Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, kun je je staart van de 600 heeeeeeel snel mee laten draaien. 8O :hammer: :lol:

Daar heb jij ervaring mee zeker :lol:

*bukt en rent voor de modder :mrgreen:

De Quark is de meest ultieme gyro onder de normale gyro's. Alles kun je op dat ding programmeren (via de PC, met extra kabeltje en USB-link kabeltje). Voordeel heb je alleen als je toch perse een nieuwe gyro wilt kopen i.p.v. gebruikt en/of extreem 3D gaat vliegen.

Ok, dus die heb ik voorlopig nog niet nodig dus :nooo:
Dan hou ik het voorlopig nog gewoon bij mijn 401 :yes:

@Nickos: De heli staat zo goed als klaar ja, maar ga er toch maar niet mee vliegen vandaag.. Heb zoveel andere troep ook mee..

dwz:

EZ*
Swift II
Sukhoi
Cularis zwever
Delta speedvlieger (brandstof)

Voldoende om te vliegen dus ;)

Goedemorgen ladies and gentlepeople.
Vanavond moet zeker gaan lukken clubactiviteiten te ondernemen Phil ;)

@Heliguys :

Wat voor gyro is er nou beter dan de GY401?
Ik ben al een paar keer iets als Quark tegengekomen, en/of Spartan?

[edit]

Is dat zoiets?

Is die beter dan de GY401?

De Spartans zijn van een betere kwaliteit dan de 401. Meer in te stellen, kleiner en endpoints links en rechts zijn afzonderlijk in te stellen. Zo ook de pyro rate.

Als je nu moet kiezen is de keuze simpel, een Spartan (quark nog kleiner dan de DS760)

Ja, kun je je staart van de 600 heeeeeeel snel mee laten draaien. 8O :hammer: :lol:

De Quark is de meest ultieme gyro onder de normale gyro's. Alles kun je op dat ding programmeren (via de PC, met extra kabeltje en USB-link kabeltje). Voordeel heb je alleen als je toch perse een nieuwe gyro wilt kopen i.p.v. gebruikt en/of extreem 3D gaat vliegen.

Niet mee eens, zie andere voordelen hierboven. Ook voor gewoon vliegen is de Spartan een stuk beter. Ik heb mijn gevoeligheid en pyro rate wat omlaag gezet en de heli is prima nu. Als ik beter wordt kan ik dit weer wat feller zetten. Met een GY401 is dit niet in te stellen. Een ander voordeel wat nog niet is genoemd is het achteruit vliegen. De 401 kan dan slecht koers houden, de Spartan heeft daar geen enkele moeite mee. Met andere woorden, Spartan rocks!!

Ohja, voor het verschil in prijs hoef je het niet te laten.

/edit
En als je een DS760 koopt heb ik voor 15 euro wel een USB link voor je.

Laatst bewerkt:
Gisteren inderdaad gemaaid, gras groeit bijna onder de maaier weer tot de oude lengte.

Uiteraard ook even redelijk pollen vrij gemaakt zodat je niet veel last hebt van gras aan je toestel. Tevens aan de zijkant een heliplatform gemaaid :rolling:

Daarna nog even de 500 uit zijn kist gehaald. De nieuwe instellingen van de gyro werken goed. Geen tail wag meer.

Beetje lopen kloten en flink hoog en ver geweest. Controle is er wel. Nu de stap verder :yes:

Ohja, voor het verschil in prijs hoef je het niet te laten.
Zoals gezegd, als je voor nieuw gaat niet. Als je om te beginnen goedkoop uit wil zijn dan is het wel een verschil tussen 60 eypo voor een gebruikte 401 of een 100 eypo voor een gebruikte DS760/Quark (nieuw wordt dan interessanter).

Oude software schermpje:
Spartan%20ds760%20settings.jpg

ik stuur je wel een sms

PLAATS JIJ AUB NOG EVEN DE LINK HIER NAAR WELKE HET PRECIES ZIJN.

v/d week in zo'n ding gezeten... aanzienlijk meer ruimte en het dubbele aan pk's, 400 om precies te zijn :rolling:

07523.jpg
Waar, maar niet handig in de stad met parkeergarages. :nooo: En dat vieze vette ding achterop is ook geen succes om de boodschappentas op te zetten. :lol:

Vanmiddag het halletje getracht te schilderen.

Wat een kntweer voor dit werk,de verf droogt al aan je kwast tijdens
het opbrengen :-(

ACH,hier en daar een zakkertje,over een week of 3 maar even licht opschuren en nog even nastrijken :-)

Zit in ieder geval een lekker grondlaagje op ;-)

*trekt nu een pot bier open en gaat in relax modus :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back