Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg net een mms van Vinnie, mijn nieuwe auto staat bij hem in/bij de helihal :banana: Maandag komt steeds dichterbij :wink:

Kiapoetsmode.jpg

Ik kreeg net een mms van Vinnie, mijn nieuwe auto staat bij hem in/bij de helihal :banana: Maandag komt steeds dichterbij :wink:
Neat car. :thumbsup: ;)

Pfffff, nog een uurtje en dan is het weekend. Vanavond de beamert mee naar de club. Kunnen we pr0n kijken op de club. Onder het genot van een pintje kijken naar het grasmaaien (overigens een best gevaarlijke bezigheid). En bericht gekregen dat de onderdelen voor de 600 al in het sorteercentrum van TNT zijn en morgen op de route staan. Dus van het weekend weer de 600 crashklaar maken. :? ;)

Ruben staat ook te trappelen om naar de club te gaan :celebrate: om de wedstrijd te kijken ;) Ik heb er ook zin an... ook al gaat het mij niet om dat knut voetbal :rolleyes: Gewoon weer gezellig bij mijn matties zitten heeft mijn prio :cool:

Had het bericht ook gelezen van die maaier, misschien dat er gras op de bodem lag :hammer: Wel mooi klote om zo aan je einde te komen.

*gaat de volgende keer alle vluchten filmen van de 600 8O*

296du1g.jpg

Ik loop de 600 nog een keer helemaal na. Nog een mogelijke oorzaak gevonden: De instellingen voor de gyro op de zender voor HH/RM zijn beduidend anders dan voor een GY401. Mogelijk dat door het corrigeren iets spontaan in de andere mode sprong om vervolgens vol weg te knallen. In ieder geval nog een keer nalopen op de PC en de Eagle Tree erin hangen om ook het ontvangersignaal te monitoren. De kans dat het statische elektriciteit was, is heel klein vanwege de torque tube. Maar een aardingsdraadje naar de tailboom zal geen kwaad kunnen. In ieder geval ga ik wel wat extra maatregelen nemen. :yes:

Als dat voor het eerst gebeurd is het inderdaad even schrikken.

Toen ik nog in Poelenburg woonde was dit bijna een wekelijks tafereel.

Het geeft een hoop parkeeroverlast omdat de rechercheurs de boel afzetten voor onderzoek,dat is best vervelend ;-)

tja heb er idd ook niet zo heelveel moeite mee
heb dat betreft ook al een hoop gezien en meegemaakt
maar t iedee dat mn dochter regematig in die steeg speelt
maakt je toch weleen beetje bang
dat het dan zo dicht bij is

zo wordt net door mn vrouwtje gebeld
is een kerel dood geschoten naast ons huis
het wordt steeds gekker hier
Knaller langs geweest? 8O Lekker buurtje waar je bent gaan wonen. :?

Toen ik nog in Poelenburg woonde was dit bijna een wekelijks tafereel.

Het geeft een hoop parkeeroverlast omdat de rechercheurs de boel afzetten voor onderzoek,dat is best vervelend ;-)
Voordeel is wel dat je weinig tijd voor ruzie met je buren hebt. Voor je het weet heb je alweer nieuwe. :rolling:

Parkeeroverlast is dan wel het meest vervelende. Zeker als je gaar thuis komt en je niet voor je deur kunt parkeren.

ik ook niet , rot toch op met dat gevlieg !! ;)

helemaal geen tijd meer voor , net nog even langs pa geweest in het vu , leek wel of hij inelkaar geslagen was , trieste bedoeling daar :(

vinny ;sterkte gewenst in jouw buurt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back