Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook wel elektro maar krijg deze nergens ingeplugd op het veld.
sowd2r.jpg

Als jij ff bukt,doe ik de rest ok ? ;-)

Hoi Robert,

Welkom thuis man :-)

Een beetje genoten in Grieksenland?

Je gaat de hobby snel missen he ;-)

Heb heerlijk genoten, dat zeer zeker. Helaas op dit eiland (Lesbos) geen modelvlieg gelegenheden.. (2 jaar terug op Chios was dat wel het geval)..

Ben lekker bijgebruind en nog even 2 daagjes genieten van de zomerzon in Nederland, alvorens weer aan het werk te gaan ;)

Zo, monteur van UPC even langs geweest, twee modems vervangen voor een moderne. Telefoon viel regelmatig weg. Internet duurt nog een uurtje dus even met de kabel aan de telefoon interneppen :)

Straks naar het veld om te maaien zodat er weer lekker gevlogen kan worden. Ik ga vroeg om niet teveel in de weg te zitten van degene die willen vliegen. Tsja, moet toch gedaan worden.

Vanmiddag een hoop andere dingen gedaan die ik vanavond niet kon doen dus maaien verplaatst. Beetje creatief schuiven met de beschikbare tijd en maaien kan dus ook nog. Uiteraard de heli's mee om nog even de lucht in te sturen, bijna vergeten hoe dat ook alweer gaat. Pitch is toch links? :rolling:

Heb heerlijk genoten, dat zeer zeker. Helaas op dit eiland (Lesbos) geen modelvlieg gelegenheden.. (2 jaar terug op Chios was dat wel het geval)..

Ben lekker bijgebruind en nog even 2 daagjes genieten van de zomerzon in Nederland, alvorens weer aan het werk te gaan ;)

zo ben je weer terug op Hollandse bodem ;)

pfff warm hier , voor het weer had je niet weg hoeven gaan , het is hier soms niet uit te houden , morgen word het weer een zeer warm dagje , gelukkig werk ik dan binnen :p

zo ,net ff een uurtje liggen maffen , nu honger gekregen , en gaat voor het gezin even lekker een friettent opzoeken , en een vette hap scoren .

*kijkt naar wat vliegtuigen die hij wat verder de hoek in trapt *

@ Burp: de ervaring met elektrovliegers is dat vliegen en maaien geheel in harmonie verloopt :thumbsup:
Doe het dus maar rustig aan :wink:

tot straks :yes:

Knaller kom jij nog met je 700?

ik heb nu een 900 heli gekocht , deze is wel erg groot , zo ff afstellen , en vanavond maar es een rondje vliegen op het veld

Pff, de 65mg-tjes zijn 2 mm dikker. Veilen in de mini titan en alles weer opnieuw afstellen. Deze keer goed op de heveltjes letten dat alles haaks staat...

Sleur dat klopt, ik moet nog even uitvinden welke lagers wel passen. Ik bestel wel voor jou en voor mij...... ik mag jou ook wel is kietelen :)

hoi allen,
voor de gene die zaterdag willen vliegen bij FMS.

Ik heb Thierry een mail gestuurd omtrent het nachtvliegen.

De hele dag kun je langskomen. Om 16:00 is het vrij vliegen. De BBQ begint rond 17:00 uur denken we. Daarna kunnen jullie helemaal los tot je op bent. Dus geen limiet

Gr. André

klinkt wel gezellig , ik ben alleen geen nachtvlieger ;)

zaterdag hoop ik nog even te kunnen vliegen op het veld ,mits we niet naar een camping gaan , daarna ben ik vlieggaar en weer richting huis

maar veel plezier voor die wel naar fms gaan ;)

zo ,ik ben na 2 pilsjes en 3 bakken koffie weer wakker , zo nog ff de vibrogym nalopen ,is die ook weer klaar , de madness en de diablotin ff in de wachtrij geplaatst , ff geen zin an knutselen .

Geen nachtvliegen voor mij (wel bedankt overigens voor de mail ;)).

Heb ook geen F3A kist klaar staan momenteel.. Kom wel morgen avond met een verrassing op het veld (maiden van iets nieuws).. Wel groot ding, geen kunstvlucht vlieger.. En Junk zal de motorisering wel mooi vinden denk ik zo ;)

Pleuris files. :evil: 180 kilometer de hele weg 130km/u gereden en bij Amsterdam dik een uur over 4 kilometer gedaan. :? :hammer:

Nu happie eten, dan nog wat administratieve zaken regelen zodat de collega's verder kunnen en dan zie ik het wel. :p :bye:

Geen nachtvliegen voor mij (wel bedankt overigens voor de mail ;)).

Heb ook geen F3A kist klaar staan momenteel.. Kom wel morgen avond met een verrassing op het veld (maiden van iets nieuws).. Wel groot ding, geen kunstvlucht vlieger.. En Junk zal de motorisering wel mooi vinden denk ik zo ;)

ben benieuwd , brandstofzooi boeit mij wel :p

en hop , windstil ,dus even wat lipootjes leeg vliegen met de clik vanuit de achtertuin , zie je wel ,ik vind elektro ook wel leuk ;)

Click achtige ga ik eerdaags ook maar eens snijden. Altijd leuk voor de windstille avonden inderdaad..

Maar eerst de 450 straks even in orde maken, accu vol trappen en s zien of ik het ook ken.. Zo'n 600 size is toch best wel erg gaaf.. :rolleyes:

Click achtige ga ik eerdaags ook maar eens snijden. Altijd leuk voor de windstille avonden inderdaad..

Maar eerst de 450 straks even in orde maken, accu vol trappen en s zien of ik het ook ken.. Zo'n 600 size is toch best wel erg gaaf.. :rolleyes:

click = leuk , zeker vanuit je tuintje een beetje 3dén , alleen wat naar is ,dat die hyperion lipo's ineens leeg zijn , dus ik had daarstraks een landing in de tuin v/d buurman , lipo was echt geheel leeg ;)

ff met een hark uit zijn tuin gevist 8O :p

gaat nu een 450 3s leeg knallen , proberen niet leeg te vliegen :)

Ook Hyperion? :rolling:

Neh, geen Hyperion accu's voor mij in 3d kistjes. Op een disc ofzo vind ik het prima.. Of anders je regelaar instellen op soft cut off... 8O

ook hyperion idd :o

gewoon zorgen dat je de laatste 3 minuten in de beurt vliegt , dan stuur ik hem nog wel de tuin in ;)

wel gaaf ,ik zat net zeeer hoog , toen begon de wind wat aan te trekken , dus lekker zweven tegen de wind in ,scheelt weer stroom :p

zo , al mijn schattige kleine lipo's leeg , dus weer genoeg gefladderd .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back