :rolling: Just lets talk one language the whole thread otherwise you couldn't see the woods through the trees. You snappie... :mrgreen:

Lees dat de laatste tijd steeds vaker als zuurkutje ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ZOOOOOO.....

Net ff gehoverd in de tuin.
Doet t goed, volgende keer maar wat 3d oefenen...hahahah (grap)

Leuke heli, begin t weer steeds leuker te vinden....

Zo net terug van Sleur, was heel erg gezellig maar vooral GROOT !!!
Ik kan nu ook niet meer wachten........ Dat ding gaat in 1 dag in elkaar ik weet het zeker. :)

Dan Ronnie of Johny maar even bellen voor een eerste vlucht. ( moet van de club :( )

Uh ja, da's geen enkel probleem ik heb op mijn gemak zitten bouwen vanaf 20:00 uur tot net. Helemaal klaar op de elektronica na. En ja knaller, ik heb de hele staartrotor en torque tube nog even geknutseld. 8O Servo's doe ik morgenmiddag wel als we niet naar die Hobby Maniac gaan. De accu's ook gelijk maar wat cyclen, ontvanger uit de Regenboog roven en dan kan het afstelfeest beginnen. :D

Hallo, het is al ochtend hoor! 06.15 en mag naar m'n nest. Mis ik weer de halve dag. :(
Gelukkig gisteren de nieuwe aanwinst (raptor 50) gecontroleerd voor de arbeid. Met dank aan Ronald :thumbsup:

Yôh, smorgensssssssssssss. :morning:

Wat heb ik goed geslapen (wel kort :?). En kom ik net beneden en staat daar een glimmende 600 mij aan te kijken. Mooi hoor..... 8) ;)

Voor wie naar de KukeluKLU gaan: Veel plezier, neem een regenjas mee. :? :bye:

Yôh, smorgensssssssssssss. :morning:

Wat heb ik goed geslapen (wel kort :?). En kom ik net beneden en staat daar een glimmende 600 mij aan te kijken. Mooi hoor..... 8) ;)

Voor wie naar de KukeluKLU gaan: Veel plezier, neem een regenjas mee. :? :bye:
mwhaa, 5% kans op regen, moet kunnen.....

biertent en hamburgers zijn overdekt :yes:

ook goedesmorgens trouwens....;)

mwhaa, 5% kans op regen, moet kunnen.....
Het weer is tegengesteld evenredig aan de loterij. Bij het weer is 5% kans bingo en bij de loterij is 5% gewoon geld kwijt. :yes: ;)

Nog wat picca's van gisteravond....

Alles als losgestord in zakjes, veel bouwplezier:
trex600-build1.jpg

Onderdelen passen perfect, goede exploded views om te bouwen, eitje dus:
trex600-build2.jpg

Vele uurtjes later zijn het airframe en de hele kop klaar:
trex600-build3.jpg

Moooooooiiiiiiiiiiiiii (gaat-ie worden):
trex600-build4.jpg

Ik las net dat knaller er ook was. Ik heb hem niet gezien......
trex600-build_lol.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Sleur, lekker he bouwen met een biertje en voor je het weet is het midden in de nacht :shock:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back