Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WEEKEND!!!,
zo eve rondje tuffen in de mercedes cabrio van de buurman oude SL500![]()
Goedemorgen al te saam.
Wordt weer en mooie dag, lekker om naar t werk te gaan in een aangenaam airco climaat.
Das zeker lekker ;-)
Buiten aan de niet zon kant ,is het goed te doen , maar ik moet ook nog een uurtje aan de zon kant werken , gelukkig kan ik redelijk goed tegen hitte ,net zoals ik van kou kan genieten ;-)
Rond 15;00u klaar en dan WEEKEND !! Zal dan ook erg warm gaan worden , lekkerrrrrrrr!
Bym ; begrijp ik dat jij gaat trouwen ? Veels te warm voor man ;-)
Mwah, werken in de zon zou al verboden moeten worden.Kan dat dan nog...schilderen in de zon, volgens mij komt t al gedroogd en hard uit de pot.
Kan dat dan nog...schilderen in de zon, volgens mij komt t al gedroogd en hard uit de pot.
Een dag lang een nog niet getrouwd stel, mijn zus en zwager dus, voorzien van een netjes versierd huis,
De cabrio opgehaald, versierd met bruidsboekt en rode linten om ze morgen op te halen en in stijl naar het gemeentehuis te kunnen vervoeren.
Bym ; begrijp ik dat jij gaat trouwen ? Veels te warm voor man ;-)
Kan dat dan nog...schilderen in de zon, volgens mij komt t al gedroogd en hard uit de pot.
Nog een uurtje of twee administratieve ellende en dan weekend vieren.De kids dumpen op het judokamp. Vrouw een weekendje weg bij een vriendin. Het rijk alleen.
8)
![]()
vliegen sleur?
Jij hebt echt last van de warmte :rolling:
Ik weet nu waar de naam stopverf vandaan komt![]()
Bym ; ik lees dit draadje niet echt door , plaats af en toe een bericht ;-)
Sleur; ikke zondag das reich alleen !!
Stopverf ; das een goeie ;-) , begint idd aardig warm te worden in de broek , straks nog een uurtje vol in de zoon met mijn snikkel
Pfff, mij te heet. Misschien in de avond.vliegen sleur?
Ja doei, kan ik weer de poeplap trekken voor nieuwe onderdelen. :? :evil:hahahaah, ja dat benDe allerbeste heli vlieger/knutselaar op de club
![]()
![]()
![]()
Ik stel voor die heli even in je poot te vliegen om bladspoor te testen.